{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fryser om poterne
  • #2   5. feb 2021 Hvorfor tror du hunden fryser om poterne? Det har jeg da godt nok aldrig haft en fornemmelse af at mine gør smiley

• #3   5. feb 2021 Næh jeg har heller aldrig hørt /set det. Hvordan viser hendes adfærd at hun fryser?

• #4   5. feb 2021 Hun vil ikke gå og trækker poterne til sig. Skal siges at det er kun når vi går i sneen hun gør det.

• #5   5. feb 2021 Jeg tror ikke det er fordi hun fryser, enten er det fordi hunden syntes det er sært eller hvis det er på et fortov, pga salt.
    Løsning bare gå rask til, så skal hunden nok finde ud af det, eller husk potevoks hvis det er salt

• #6   5. feb 2021 Hvis hunden har gået et sted hvor der er saltet, og efterfølgende går i sne, så skal jeg hilse fra Ozzy at det gør ondt.
    Jeg plejer at børste saltet væk fra poterne og så kan Ozzy gå igen, til næste gang han har været i berøring af salt og sne.
    Jeg har lige bestilt potevoks, så ser jeg om det kan hjælpe. Sidst jeg forsøgte virkede det ikke.

• #7   5. feb 2021 Jeg så en tråd, måske i dyrlægegruppen på fb, hvor en dyrlæge skrev, at nogle hunde godt kan få for kolde trædepuder, når de går i sne. Jeg kan ikke huske forklaringen, men noget med lidt for dårlig kondi og noget med størrelse. Løsningen er at bruge potevoks, som dels lægger en hinde mellem sneen og poterne (så det ikke fordamper og nedkøler trædepuderne yderligere), men også så det “holder” på varmen i poterne, så blodomløbet holdes igang.

Bonus er jo, at potevoks også beskytter mod salt. Det findes i både stift, spray og bøtter, så der er noget for enhver smag. Afsted efter noget, og se om det løser problemet.

Kommentér på:
Fryser om poterne

Annonce