Hvorfor er han sådan?? {{forumTopicSubject}}
Jeg er lidt i tvivl om Jazzy er ved at blive voksen i sind eller om der er noget andet "galt" med ham......??
Han gider ikke rigtigt at lege mere og så alligevel vil han gerne, det kommer an på hans humør...
I dag har han sagt fra over for en hvalp på 11 uger (han sagde VOV meget dybt), han hverken bed, snappede, knurrede eller andet kun VOV, og så blev den lille lidt forskrækket og lod ham være...... han gad den virkelig ikke!!!!
Han plejer ellers at være glad og legesyg, men inden for det sidste ca. 8 mdr. er det som om han er blevet mere resaveret over for andre hunde (hanhunde), med hunhunde "leger" han okay (det er vist noget andet end leg han tænker på).
Han er blevet meget mor-syg (mere end han plejer), ikke sådan at han hyler eller noget, men skal bare være sammen med mig konstant når jeg er hjemme.
Han virker ikke så glad som han plejer......og så alligevel så kommer tossehunden op i ham en gang imellem.
Alt i alt forstår jeg ikke helt hvad der sker med ham, for han er både og.
Han bliver 5 år d. 2/2, en golden han.
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.708
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 1.981
Jeg ved det ikke, men jeg håber da at det er det der er galt.......
jan 2007
Er der virkelig ikke flere der har et bud??
Nu er der 82 der har kigget, men kun 2 der har kommet med bud......Og tak til dem :0)
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 1.473
Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg bare at han er ved at være voksen søde :)... Man siger godt nok at goldens er længe om at blive modne men hvis han snart bliver 5 år...Så stopper hans legegen Hvis man kan sige det sådan....
Karina....Og nej det har du vidst ingen hold i det du skriver alle hunde når en alder hvor de ikke er så legesyge mere
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
Mit bud er også, at han blot er blevet voksen og egentlig har nok i sig selv og hans moar.........Emma intersserer sig da lidt for andre hunde men når hun har tjekket hvem de er så vil hun egentlig gerne videre.........og irriterende hvalpe taber hun hurtig interssen for ;o)
Hun har heller ikke den store interresse for andre mennesker, som vi møder.........mange vil gerne kæle for hende men ofte så vender hun bare ryggen til dem eller trækker i snoren for at gå videre........hun gider ganske enkelt ikke beskæftige sig med folk hun ikke kender.........kun ganske kort...........hvis vi får gæster er det en helt anden sag :o)
Så jazzy er bare blevet voksen og følsom :o)
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
Alle elskede hende, der var aldrig låge i vores gård ( vi boede i rækkehus ) og hun lå altid sådan halvt ud på stien så alle kunne hilse på hende. Men lege gad hun ikke... Jeg prøvede sågar at smørre en 'dummy' ind i stegefedt for at få hende til at løbe efter den, men det var ikke mange meter der gik med det....
Så vores golden holdt op med at lege, men var stadig frisk, kærlig, sød og dejlig
jun 2007
aug 2006
jun 2007
Bare vent , han bliver en rigtig dejlig og rolig hyggebamse når han bliver voksen .... Sikker på at han allerede er hyggebamse nu.....
Nu er jeg blevet mest til Rottweiler og store hunde efter jeg er blevet 'voksen', men Golden vil altid ha' en speciel plads i mit hjerte. Og hvis en dag hvalpén er der, så bliver det måske en Golden igen...
aug 2006
jan 2007
Det kan godt være han bare er ved at blive voksen så :0)
Og tusind tak for svar, var ved at være helt nervøs!!!!!
Han er jo stadig glad, vil gerne hilse på andre hunde osv. og når vi får gæster er han helt vild og vil nusses og snakkes med.
Så det er ikke sådan at han er sunken helt sammen, bare lidt mere rolig og gider ikke de der irr. hvalpe og hunde der er dominerende......
Hvorfor er han sådan??