Jeg elsker bare min hund (!) {{forumTopicSubject}}
Altså ja jeg elsker ham :o)
Men lige pt kan jeg godt blive liiidt træt af ham indimellem.
Han er på toppen af puberteten - håber jeg, og det hele kører sikkert rundt oppe i hovedet på ham.
Vi har været rimelig forskånet for ulykker under hvalpetiden, men nu her skal han gnave i alt.
Jeg tror snart ikke vi har en væg i stuen og køkkenet og entreen der ikke er gnavet i og her forleden havde han ædt det en god del af træværket under terrassedøren.
I går gnavede han lige sin snor over til flexlinen - på under et min., mens jeg lige stod og skulle sige noget til min kæreste inden vi gik.
Det var bare dejligt...
Og ja, han får mad nok, har masser af tyggeben og alt andet godt han kan gnave i i haven hehe.
Jeg vælger at tro det snart går over
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Jeg har godt nok tænkt på om der var en årsag til hans gnavetrang, men ved ikke hvad det skulle være?
Han er fuldkommen skudt i at gnave i træ og pinde. Han henter gerne stykker træ i brændestakken som han afbarker..
jun 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 119
Det er da et forsøg værd...
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Hilsen lykkelig ejer af 20 måneder gammel hund
jan 2010
Vi venter også med at udbedre skaderne til vi er helt sikre på det ikke komme flere.
Håber så bare at der ikke kommer flere ideer fra ham
sep 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 310
jeg har aldrig haft problemer med hailie, men den sidste månede har hun simpelthen været slem , hun har ødelagt "hendes" pude, mine trusser og sokker, sko og ja alt hvad hun lige kan få tænderne i ..
og jeg er også selv overbevist om at det "bare" er teenageren der kommer frem i hende ..
Mvh Carina - hailies mor ..
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
jan 2010
Men bortset fra det, så er han nem sådan da..
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 24 Hunde: 4 Emner: 94 Svar: 1.660
Heldigvis begynder hun at gå efter kun legetøj ;p Hehe.
Ville prøve med en vandpistol Det har virket godt for os med de andre hunde. Dog har det ikke rigtig været nødvendigt med Joy da hun stopper hver gang vi minder hende om det og tygger for det meste i sit legetøj
Husk at hver gang i fjerner den fra det den tygger på så giv den noget den må tygge på. Hunde har det med at være gode til at fange "hints" Så smid masser af hints til hvor positiv er og hvor negativ er
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 102 Svar: 1.729
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
mar 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 122 Svar: 741
Min har dog ikk været så slem, men synes han begynder at lave flere og flere numre. og han er 8 mdr .. håber da ikk det blir værre hos mig ..
Held og lykke med den lille bandit ..
Kh Louis h
feb 2009
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 50 Svar: 369
Da Futte var hvalp gnavede han også i en bestemt væg oppe ved min mormor når han blev passet dér.
hun smurte en smule pebermynde-dråber på det pågældende sted, og siden bed han aldrig dér eller i andre vægge
jan 2010
Og jeg tror ikke på det er alenehjemme-problemer, for det har han været super god til lige fra start, og det er heller ikke hver dag han gnaver i noget.
Han elsker bare at gnave - især når han kan splitte det ad.
Selv de der tørre hudben gnaver han i hver dag..
Jeg tror måske, og det er bare et gæt, at det kan hænge sammen med at vi har sommerferie fra træning oveni hans hormoner?
Så sker der ikke den ugentlige træning derovre. Han leger stadig med sine venner og vi træner ham også, men måske ikke nok?
De sidste 2 dage har han ikke gnavet i noget. Altså som han ikke måtte.
Han virker glad og tilfreds, og meget meget aktiv
Jeg elsker bare min hund (!)