{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Billeder i vores hundes profiler... {{forumTopicSubject}}

Kan se at der er en mønster i min Lauras profilbilleder....
De fleste af dem er hvor hun ligger på sofaen, eller i hvert fald ligger stille.....

Jeg prøver virkelig at tage nogle gode billeder af hende hvor hun står og løber når vi er ude, men de bliver aldrig gode - for hun er sgu en hurtig lille lort.... *G*
Jeg kan få hende til at sidde stille i 2 sekunder og så er hun væk igen... Og der er jo hverken tid til det ene eller det andet.....

Andre med problemer med for hurtige hunde og kamera ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billeder i vores hundes profiler...
  • #1   20. nov 2007 næhhh ikke lige ;o)

• #2   20. nov 2007 ja jeg har samme problem med svenne:o)
    den eneste grund til han sidder stille på et par af billederne er fordi jeg står med pølse i hånden oppe over kameraet:o)

• #3   20. nov 2007 Theis og Trine - Ja ja ér afprøvet...
    Bare med almindelige kikser....
    Hun fokuserer og så løber hun hen og springer op af mig, mens jeg febrilsk prøver at få hende væk spå hun er til at tage et skide billede af smiley

Lille møghund....
    Har sindsygt mange billeder af hende når vi er ude. Er bare meget kritisk...
    Har sjovt nok også en del hvor hun tisser for der sidder hun i det mindste stille *GG*

• #4   20. nov 2007 AnneMette - Hehe, så du kender godt frustrationerne smiley

Er nu ikke fordi at jeg ikke kan finde ud af at tage billeder.. Kan rigtigt godt li' det......
    Tror bare at jeg skal lænke Laura fast til jorden smiley

Jeg kan bare bedst li' billeder hvor hun er løs og uden snor med i billedet.... Og så er det lidt svært fordi at hun bare er over det hele....

• #5   20. nov 2007 Min far tager billederne af Svea og han har et super godt kamera. tror kvaliteten på kameraet har en del at sige..

• #6   20. nov 2007 Sara - *GG* kameraet kan være nok så godt, men når man ikke kan fange motivet i linsen, så er det svært smiley

• #7   20. nov 2007 Hehe, ja kan jeg godt se smiley jeg ved ikke om det er svært, jeg tager jo heller ikke billederne, men min far er ret så skarp til det synes jeg smiley

• #8   20. nov 2007 AnneMette - Synes da i hvert fald at det er nogle herlige billeder der er i dine hundes profiler !!
    Noget mere fart over feltet end Lauras sovebilleder smiley

Må ha' kameraet med ud noget oftere...

• #9   20. nov 2007 Hehe, lige præcis derfor må jeg smide halvdelen af billederne af Mickey ud...

Meeen... Med masser af tålmodighed og masser af film i kameraet lykkes det engang imellem

• #10   20. nov 2007 overhovedet ikke

jeg klipser og satser

stortset alle i Tabus profil er billeder hvor han kommer med 180 i timen imod mig

Det er et farligt job at tage billeder af ham, men nogen skal jo gøre det *G*

• #11   20. nov 2007 Lidt problemer her XD Han skynder sig som regelt hen imod mig hvis han ser mig sætte mig ned på hug og tage billeder af ham i haven XD Skal helst overraske ham og knipse en million gange for så at vælge det bedste ud

• #12   20. nov 2007 Hav altid en anden med ud når man vil tage billeder , vedkommende skal være hundesitter mens i konsentrerer jeg om at fange hunden *SG*

• #13   20. nov 2007 Shoot and select funktionen er altid god.
    Så tager kameraet bare løs og man kan vælge når man kommer hjem. Jeg kalder nogle gange på min hund og tager så nogle stykker når han løber hen imod mig.
    Sådan nogle hundeører er jo overraskende sjove når de bliver fanget mens de løber....

• #14   20. nov 2007 Kender godt til de hurtige racer og slørede billeder, men der er kun et at gøre - bare skyd løs - kunne jo være der kom et par gode ud af det. Derfor Jubiii for digitalkamera =D

• #15   20. nov 2007 Jeanet - Hehe, har også bare en mia billeder af Lauras røv - Halvdelen af hendes krop - Laura meget langt væk og Laura sløret og med tungen halvt ude af múnden smiley

Camilla - Nårh ja.... Havde da fuldstændig glemt at jeg har den funktion på mit kamera smiley

Anne Grethe - Skyder løs og skyder og skyder... Elsker også at man bare kan tage alle de billeder med sit digital som man har lyst til...

Susanne - Det er meget sjældent at jeg har nogen med på vores gåture.. Desværre... Men må prøve at hive en eller anden uheldig sjæl med en dag..

• #16   20. nov 2007 Stine.

Ja prøv engang .. ærligt så har jeg også svært ved at fotografere mine alene , for de er meget mere intresseret i at undersøge hvorfor jeg ligger og roder nede på jorden *G*

• #17   20. nov 2007 Og så lige... et godt billedprogram. Lav billederne store fra start, - så har du også en god chanse for at kan tage nogen dele af billedet og fremhæve. Bare vigtigt at billederne er tydelige. Har før i tiden fotograferet min datter til hest over spring. Tro lige at det er svært... lidt grinert - for det var tit jeg kun fik taget springet - ponyen var smuttet... hehe.

• #18   20. nov 2007 Susanne - Ja præcis ....
    "hvad laver du mor?" .......

Har også masser nærbilleder af Lauras pande :-S

Tror at jeg skal ha' mig en Basset næste gang.. De bevæger sig i det mindste ikke så hurtigt smiley

• #19   20. nov 2007 Anne Grethe - hehehe, flot billede af et tomt spring smiley
    Ja, tror egentlig at jeg laver billederne større , for skærer tit en meget lille Laura ud af et meget stort billede.....

• #20   20. nov 2007 Der er ikke mange udendørs billeder af Trøffelgrisen... Slet og ret fordi jeg kun tror at jeg har haft kameraet med på to gåture - og jeg synes egentlig ikke det er "sjovt" at tage billeder - men hun kommer da mere ud, end det ser ud til på hendes billeder *G*

Kommentér på:
Billeder i vores hundes profiler...

Annonce