{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Min ene hund har fået ven dum vane {{forumTopicSubject}}

Min ene hund har fået en vane jeg ikke er helt glad for smiley

Han er begyndt at vække mig når jeg sover, og normalt er det fordi han skal ud, men nej smiley

Hans problem er, at der åbenbart ikke er plads til ham når han vil op i sengen når jeg også ligger der, for når jeg er stået op og fået tøj på, så går han i seng smiley smiley

Og jeg er så dum nok til at hoppe på den hver gang smiley smiley




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min ene hund har fået ven dum vane
  • #1   22. aug 2020 Be ham om at gå hen og lægge sig og lad være med at stå op .

  • #2   22. aug 2020 Det har jeg prøvet, og han fortsætter med at opføre sig som om han skal ud, så tror jo så at ham skal ud smiley smiley

    Der hjælper f.eks heller ikke at jeg bare står op (så kunne jeg få lidt at drikke smiley ), for det går han ikke i seng af, det er førtst når jeg så er sikker på at NU er det fordi han skal ud, så tager jeg tøj på, og så går han i seng smiley

    PS. Jeg vil hellere stå en gang for meget op, end en gang for lidt smiley


  • #3   22. aug 2020 Ja enten så fortæller du ham at han bare kan lægge sig ned igen, eller også -når du har taget tøj på- tager du ham med ud, hver gang, så han ikke bare lægger sig op og sover videre.


  • #4   22. aug 2020 Ellie havde i en periode en dårlig vane med at vække os kl lort om morgnen, fordi hun mente det var tid til mad. Vi ignorerede hende, eller bad hende ligge sig igen, og nu er hun stoppet.

  • #5   22. aug 2020 Baby havde en periode hvor han vækkede mig om natten. Jeg bad ham gå i seng igen, og ignorerede ham indtil enten han eller jeg faldt i søvn.
    - de krævede at jeg var konsekvent HVER nat. Men efter en uges tid eller 2 holdt han helt op smiley


  • Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

    Følgere: 2 Svar: 255
    #6   22. aug 2020 Køb en større seng, så der er plads til jer begge smiley

  • #8   22. aug 2020 Jeg har faktisk overvejet at næste gang bliver ham luftet smiley

    Der er masser af plads i sengen, så hvorfor han har fået den ide ved jeg ikke. Jeg ved bare at jeg ikke tør at ignorere det, for hvis nu han skulle ud smiley


  • #9   22. aug 2020 Snor på og ud med ham, og så gå i seng igen smiley

  • #10   22. aug 2020 Jeg har faktisk overvejet at næste gang bliver ham luftet

    Hvis du gør det, så bliver han ved, for så begynder han at vække dig fordi han vil ud på tur.


  • Blixen
    Blixen Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 59
    #11   22. aug 2020 Jeg er måske nok en kold skid, men jeg har ignoreret. Jeg har haft to, der (uafhængigt af hinanden) fik samme idé - og her bliver man altså ignoreret, hvis man et par nætter i træk har vækket mig uden grund smiley

  • #12   22. aug 2020 Hvis jeg begyndte at gå ud med mine de 2 store om natten, ville de også tro det skulle være en ny vane smiley

    Den lille vække mig KUN hvis hun skal noget smiley en tur ud i kulden, uden tøj på, er TORTUR for hende smiley


Kommentér på:
Min ene hund har fået ven dum vane

Annonce