1.672 visninger
|
Oprettet:
Hvad gør dig glad ? {{forumTopicSubject}}
Modspil til brokketråden. Hvad gør dig glad?
Jeg nyder at have 3 uger fri, nyder tiden med mine hunde hunde, nyder alle mine krukket med blomster, nyder solen og varmen, nyder at grille om aftenen. Jeg glæder mig over at jeg stadig har min mand efter at han fik en blodprop i marts måned. Det er og har været en stor omvæltning i vores liv. Han kan gå korte afstande med rollator. Men vi har kærligheden.
jan 2008
Følger: 79 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 867
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.423
Ting man måske normalt tager for givet.
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 150 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 522
Det gør mig glad at have fundet nogle godbidder til Iroh, som han kan lide så godt, at vi rent faktisk kan lave en lille smule træning. Det er hyggeligt at være i gang igen
Og så gør det mig glad at jeg er startet på et træningshold fokuseret på vægttab og vaneændring, så jeg er kommet i gang med at dyrke motion mindst 2x ugentligt, spiser sundere og generelt har større velvære i dagligdagen
Og så gør det mig stadig glad, at vi har en bil, selvom vi har haft den i et halvt års tid. Det er en skøn frihed!
sep 2017
Følgere: 523 Emner: 138 Svar: 10.244
Jeg er som regel glad, grænsende til lalleglad Jeg sørger for at grine mange gange om dagen, for det gør både mig og andre glade
Mine 2 søde, dejlige og fantastiske hunde gør mig glade, sådan helt ind i hjertet. Når de putter, når de leger, når de tigger, når den ene kommer og vil kysses og krammes, når de ligger og daser i haven og når de giver gas til træning
Jeg er glad når jeg tager på arbejde, og glad når jeg kommer hjem. Og det sidste jeg gør inden jeg falder i søvn, er at nusse Dorit og grine af at hun ligger og kommanderer mig til at nusse det rigtige sted (som skifter fra dag til dag)
Nå ja, og så er jeg virkelig glad for at min bil strøg lige igennem syn i dag, og er klar til 2 år mere på vejene med mig. JEg satser på at vi lige napper 60.000 km mere de næste par år
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 235 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 1.034
Er så glad for at være på vej til at blive positive, glade Kathrine, som jeg var inden alt det sygdom ramte Det har jeg savnet, men har virkelig haft svært ved at være positiv - var bare en helt drænet zombie
Derudover er jeg glad for sommerdage med sol, varme og koldskål! Min elskede have og blomsterne - og selvfølgelig mine 2 katte og hunden!
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.808
hvor det ikke trækker ind af vinduerne og døren
hvor vaskemaskinen er ny, virker og vildt billigt
Hvor hvis man klager over noget er i stykker skal man ikke vente uger eller måneder på der bliver lavet
Hvor man kan hører andet end mågeskrig og biler. Har hørt duer, solsorte, nogle ukendte fuglelyde, legende børn og skud (fra militærets øvelsesterræn)
jeg er SÅ glad for lejligheden er lys, og jeg har en lejlighed som er ude ved enden, så har vinduer på 3 sider istedet for kun 2 = mere lys.
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 610 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 54 Svar: 1.860
Søster bor uofficielt hos mig og har gjort det i 1 år, det er så hyggeligt.
Om 1 uge har jeg 3 ugers fri og jeg glæder mig max!
Jeg glæder mig til vi skal med familien i sommerhus, det bliver så hyggeligt.
Jeg elsker sommer og sol
Jeg elsker min bil!
Jeg elsker at kunne slappe af med en god film, og jeg elsker søde sager, jeg er ret nem at gøre glad
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.954
Jeg har 2 ens blåbær, 4 forskellige hindbær, en solbær, 9 jordbær fordelt på to sorter og desværre kun enkelt brombær, da den sidste måtte ud, den var syg af noget jeg ikke kunne finde ud af hvad var, og jeg var bekymret for om den ville smitte nogen af de andre...
Jeg nurser dem voldsomt, kigger til dem flere gange i løbet af en dag, vildt nørdet
Men jeg bliver virkelig sådan helt dybtfølt glad, når jeg sidder på min bænk imellem dem alle og kigger på dem
Ps. Jeg har også andet på altanen, men bærbuskene står højest på glædesskalaen:)
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
aug 2013
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1420 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 7.441
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.484
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.251
OG så kan jeg selvfølgelig glæde mig over at have en skøn mand, dejlig familie, søde venner og ikke mindst mine to herlige moppedellerne herhjemme.
