{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

at sende hunden afsted med en anden {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld for den lidt sære overskrift..

Baby skal til kiropraktor. Men det er sådan at de dage kiropraktoren kan, der har jeg umiddelbart ikke mulighed for at låne en bil, så vi kan komme afsted..
Offentligt transport er heller ikke en mulighed, da kiropraktoren holder til ude på bøh landet!

Vil det være helt absurd at få en anden til at køre Baby til kiropraktor, og få fikset det han skal?

Jeg tænker at jeg vil skrive en seddel med godt og skidt, og at den der så skal køre ham, ligeledes skriver kiropraktorens svar ned, så det hele går op...
Kiropraktoren kender jo Baby ret godt efter hånden, og ved hvad problemet er..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at sende hunden afsted med en anden
  • #1   20. feb 2020 Hvis det er en person, som Baby kender og er glad for, kan jeg ikke se at det skulle være et problem, når Baby også kender kiropraktoren og hun ham smiley

• #2   20. feb 2020 Du kan jo evt aftale med kiropraktor, at i kan have en telefonsamtale efter besøget.

Enig, er det en Baby er tryg ved, så ville jeg godt gøre det. Alternativet er vrl, at der går længere tid, før en han kan komme til kiropraktor, og han skal vel helst jævnligt af sted smiley

• #6   20. feb 2020 Tænker ts ikke kan låne bil, på de tidspunkter,hvor hun selv kan tage med Baby.

• #7   20. feb 2020 Hvis du har mulighed for at sende ham afsted med en du er tryg ved (og han er - hvis det er vigtigt for ham), synes jeg det er fint.

PS: Udfra overskriften troede jeg det drejede sig om at sige farvel til to hunde på en gang - emnet var væsentligt mere positivt end det smiley

• #8   20. feb 2020 Min far har haft Manfred med ned til Magtor og Christian ringede til mig om aften. Men Manfred er mega tryg ved Christian og min far. Så kan ikke se noget problem hvis hunden og du er tryg ved det smiley

• #9   20. feb 2020 Jo i teorien kunne jeg godt køre med, hvis det passede med min skole. Men det kan bevare ikke lige gå op det puslespil..

At ringe til kiropraktoren efterfølgende var en god ide!

Jeg har en god slat mennesker, jeg godt tør at lade køre med Baby, som ved hvad det handler om, og følger mine instrukser smiley så lige den del er jeg ikke så nervøs for.

Og Baby skal overhovedet ikke aflives smiley og slet ikke uden mig ved hans side smiley

• #10   21. feb 2020 Tjooo - som de andre siger, så er det nok ok, når kiropraktoren kender Baby, og han ellers er tryg både ved bil og chauffør.

Min erfaringer er bare, at mine hunde tit reagerer helt anderledes, når jeg ikke er der. Har hørt om spøjse ting, når de er blevet passet, som jeg slet ikke har kunnet genkende - så af den grund tror jeg ikke, jeg ville sende nogle af mine afsted, uden jeg også var der..

• #11   21. feb 2020 Tak! Jeg forsøger selvfølgelig at få det til at gå op, så jeg selv kan tage med. Det vil jeg også selv helst smiley

Men det lyder ikke helt tosset at sende ham afsted med en anden, som kender ham, kan jeg høre.
    - han er heldigvis en ret kedelig og forudsigelig hund, der sjældent laver mere end højst nødvendigt smiley

Kommentér på:
at sende hunden afsted med en anden

Annonce