{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Min og Lauras første nat i køkkenet... {{forumTopicSubject}}

Så er Laura blevet flyttet i køkkenet, efter at ha' sover 3 uger i soveværelset i en flyttekasse....
Tog mig endelig sammen igår aftes og slæbte min søns legemadras ned i køkkenet og gjorde klar til en ubekvem nat...
Laura syntes at det var RIGTIGT hyggeligt at jeg pludselig lå der på gulvet.. Hun har jo kun prøvet at sove i en kasse smiley
Først puttede hun sig langt ned under dynen, men jeg blev hurtigt enig med mig selv om at der absolut ikke var plads til både mig og hende på en smal madras... Så hun røg over i sin seng som jeg parkerede lige ved siden af madrassen.. Det var også helt ok med hende....

Men nej hvor kan man sove dårligt på en tynd madras... Jeg lå og fantaserede om min lækre bløde varme seng der stod og kaldte på mig...
Fatter ikke at jeg har overlevet 4 Roskilde Festivaler smiley

Nå men hun sov det meste af natten.. Var lige og med hende hurtigt da jeg ku' se at hun var tissetrængende... Og da jeg gik op for at hente min søn, blev hun faktisk liggende i sin seng uden at pive over at jeg gik... Bonus !

Har planer om at sove der een nat til, men det er altså ikke med min gode vilje smiley Hun har bare at blive den mest velafbalancerede hund EVER efter jeg smadrer min ryg fuldstændigt på en lille skodmadras smiley

Men jeg glæder mig til at ha' hende ude af soveværelset.... Synes at det er nok med to katte.. Den ene kat ligger også snorker hele natten og den anden skal absolut ligge på mig og sove.. Og på det sidste hopper hun ikke engang af mig når jeg vender mig.. Så følger hun bare med rundt...
Dyr alle vegne smiley , men det er jo også dejligt.. Bare ikke hele natten også...

Hvad har jeres hvalpe-skal-lære-at-sove-alene oplevelser ?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min og Lauras første nat i køkkenet...
  • #1   31. jul 2007 Nemo og vores hvalp sover sammen så det er lækkert.
    Ecko piver så ved en 6 tiden og skal ud, men det går.

• #2   31. jul 2007 Luna lå på et tæppe, som hendes mor havde ligget på i et par uger, ved siden af sengen det første år.

I de første nætter lå jeg ret akavet, fordi jeg ville have min hånd nede hos hende hele natten *gg*

Efter det første år fik hun lov til at komme i sengen, og der har hun nu sin egen "halvdel" sammen med katten *gg*

• #5   31. jul 2007 Vores Billy har ligget i sin kurv ved siden af vores seng fra dag 1. og sådan bliver det nok også fremover...Ingen piven overhovedet, og ingen uheld på gulvet. smiley

• #6   31. jul 2007 Mine vælger selv når de er klar til det. Jeg ville aldrig lade en hvalp være alene i et andet rum væk fra flokken.

• #7   31. jul 2007 Pelle sov i en papkasse da vi fik ham. Og så stod vi ellers op hver 3. time for at få ham ud og tisse.
    Men hver nat stod han nedenfor vores seng og peb. Lige meget hvad vi gjorde (Jeg sov også med en hånd nede hos ham, indtil jeg fik et hold i ryggen over det)

Så det endte med at vi gav os (lignede efterhånden noget katten havde slæbt ind, pga manglende søvn) Pelle sover nu under min dyne og ender altid med at sove rundt om min hovedpude:-)

Elsker bare den lille hyggetrold!

• #8   31. jul 2007 En af grundene til at Laura ikke må rende over det hele er også pga kattene... De skal også føle at de stadig kan slappe af , uden at blive forfulgt af en lille 'møghvalp' der i deres øjne angriber dem ( hun vil jo bare lege )

Men jeg har det ok med at hun skal sove for sig selv. Hun skal bare ikke være bange.. Vores familie hunde har aldrig sovet i soveværelset med os og de har nu været dejlige velafbalancerede hunde på trods af det smiley

Min plan er at Laura med tiden skal gå i underetagen som hun har lyst - Men det synes jeg at hun er alt for lille til endnu...

