{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

allerede løbetid igen {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har en papillon tæve som blev 1 år her den 14 april, hun var i sin første løbetid i midten af november/slutningen af november, og nu lader det til at hun allerede er kommet i det igen. Jeg havde regnet ud til at hun første skulle være det igen den 30 maj, er det mig der er helt forkert på den eller er der noget galt?

Håber at få noget hjælp.

mvh Ditte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  allerede løbetid igen
  • #1   21. apr 2008 de første år er det ureglmæsig..
    ligesom menstration..
    også bliver det regmæsig når de når de 3 år..sådan har jeg forstået det =) håber det hjalp på spørgsmålet..

• #2   22. apr 2008 Lige som mennesker kan deres periode variere og det er meget forskelligt hvor tit de kommer.
    Nogle har 4 mdr imellem og andre har 5 eller 6 mdr imellem. Men alt er lige normalt.

• #3   24. apr 2008 Det er rigtigt at det er meget ureglemæssigt for hunde indtil de er ca. 3 år. Zika kom i løbetid 2. gang allerede efter 3½ måned siden 1. gang. Det var jeg også noget bekymret for. Men det havde jeg slet ikke grund til at være sagde dyelægen. Det er ganske normalt. HUn forsikrede mig at det nok skulle komme iorden, så det faldt mere jævnt. Jeg skulle skrive op hvornår hun har løbetid, så jeg kan holde øje med hendes mønster.

• #4   25. apr 2008 okay mange tak for svarene alle sammen

Kommentér på:
allerede løbetid igen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce