{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

løbetid... allerede..?? {{forumTopicSubject}}

god morgen til jer alle.
nu har jeg været oppe hele natten fordi lulu ville ud hele tiden og kl.5.30 vågner kæresten forskrækket. (skal lige siges jeg er gravid i 31 uge) og finder blod i sengen!! manden hved jo ikke bedre...
men lulu er kommet i løbetid, men syntes det er tidligt, da hun kun er ca.5 måneder.
hvor gamle var jeres, har læst det først skulle komme efter et halvt år. har kun haft en hanhund før og han var sent udviklet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbetid... allerede..??
  • #1   16. jul 2007 nej det ved jeg, men der står imellem ½ til 1 år, så lidt tidlig ude er hun.
    vi har ladet døren til haven stå åben og hun løber derud lige så snart der kommer en dråbe, hun er kørt helt død nu... stakkels lille pus, jeg kan pludselig huske smerterne selv.

• #2   16. jul 2007 der er 4 måneder imellem, men lulu er 5 måneder gammel. men hun er jo også en mindre race og det sker vel før hos dem.

føler bare man straffer det lille pus, fordi hun ikke skal op til en.

• #3   16. jul 2007 det er meget forskelligt hvornår den første løbetid kommer. nogen kommer lidt tidligere end det ½ år andre først når de er næsten et år. men jeg tror godt du kan regne med at hendes løbetider også kommer lidt hurtig efter hinanden. Det er i hvert tilfælde min erfaring at de måneder der er til den første løbetid også bliver entervallet mellem løbetiderne.
    hvorfor må hun ikke komme op til jer?
    vores tæver bløder ikke på os og det lyder jo som om hun gør hvad hun kan for at holde sig ren.
    vil i være helt sikre på at der ikke kommer et dryp, kan i da tage et håndklæde eller noget hun kan ligge på. Det vare jo nogle uger.

• #4   16. jul 2007 vi sover på 1.sal og der kan hun ikke selv komme ned fra. hele natten har hun trippet rundt i hovderne på os, for at fortælle os at hun ville ud. det kan jeg ikke holde ud i de få uger det varer.
    og set i bakspejlet, viste vi jo denne dag ville komme, da vi fik en tæve.
    og vi skal jo nok vende hende til at være nede når den lille kommer..

• #5   16. jul 2007 jeg har det også hårdt med at lade den lille diva blive på gulvet.
    kastede jeres også op, har lige været ude på græsset og der gylpede/kastede hun op.?

• #6   16. jul 2007 Jeg tror også det er tidlig for en fransk at komme i løbetid som 5 mdr...det er begrænset hvor meget de vokser efter første løbetid..

• #7   16. jul 2007 Hvad med at prøve med et par løbetidsbukser - eller forsøge at lære hende at slikke sig ren.... Hvis hun kan nå !

• #8   16. jul 2007 mollie er lige gået i løb,hun er 7mrd

Kommentér på:
løbetid... allerede..??

Annonce