{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Jeg elsker min hund mere nogensinde. {{forumTopicSubject}}

Heej alle,
Kender i nogen gange det hvor man er så træt af sin hund?
Den gør alt det den ikke må, bider ting i stykker osv. osv.

Sådan en 'lille periode' har min højt elskede vuffi lige været inde i, Men nu, nu er hun bare dejligere end nogensinde, hun høre bare efter hele tiden, og hun er så glad hele tiden, jeg kan bare se på hendes smukke øjne at hun virkelig nyder livet smiley !
Idag var hun med mig ude hos min hest, da jeg ikke skulle ride, så ordnede jeg boksen og rystede halm op, så gik min lille gris HELT amok, hun rullede rundt, og kastede sig rundt, og prøvede at grave huller, og fik total flip, og pludselig, graver hun sig helt ned, og bum, så høre man ikke mere til hende, nu var hun altså træt.
Så gik jeg ud af boksen, så jeg kunne blande foder, men så var Cassi lige bag mig igen hehe smiley !

Jeg kan slet ikk beskrive hvor meget den hund betyder for mig, det er helt utroligt .!
Hun er bare alt. . .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg elsker min hund mere nogensinde.
  • #1   13. aug 2007 dette du skriver : Kender i nogen gange det hvor man er så træt af sin hund?
    Den gør alt det den ikke må, bider ting i stykker osv. osv.

Kender jeg ikke til.................................:o)

Men alt det andet kan jeg godt følge dig i. Sad netop og skrev en besked til min opdrætter som også er herinde, om hvor svært jeg har det med at skulle rejse væk fra Nicki på lørdag, netop fordi jeg eskser ham mere end hvad ord kan beskrive. Når jeg skriver sådan om ham kan jeg få en helt klump i halsen, han er bare min øjesten.

• #2   13. aug 2007 Bolette, Hehe heldigt for dig at din hund aldrig gør noget forkert,
    og kan godt forstå du ikke vil rejse, det er bare SÅ hårdt.

Men på den anden side, så gad jeg heller ikke have en fejlfri hund smiley

• #3   14. aug 2007 Michella: jaaaa, jeg er heldig :o) hi hi

Jeg vil rigtig gerne rejse, elsker at rejse, ville bare ønske jeg kunne pakke ham med ned i rygsækken *GG*. Men jeg tror han glæder sig til at komme på sin ferie, han elsker at være hvor han skal passes, de har nemlgi to hunde magen til ham og de hygger sig bare Så meget sammen, så han savner nok slet ikke mig :o(

Kommentér på:
Jeg elsker min hund mere nogensinde.

Annonce