933 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Fryser om poterne"
Fryser eller gør det ondt?
Hej HG :o) Min nye hund som kom i søndags har det med at stoppe op mens vi er ude og gå tur og så begynder han bare at spjætte med det ene ben - nogle gange et af bagbenene, nogle gange et forben -...
Hej HG :o) Min nye hund som kom i søndags har det med at stoppe op mens vi er ude og gå tur og så begynder han bare at spjætte med det ene ben - nogle gange et af bagbenene, nogle gange et forben -...
Skrevet af: the vegan way of life [øjestenen] - 7. feb 2012
japansk spids
JAPANSK SPIDS Racens oprindelse og historie: Den nedstammer fra gruppen af arktiske spidshunde, som har været kendt på den nordlige halvkugle flere tusinde år tilbage. Spidshundefamilien er en ...
JAPANSK SPIDS Racens oprindelse og historie: Den nedstammer fra gruppen af arktiske spidshunde, som har været kendt på den nordlige halvkugle flere tusinde år tilbage. Spidshundefamilien er en ...
Skrevet af: connie . - 30. maj 2009
Spar penge på din forsikring
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 33 Svar: 2.260
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 106 Svar: 6.040
sep 2018
Følger: 14 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 16
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 33 Svar: 2.260
Løsning bare gå rask til, så skal hunden nok finde ud af det, eller husk potevoks hvis det er salt
maj 2017
Følger: 4 Følgere: 8 Annoncer: 1 Emner: 60 Svar: 305
Jeg plejer at børste saltet væk fra poterne og så kan Ozzy gå igen, til næste gang han har været i berøring af salt og sne.
Jeg har lige bestilt potevoks, så ser jeg om det kan hjælpe. Sidst jeg forsøgte virkede det ikke.
sep 2017
Følgere: 523 Emner: 137 Svar: 10.215
Bonus er jo, at potevoks også beskytter mod salt. Det findes i både stift, spray og bøtter, så der er noget for enhver smag. Afsted efter noget, og se om det løser problemet.
Fryser om poterne