{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Hylende hund hjælp! {{forumTopicSubject}}

Luna på snart 1 år hyler hver gang hun står udenfor børnehaven ,bageren eller supermarkede og venter på mig.Der er intet når hun står sammen med min anden hund,det er kun når hun står alene sirenen går igang.Har prøvet at ligge bideben,kødben og hendes bamse ved hende men det begynder hun først at røre når jeg kommer igen. Det virker som en meget dårlig vane hun har fået.Hun kan sagtes ligge i haven alene i længre tid.Er der nogen der har et godt råd,så vil jeg blive meget glad.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hylende hund hjælp!
  • #1   17. jul 2007 For mig lyder det som om hun er bange for at blive efterladt..

Har du prøvet at starte helt forfra? Simpelthen at tage et skridt af gangen (næsten bogstaveligt)..

• #2   17. jul 2007 Flokken splittes, og hun er bange. Der er ingen til at forsvare hende. Overhunden er forsvundet.

• #3   18. jul 2007 Ja jeg må tage et skridt af gangen,det er bare en træls vane hun har fået der,men det er også en af de ting der står om racen i racebeskrivelsen at de ikke kan lide at være væk fra sine mennesker i længrer tid.Hun kan sagtens være alene hjemme med den store hund uden at hyle og hun har aldrig ødelagtt noget.Tror at det er bivirkninger af at have hende med på arbejde og alle de steder hun kan.Hun er simpelthen bange for at gå glip af noget sjovt.

Kommentér på:
Hylende hund hjælp!

Annonce