{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde og nytår
  • #2   21. dec 2020 Jeg har været så heldig at ingen af mine har været bange.
    De sidder meget af tiden og ser ud af vinduet.

• #3   22. dec 2020 Jeg så det webinar hun holdt. Så begge tøser er sat på kalm/aptus relax allerede. Jeg har også købt Thors antistress olie, som jeg er spændt på, om har en virkning (jeg har ikke så mange kalm tilbage og Quila har ingen effekt af aptus relax).

Den lille har ingen problemer. Quila er blevet meget bedre til skud, men får stadig Sileo selve nytårsaften.

• #4   22. dec 2020 Jeg holder, traditionen tro, nytår i sommerhuset, hvor alle naboer har stråtag smiley Bella får alligevel Sileo, da der bliver skudt en smule af nede på stranden, men med Sileo og et stort kalveknæ, plejer det at gå glat.

Min næste hund skal med på skydebanen, og med rundt til alt der larmer, lyser og brager. Jeg magter sgu ikke en runde mere med angst hund smiley

• #5   22. dec 2020 Jeg har heller ikke læst bloggen men jeg så en del af webinaret. Umi er heldigvis ret ligeglad indtil videre, god vuf smiley Og det burde jo være standard, men jeg er bare så lettet.
    Jeg har tænkt at købe nogle knaldperler og se hvordan hun reagerer på lugten/lyd meget tæt på, men hun vil nok egentlig bare prøve at æde dem....

• #6   22. dec 2020 Freja er fuldstændig ligeglad og Fifi er på sine gamle dage blevet døv.
    Så vi holder en stille og rolig nytårs aften uden problemer smiley

• #7   22. dec 2020 Paw er blevet rigtig bange på sine gamle dage, og der synes jeg at Sileo har en rigtig god virkning på ham.

Kommentér på:
Hunde og nytår

Annonce