845 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

BÅT BÅT siger min ene hund???? BÅT BÅT siger min ene hund????

Hmm vores hund er idag begyndt at sige underlige lyde når han bliver ivrig eller har gør mange gange efter hinanden....Det lyder nærmest som om han siger båt båt .. hva kan det være.. Han hoster ikke men siger båt båt.. underligt

håber der er en som kan hjælpe med at opklare dette mysterie:O)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BÅT BÅT siger min ene hund????
  • #1   5. jan 2010 hmm nej syntes ikke det lyder helt som det.. man ser intet på ham når der kommer båt lyde..... hmmm mystisk.. kiggede lige videoen et par gange for at være sikker på lyden .. men nej syntes ikke det lyder som det.. Har desværre ingen lyd optaget på ham... men det lyder godt nok sjovt, men det er jo ikke sjovt hvis det viser sig at det er fordi han er syg.. hmmm

• #2   5. jan 2010 er desværre ikke bleve klogere... har set nogle forskellige videoer på youtube og alle sammen ligner de nogen der er ved at kaste op samtidig med samtidig med lyde....og den gør min ikke.. han kommer pludselig med de der båt båt lyde.. det er virkelig underligt.. han er ellers helt sig selv og spiser som han plejer.. som sagt inegn tegn på at det er hoste.. og det ser heller ikke ud som om han ska kaste op..

• #3   6. jan 2010 Har han måske slugt et stykke plastic, som sidder og driller i luftvejene? Det kan godt gi mærkelige lyde

• #4   6. jan 2010 hmm tja det ved jeg ikke.. men han er ikke lige typen der guffer alt i sig.. Idag har han overhovedet ikke sagt båt en eneste gang.. hverken når han har været ivrig eller når han har gøet... Virkelig underligt...

Kommentér på:
BÅT BÅT siger min ene hund????

Annonce