Hegn hopper Hegn hopper
Vi bor i et lille hus på landet, og herude sker der ret mange spændende ting <b>uden</b> for hegnet! Og dem vil Grande rigtig gerne se på ;D Faktisk har vi ret svært ved at holde styr på ham, så vi skal altid holde øje. Vi sætte højere og højere hegn omkringr haven men han bliver ved med at finde udveje. Hmm.. Og vi er ved hundetræning, så vi håber virkelig at han snart lader være. Det kan nemlig være en smule farligt. For en måneds tid siden var jeg ude at ride på vores ridebane på min hest, da Grande pludselig syntes at han skulle derud også! Jeg var på vej over et okay højt spring, men nåede ikke over fordi Grande løb ind foran x|| Jeg faldt af fordi hesten blev bange og så forstuvede jeg lige min skulder! Avav.. Så vi håver virkelig at vi snart får ham lært at blive inde ;D
apr 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 40 Svar: 201
Lisa . Ja! Desværre elsker han vand og er ret ligeglad. Stødhegn har vi overvejet, da vi ved han bliver lidt forskrækket over stød, for det har han prøvet et par gange når vi har gået tur og han vil ind til nogle køer ;D
apr 2005
apr 2005
Rikke - JA! hehe ;D det jo lige det (; Når først de er kommet igang hehe
Hegn hopper