Min og Lauras første nat i køkkenet... {{forumTopicSubject}}
Så er Laura blevet flyttet i køkkenet, efter at ha' sover 3 uger i soveværelset i en flyttekasse....
Tog mig endelig sammen igår aftes og slæbte min søns legemadras ned i køkkenet og gjorde klar til en ubekvem nat...
Laura syntes at det var RIGTIGT hyggeligt at jeg pludselig lå der på gulvet.. Hun har jo kun prøvet at sove i en kasse
Først puttede hun sig langt ned under dynen, men jeg blev hurtigt enig med mig selv om at der absolut ikke var plads til både mig og hende på en smal madras... Så hun røg over i sin seng som jeg parkerede lige ved siden af madrassen.. Det var også helt ok med hende....
Men nej hvor kan man sove dårligt på en tynd madras... Jeg lå og fantaserede om min lækre bløde varme seng der stod og kaldte på mig...
Fatter ikke at jeg har overlevet 4 Roskilde Festivaler
Nå men hun sov det meste af natten.. Var lige og med hende hurtigt da jeg ku' se at hun var tissetrængende... Og da jeg gik op for at hente min søn, blev hun faktisk liggende i sin seng uden at pive over at jeg gik... Bonus !
Har planer om at sove der een nat til, men det er altså ikke med min gode vilje Hun har bare at blive den mest velafbalancerede hund EVER efter jeg smadrer min ryg fuldstændigt på en lille skodmadras
Men jeg glæder mig til at ha' hende ude af soveværelset.... Synes at det er nok med to katte.. Den ene kat ligger også snorker hele natten og den anden skal absolut ligge på mig og sove.. Og på det sidste hopper hun ikke engang af mig når jeg vender mig.. Så følger hun bare med rundt...
Dyr alle vegne , men det er jo også dejligt.. Bare ikke hele natten også...
Hvad har jeres hvalpe-skal-lære-at-sove-alene oplevelser ?!
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 11.275
Ecko piver så ved en 6 tiden og skal ud, men det går.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
I de første nætter lå jeg ret akavet, fordi jeg ville have min hånd nede hos hende hele natten *gg*
Efter det første år fik hun lov til at komme i sengen, og der har hun nu sin egen "halvdel" sammen med katten *gg*
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 145 Svar: 1.587
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 173 Svar: 2.035
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 36
Men hver nat stod han nedenfor vores seng og peb. Lige meget hvad vi gjorde (Jeg sov også med en hånd nede hos ham, indtil jeg fik et hold i ryggen over det)
Så det endte med at vi gav os (lignede efterhånden noget katten havde slæbt ind, pga manglende søvn) Pelle sover nu under min dyne og ender altid med at sove rundt om min hovedpude:-)
Elsker bare den lille hyggetrold!
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
Men jeg har det ok med at hun skal sove for sig selv. Hun skal bare ikke være bange.. Vores familie hunde har aldrig sovet i soveværelset med os og de har nu været dejlige velafbalancerede hunde på trods af det
Min plan er at Laura med tiden skal gå i underetagen som hun har lyst - Men det synes jeg at hun er alt for lille til endnu...
feb 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 80 Svar: 368
jun 2007
Hvis jeg havde været alene kunne det godt være at Laura havde fået lov at snige sig op i sengen, men der er simpelthen ikke plads til hende deroppe ... Vi har en 140 seng og er ikke små mennesker...
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Han har faktisk kun 2 krav til mine hunde : Ikke i seng, og ingen mad ved bordet !
1. nat hiver HAN dem i sengen.........Det er da lidt synd de bare skal ligge der ved siden af, og det skader jo ikke. De er jo så små.
1 uge efter, har vi hund der troligt sidder ved siden af sin far ved måltiderne. For den har lært, det er det eneste sted der bliver smuglet lidt ned under bordet.
Jo jo, jeg har en standhaftig mand herhjemme ;o)
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
PS: Jeg har sendt en besked til dig i BC:-)
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 3.325
jun 2007
Holy bananas.... Pænt tilstoppet seng - Gætter på at i ligger pænt stille når i sover.. For det kan da ikke være muligt at bevæge sig ...
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 173 Svar: 2.035
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 439
Nu er vi ved at lave et nyt hunde rum til dem, med tilhørende løbegård, så det bliver lidt spændende, hvordan de reagere på ikke at skulle sove i bryggerset mere.
/ Lykke
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 39
Hundene er ikke forvirrede og de går kun i sengen under signalet værsgo. Men glad for at vi fandt en mellemvej, da den blot er endnu en hyggestund på en dejlig dag.
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 21 Svar: 196
Jeg ville heller ikke tvangsadskille en hvalp fra resten af flokken om natten - det er jo meget utrygt for den - det naturlige er jo også at den sover med sin flok.
Vores 3 mdr. gamle hvalp sover også i soveværelset - og nogle gange lægger hun sig i døren eller lige uden for døren, hvor der er klinker/mere køligt.
Men hun vælger selv.
Alle 3 hunde sover hvor de vil, ville aldrig tvinge dem væk fra os, de er en del af familien.
Min og Lauras første nat i køkkenet...