{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Jeg elsker bare min hund (!) {{forumTopicSubject}}

Altså ja jeg elsker ham :o)
Men lige pt kan jeg godt blive liiidt træt af ham indimellem.
Han er på toppen af puberteten - håber jeg, og det hele kører sikkert rundt oppe i hovedet på ham.
Vi har været rimelig forskånet for ulykker under hvalpetiden, men nu her skal han gnave i alt.
Jeg tror snart ikke vi har en væg i stuen og køkkenet og entreen der ikke er gnavet i og her forleden havde han ædt det en god del af træværket under terrassedøren.
I går gnavede han lige sin snor over til flexlinen - på under et min., mens jeg lige stod og skulle sige noget til min kæreste inden vi gik.
Det var bare dejligt...

Og ja, han får mad nok, har masser af tyggeben og alt andet godt han kan gnave i i haven hehe.

Jeg vælger at tro det snart går over smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg elsker bare min hund (!)
  • #1   27. jul 2010 Har han skiftet alle sine tænder som han skal?

• #2   27. jul 2010 Ork ja, allerede inden han var 6 mdr. Han bliver 10 mdr. på torsdag.
    Jeg har godt nok tænkt på om der var en årsag til hans gnavetrang, men ved ikke hvad det skulle være?
    Han er fuldkommen skudt i at gnave i træ og pinde. Han henter gerne stykker træ i brændestakken som han afbarker..

• #3   27. jul 2010 Prøv med en håndspray med vand, som du kan sprøjte på ham, når den knaver i de ting i ikke vil have. Han må ikke se at det er jer der sprøjter på den. Måske det hjælper til at han ikke syndes det er så behageligt at knave lige i de ting, hvor i har sprøjtet på ham.
    Det er da et forsøg værd... smiley

• #4   27. jul 2010 Ok, vores havde nemlig et par stykker, der skulle opereres ud, så tænkte, det kunne være det. Jamen så er der jo ikke andet for, end at ønske dig rigtig god fornøjelse med de næste måneder og må Skaberen skænke dig rigelige mængder tålmodighed smiley

Hilsen lykkelig ejer af 20 måneder gammel hund smiley

• #5   27. jul 2010 smiley jo mange mange tak.
    Vi venter også med at udbedre skaderne til vi er helt sikre på det ikke komme flere.
    Håber så bare at der ikke kommer flere ideer fra ham smiley

• #7   27. jul 2010 Har det helt samme problem her ..
    jeg har aldrig haft problemer med hailie, men den sidste månede har hun simpelthen været slem , hun har ødelagt "hendes" pude, mine trusser og sokker, sko og ja alt hvad hun lige kan få tænderne i ..
    og jeg er også selv overbevist om at det "bare" er teenageren der kommer frem i hende smiley ..
    Mvh Carina - hailies mor ..

• #8   27. jul 2010 Min hanhund da han var den alder gnavede utallige seler over, ja der gik ik 1 min før den var bidt/gnavet over. Taget glasvæv i køkkenet... Men han ku ik være alene hjemme bare i køkkenet, han sku ha hele huset. Så var der ik noget siden. Men han gnavede også brændestykker, pinde osv, men de sidste 1 - 1½ af hans liv gjorde han ikke... Så der er håb endnu...

• #9   27. jul 2010 Jeg håber hver dag smiley
    Men bortset fra det, så er han nem smiley sådan da..

• #10   28. jul 2010 Puhha. Kender det alt for godt ;p Lige nu skal Joy også gnave i ALT. Hun er dog kun 9 uger :I
    Heldigvis begynder hun at gå efter kun legetøj ;p Hehe.
    Ville prøve med en vandpistol smiley Det har virket godt for os med de andre hunde. Dog har det ikke rigtig været nødvendigt med Joy da hun stopper hver gang vi minder hende om det og tygger for det meste i sit legetøj smiley
    Husk at hver gang i fjerner den fra det den tygger på så giv den noget den må tygge på. Hunde har det med at være gode til at fange "hints" smiley Så smid masser af hints til hvor positiv er og hvor negativ er smiley

• #11   28. jul 2010 Marianne: hehe jeg føler sådan med dig - Det er skide træls og på en måde også lidt morsomt. Vi har to af slagsen herhjemme lige nu smiley Der er lige røget en sofa, og vi tør ikke købe en ny før vi tror på de ikke spiser den også smiley Man får SÅ mange glæder at de kære små, men for dælan også nogle bekymringer....... smiley

• #12   28. jul 2010 Marianne: jeg tænkte på om han er blevet undersøgt for at ha ondt, ved godt det nok ik er den mest logiske forklaring... Men som du ved havde Eddie jo ondt, men om det var årsagen til at gjorde hva han gjorde ved jeg ikke...

• #13   28. jul 2010 åh nej, det lyder ikke sjovt .. det lyder præcis som min kærestes mosters hund .. hehe ..

Min har dog ikk været så slem, men synes han begynder at lave flere og flere numre. og han er 8 mdr .. håber da ikk det blir værre hos mig ..

Held og lykke med den lille bandit .. smiley

Kh Louis h

• #14   28. jul 2010 Lige et godt råd smiley

Da Futte var hvalp gnavede han også i en bestemt væg oppe ved min mormor når han blev passet dér.
    hun smurte en smule pebermynde-dråber på det pågældende sted, og siden bed han aldrig dér eller i andre vægge smiley

• #15   28. jul 2010 Han gnaver ikke i det mens vi er hjemme - altså væggene osv.
    Og jeg tror ikke på det er alenehjemme-problemer, for det har han været super god til lige fra start, og det er heller ikke hver dag han gnaver i noget.
    Han elsker bare at gnave - især når han kan splitte det ad.
    Selv de der tørre hudben gnaver han i hver dag..
    Jeg tror måske, og det er bare et gæt, at det kan hænge sammen med at vi har sommerferie fra træning oveni hans hormoner?
    Så sker der ikke den ugentlige træning derovre. Han leger stadig med sine venner og vi træner ham også, men måske ikke nok?
    De sidste 2 dage har han ikke gnavet i noget. Altså som han ikke måtte.
    Han virker glad og tilfreds, og meget meget aktiv smiley

Kommentér på:
Jeg elsker bare min hund (!)

Annonce