{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpeadfærd.......
  • #1   26. jul 2007
    Jazzy er 4 år og hanhund.

Hvalpen er 10 uger og også hanhund.

• #3   26. jul 2007
    Parringsbevægelser........

• #4   26. jul 2007 Jeg ville ikke se på det som dominans.
    Små hvalpe udviser ikke dominans efter min opfattelse.
    Tror bare det er leg og ballade, måske en anden hund har humpede hvalpen og den aber efter.
    Jeg ville ikke gribe ind. Jeg griber heller ikke ind når min tæve humper andre hunde.

Jeg mener kun man bør gribe ind hvis det er seksuelt.

• #5   26. jul 2007 det heder også at pinke- skrive det på google så er det det samme som når de laver bolletegn, man kan sige mange begræber har mange navne : )

• #6   26. jul 2007
    Jazzy var bedøvende ligeglad :0)

Han syntes bare at den var en smule træls, den der lille klump der rendte ham i røven konstant *GGGG*!!!!

Tænkte bare på om man skulle være opmærksom på det........

Jegved nemlig athvis den gør det (ved Jazzy), når den bliver ældre..... så ender det i slagsmål.

Jazzy elsker at lege, og leger bedst ed hanhunde, men han gider ikke det der dominerende noget..... så kan han godt blive lidt muggen......

Jazzy dominerer ikke, men hvis de andre spiller karl smart, så gider han ikke.
    Men er den anden hund på lige fod eller under Jazzy, så er det ikke noget problem.

• #8   26. jul 2007 Min hvalp gør det også ved andre hunde, og jeg er blevet rådet til at stoppe det. Jeg kontaktede en adfærdsbehandler jeg kender godt, og det er altså rådet.
    Den kan risikere at møde en hund der bliver gal, og det kan blive katastrofalt for hvalpen

• #9   26. jul 2007
    Maj-Britt L: Det er netop et jeg tænker, for jeg ved Jazzy ikke gider det..... Lige nu siger han ikke noget, for den er jo kun 10 uger, men når den bliver større, så er jeg bang for han ikke er ligeglad længere......

Jeg stopper altid Jazzy.... Han hopper aldrig på nakken af dem og gør det, han står bar ved siden af og piner ud i luften, men jeg stopper ham alligevel.
    Jeg har fundet ud af at det betyder at han vil fortælle de andre at det er hans have (jeg har kun oplevet at an gør det herhjemme i vores have) og at det er ham der bestemmer, men han vil helt vildt grne lege og virker ikke dominerende på den måde......

• #10   26. jul 2007
    Stavefejlene og de manglende bogstaver er gratis i dagens anledning :0) *GGGG*

• #11   26. jul 2007
    Er der ikke flere der har en mening/holdning til det her??

Kommentér på:
Hvalpeadfærd.......

Annonce