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
Iiiih har Henning fået opkaldt en hvalp efter sig han er meget beæret
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 245 Hunde: 2 Annoncer: 1 Emner: 161 Svar: 5.530
En ting der har været godt i deres isolation på landet er, hvordan de to knytter bånd lige nu. Der er 6 års forskel på dem, så de skal lige finde hinanden
Ellers nyder jeg hvert sekund med Albert. Han er jo en aldrende dreng
Glæder mig også til at skal i sommerhus to gange i år.
Først med dem vi plejer at tage afsted med og så mine to døtre og børnebørn til sidst
Dejlig tråd, og man har jo alligevel noget at være glad i låget over
Så bare en rigtig god torsdag til jer alle
aug 2013
CF: Haha, håber altså ikke vores Poul Henning bliver så strid : - p
Salla: Ahahahaha, ja det kan vi da godt sige, alt for at gøre ham lidt glad : - P
aug 2013
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 283 Svar: 8.304
Min farfar hed Poul Viggo, min far hedder Viggo og min forlovede hedder Poul, jeg føler lidt at det var meant to be
De her 3 gør mig så glad hver eneste dag
Og min forlovede, familie og venner.
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 89 Hunde: 2 Emner: 159 Svar: 2.252
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 1.540
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 4.509
Jeg kan slet ikke være i mig selv af lykke og taknemmelighed over, at vi fik lov til at beholde hende...min elskede lille fighter-pige
Det er snart et år siden, hun kom til verden hu-hej næsten 10 uger for tidligt og med en “sølle”vægt på 917 g og målte 36 cm Nu vejer hun 6,4 kilo og 66 cm lang. Dagene går med stor glæde og massere af fart
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 95 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 3.005
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.262
Men ellers glædes jeg over alle mulige små ting - de flotte blomster og buske i haven, at jeg i dag har en fridag, hvor jeg har kunne gå og nusse i hus og have, at vi alle er sunde og raske, at jeg har nogle skønne hunde der giver grin hver eneste dag, at jeg har nogle dejlige arbejdskollegaer, at jeg er et priviligeret menneske, at der vokser vindruer i mit lille drivhus, at jeg kan høre fuglene kvidre ude i min have, at vi har haft en dejlig gåtur ved havet osv.
Jeg synes jeg er god til at sætte pris på min hverdag og de små ting.
feb 2016
Emner: 8 Svar: 147
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 4.509
Allerede i den første uge havde hun smidt CPAPen og efter 10 dage kom hun ud af kuvøse og i vugge Da vi blev overflyttet til Hillerød, kiggede den medsendte sygeplejerske noget og måtte ringe til afdelingen. For vægten indikerede kuvøse, så det havde de gjort klar til os ...blot 1035 g vejede hun ved overflytningen
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1420 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 7.441
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.526
Min kæreste og vores søde og skønne datter
Min familie
Glæder mig hysterisk til vi kan komme til udstilling og lurecoursing igen.
jun 2011
Følger: 19 Følgere: 102 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 563
Menja gør mig glad (..selvom Astrid med Iroh nok mener noget andet engang imellem. Kæft hvor jeg har skældt ud på det bæst! ) - Jeg synes det er fantastisk hvordan hun kan hive mig med ud og gå og glemme alt andet, bare i den halve time. At jeg så har så ondt at jeg skal have en times ro bagefter, er fuldstændig ligemeget!
Min kæreste gør mig glad. Med alt det han har været udsat for pga. min sygdom i det 1 år og 4 måneder vi har været sammen, var jeg overbevist om at han for længst havde sagt "hertil og ikke længere" - men tværtimod.
Det er ham der giver mig min gigtmedicin, hører på mig når angsten overtager, og han tager også gerne Menja når smerterne spiller ind. Han kommer til at være alene i små 14 dage her fra den 25. juni hvor jeg skal indlægges til rehabilitering, og han er ikke det mindste bekymret - det på trods af at han nu både får Menja, min pony Hope og diverse at se til selv. Min fantastiske kæreste har nemlig også tilbudt om ikke han skal tage staldvagterne ude hos min pony, så jeg ikke kommer mere i klemme ude i stalden end jeg føler mig i forvejen.
Han er min klippe, og jeg har flere gange spurgt ham hvad han vil med sådan et håbløst tilfælde - hvortil han altid svarer at han jo godt vidste hvad han gik ind til. Gigt, hest og drømme om hund fik han nemlig allerede at vide på første date dengang
okt 2011
Følgere: 4 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.461
Hvad gør dig glad ?