at sende hunden afsted med en anden {{forumTopicSubject}}
Ja undskyld for den lidt sære overskrift..
Baby skal til kiropraktor. Men det er sådan at de dage kiropraktoren kan, der har jeg umiddelbart ikke mulighed for at låne en bil, så vi kan komme afsted..
Offentligt transport er heller ikke en mulighed, da kiropraktoren holder til ude på bøh landet!
Vil det være helt absurd at få en anden til at køre Baby til kiropraktor, og få fikset det han skal?
Jeg tænker at jeg vil skrive en seddel med godt og skidt, og at den der så skal køre ham, ligeledes skriver kiropraktorens svar ned, så det hele går op...
Kiropraktoren kender jo Baby ret godt efter hånden, og ved hvad problemet er..
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.933
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
Enig, er det en Baby er tryg ved, så ville jeg godt gøre det. Alternativet er vrl, at der går længere tid, før en han kan komme til kiropraktor, og han skal vel helst jævnligt af sted
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
jun 2014
Følger: 3 Følgere: 95 Hunde: 2 Emner: 344 Svar: 3.162
PS: Udfra overskriften troede jeg det drejede sig om at sige farvel til to hunde på en gang - emnet var væsentligt mere positivt end det
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 76 Svar: 2.741
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
At ringe til kiropraktoren efterfølgende var en god ide!
Jeg har en god slat mennesker, jeg godt tør at lade køre med Baby, som ved hvad det handler om, og følger mine instrukser så lige den del er jeg ikke så nervøs for.
Og Baby skal overhovedet ikke aflives og slet ikke uden mig ved hans side
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.419
Min erfaringer er bare, at mine hunde tit reagerer helt anderledes, når jeg ikke er der. Har hørt om spøjse ting, når de er blevet passet, som jeg slet ikke har kunnet genkende - så af den grund tror jeg ikke, jeg ville sende nogle af mine afsted, uden jeg også var der..
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
Men det lyder ikke helt tosset at sende ham afsted med en anden, som kender ham, kan jeg høre.
- han er heldigvis en ret kedelig og forudsigelig hund, der sjældent laver mere end højst nødvendigt
at sende hunden afsted med en anden