1.831 visninger
|
Oprettet:
Hvad er du stolt af? Og hvad gør dig glad? {{forumTopicSubject}}
I forlængelse af "hvad arbejder du med"-tråden, så tænker jeg, at det må være på sin plads med en tråd, hvor man kan fortælle, hvad man er stolt af eller glad for i sit liv - som ikke nødvendigvis har noget som helst med arbejde at gøre
Så kom glad - ordet er frit!
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 283 Hunde: 8 Emner: 2 Svar: 2.786
Det der gør mig glad er musik, dyr, naturen og mad
Egentlig ganske simpelt
jan 2017
Følger: 34 Følgere: 140 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 234 Svar: 1.955
Jeg er samtidig også stolt af, at jeg tør være mig selv. Også selvom det tit betyder, jeg er lidt en del af "de skøre"
Det der gør mig glad er musik, mine yndlingsserier og film, min familie (hunden inklusiv selvfølgelig) og min meget meget gode veninde, der desværre i øjeblikket befinder sig på Langeland!!
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
Der har været ret meget modgang. Jeg er ikke længere på medicin mod depression og angst.
Ja.. Jeg syntes sq jeg er sej!
Og det der gør mig glad. Det er ungerne! Mine hunde er hele min verden. ??
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Hvad gør mig glad:
Mine hunde, mine omgivelser, naturen, mine hobbyer, bøger og de mennesker, jeg holder af.
Jeg er stolt af at det ikke er svært for mig at være glad, taknemmelig og ydmyg over de glæder, jeg har, selvom livet har været ihærdig i forsøget på at gøre mig til et bittert menneske
Jeg er SÅ stolt af mine nære og gror med dem, hver gang de lykkes
apr 2018
Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 121 Svar: 6.955
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.933
I fritiden er jeg glad for mange ting, min hund, min familie, venner, de små ting i livet, en fridag (i dag), udsigten til lækker aftensmad, den smoothie jeg lige har lavet og tyllet ned
Og stolt over at jeg er som jeg er:) og på sin vis især af at jeg ikke er afhængig af en mand egentlig, dermed ikke sagt at jeg gerne vil leve for evigt uden, men den afhængighed man ser hos nogle par, den er jeg virkelig glad over ikke at have, og stolt over ikke at have behov for.
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Jeg er stolt af mig selv, at jeg er kommet helskindet “over på den anden side” efter min kamp med min tidligere arbejdsplads og den depression jeg fik af dette.
Jeg er stolt af mig selv over den ven jeg er og hvor meget det betyder for mig at hjælpe andre og se dem glade
Jeg er stolt af det arbejde jeg dagligt udfører
apr 2017
Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 971
jun 2011
Følger: 19 Følgere: 102 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 563
En ting jeg har opdaget er at jeg pludselig er meget mere modtagelig overfor andre mennesker . Jeg kan slet ikke forstå jeg har forventet folk skulle kunne magte mig, når jeg ikke engang magtede mig selv. Min psykolog i psykiatrien sagde at hun mener at jeg har sust ind og ud af en depression siden at jeg begyndte at blive mobbet - at de andre psykologer jeg har gået hos bare har lavet "lappeløsninger" som så ikke har holdt i mere end et par måneder.
Hvad der gør mig glad? Min pony. Og jeg er lige så røv stolt af at det er mig alene der har arbejdet med hende - alt hun kan, er noget jeg har lært hende. Hun er min optur, og jeg mangler hende helt enormt når jeg er på skole mandag-fredag. Uden hende, var jeg aldrig kommet videre i mit liv. Det var hende der sørgede for at jeg kom ud af sengen dagligt - for fuck mig, min pony skal have det godt.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.499
Jeg bliver enormt glad når jeg er sammen med mine hunde, og nærmest lykkelig når jeg er sammen med mit barnebarn, det er så stort ... han Hugo er nu 22 måneder, og jeg er helt tosset med ham ... når jeg spørger ham "hvad er Hugo" så svarer han "mormor lækkermås" han er min lækkermås, og intet er bedre end den latter der kommer fra et lille barn, det er den bedste musik...
mar 2017
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 3.289
Det er en rigtigt god følelse!
En gang i mellem, så oplever jeg også, at det går nogen tidligere kollegaer som det både privat og karriemæssigt går godt, som jeg har vejledt i starten af deres karriere. Det gør mig også rigtigt glad.
Specielt er der en som jeg fyrede engang, da han ikke var glad i jobbet (det var ikke fordi han ikke var dygtig). Jeg foreslog ham at rejse ud og følge sine drømme. Han fugte dæleme rådet.
I dag er selstændig, velhavende og bor i Australien. Hvor sejt er det lige!
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.526
Jeg er stolt af at jeg formår at holde fanen nogenlunde oppe for min families skyld, mens vi går igennem diverse Stolt af at min kæreste kæmper for vores familie og stolt af at have så glad og fantastisk en lille pige der bare tager alt med et smil (Undtagen tænder som gør avs)
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.484
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.419
Kæft hvor er I bare seje allesammen - tak tak for, at I havde lyst til at dele tankerne og oplevelserne med mig/os
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
Hvad er du stolt af? Og hvad gør dig glad?