dårlig mave {{forumTopicSubject}}
for at illustrere hvordan jeg har det vil jeg lige sige at Chewie blev aflivet pga tarmslyng som følge af en infektion da han var et halvt år og 8 dage gammel.. Chunta er nu et halvt år og 7 dage gammel i dag...
Vi er vågnet her til morgen med ved at vores "lille" dreng havde så dårlig mave at han simpelthen havde overskidt gulvet.
Uha det vender sig i mig, skal min nu ellers raske hund også til at være syg som Chewie var...
Har lige givet ham zoolac og Lars syntes jeg overreagerer fordi jeg vil til at give skånekost osv osv og ringe til dr. dyr! det gør jeg nok også men jeg tænker bare på hvad vi oplevede for et halvt år siden!
Kan det være fordi han fik lov til at få en lille smugle is i går? eller er det fordi han fandt et plysdyr som havde ligget udenfor som han totalt spilttede i går?
Han var meget pyldret i går, men ville gerne gå tur, men vi så ham ikke skide hele eftermiddag aftenen, så han kan jo også have slugt noget som har sat sig...
Han har skidt to gange her til morgen og det er bare tyndt! åh jeg håber han snart får det bedre for min puls kommer først ned når jeg har set bedre bæ fra min elskede dreng!
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
Mange har haft deres hund passet mens de var på sommerferie evt på en hundepension og hvis en af de andre hunde har haft dårlig mave, ja så er smitten allerede igang hvis passeren ikke har været hurtig og isoleret hunden.
Det jeg forsøger at sige er at de hunde der har været ude og passet i sommerfeien tager disse dårlige maver, kennel hoste og andet med sig hjem i sit nærmiljø og ubevidst smitter de hunde de plejer at omgås.
Så måske er det en omgang diarre din vuffer har fået.
Jeg ville påbegynde at give zoolac som du allerede har gjort samt starter op med skånekost bestående af kogte kartoffeler og kogt torsk som serveres afkølet samt tilsat noget vitamin mineral pulver.
Du kunne evt osse lave en afkølet skål med afkølet kamille te og se om det er noget han vil drikke.
Rigtig go' Bedring
Ninna Oline.
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 1.124
og stakkels jer
Syntes overhovedet ikke du overreagerer.. ville nok også sætte igang med skånekost til maven var på plads igen ;0)
Er han stadigvæk meget pylret eller sådan frisk nok nu ?
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Håber det bedste for ham, og kan så sandelig godt forstå at du er bekymret, især med sådan en sørgelig oplevelse med jeres anden hund.
mar 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 222
jeg kommere mere på toilettet, spiser den samme gode blanding af grønsager og kød som jeg altid spiser og så slapper jeg af.
Det samme gælder vel får en hund der får dirre, ud når han har brug for det, konstant friskt vand, KUN det mad som han er vandt til, og så afslapning...
men det er nok bare mig,
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 316 Svar: 2.633
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 316 Svar: 2.633
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
Det glæder mig ; )