• #9   31. jul 2007 Ja mine hunde hader varme, i den første tid vil jeg gerne have dem i min seng så jeg kan høre/mærke hvis de skal ud og tisse, Laica har nu sovet igennem fra dag 1 . I denne tid sørger jeg for at der er hunde koldt i soveværelset når jeg så gerne vil have dem ned på gulvet og sove ja så tænder jeg for varmen og i kan tro der er ingen af dem der vil sove i sengen så, det er ALT for varmt, nemt de vælger selv og sove under sengen.

• #10   31. jul 2007 Glemte lige sige at :

Hvis jeg havde været alene kunne det godt være at Laura havde fået lov at snige sig op i sengen, men der er simpelthen ikke plads til hende deroppe smiley ... Vi har en 140 seng og er ikke små mennesker...

• #11   31. jul 2007 Når jeg kommer hjem med hunde, galer manden altid op om, den i hvert tilfælde IKKE skal i sengen.

Han har faktisk kun 2 krav til mine hunde : Ikke i seng, og ingen mad ved bordet !

1. nat hiver HAN dem i sengen.........Det er da lidt synd de bare skal ligge der ved siden af, og det skader jo ikke. De er jo så små.

1 uge efter, har vi hund der troligt sidder ved siden af sin far ved måltiderne. For den har lært, det er det eneste sted der bliver smuglet lidt ned under bordet.

Jo jo, jeg har en standhaftig mand herhjemme ;o)

• #12   31. jul 2007 Looool Janie:-)

PS: Jeg har sendt en besked til dig i BC:-)

• #13   31. jul 2007 Felix han ligger Alene i køkkenet, men det har han det fint med.. Og han kan ikke ligge i soveværelset, fordi der er et stort skb, omed spejllåger, og han springer hun og kradser på spejlet og gør og jeg ved ikke hvad..

• #14   31. jul 2007 Jakob og Mathine A

Holy bananas.... Pænt tilstoppet seng smiley - Gætter på at i ligger pænt stille når i sover.. For det kan da ikke være muligt at bevæge sig ...

• #15   31. jul 2007 Mine sover nu heller ikke i sengen. De ligger på gulvet, gerne under sengen. Ellers ligger de lige uden for døren så de kan se os.

• #16   31. jul 2007 Mine sover begge i bryggerset og har lært det fra hvalp, jeg tog de første par nætter sammen med dem, og siden går de bare selv derud når de skal sove.
    Nu er vi ved at lave et nyt hunde rum til dem, med tilhørende løbegård, så det bliver lidt spændende, hvordan de reagere på ikke at skulle sove i bryggerset mere.

/ Lykke

• #17   31. jul 2007 Vi har valgt en middelvej. Om aftenen når vi skal sove siger vi værsgo til hundene og så kommer de op i sengen. Her ligger vi så og hygger i ca. 10 minutter. Herefter giver vi signalet godnat og hundene hopper ned og sover i deres kurve i soveværelset hele nattten.
    Hundene er ikke forvirrede og de går kun i sengen under signalet værsgo. Men glad for at vi fandt en mellemvej, da den blot er endnu en hyggestund på en dejlig dag.

• #19   31. jul 2007 Vores sover på madrasser på gulvet i soveværelset, men ikke i sengen.
    Jeg ville heller ikke tvangsadskille en hvalp fra resten af flokken om natten - det er jo meget utrygt for den - det naturlige er jo også at den sover med sin flok.
    Vores 3 mdr. gamle hvalp sover også i soveværelset - og nogle gange lægger hun sig i døren eller lige uden for døren, hvor der er klinker/mere køligt.
    Men hun vælger selv.
    Alle 3 hunde sover hvor de vil, ville aldrig tvinge dem væk fra os, de er en del af familien.

Kommentér på:
Min og Lauras første nat i køkkenet...

Annonce