{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

UD og gå vagt i aften! {{forumTopicSubject}}

Vi skal ud og gå vangt med Fønix i aften/nat til Ørbæk marked!

Jeg glæder mig helt vildt jeg tror det bliver super sjovt! Og super godt for ham!

Vi skal ikke gå hele natten som de andre men fra 22 til vi ikke gider mere! Men jeg tror det bliver en kanon oplevelse for ham!

Vi skal måske også gå på søndag!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UD og gå vagt i aften!
  • #1   13. jul 2007 Til at starte med at vi gå hvor der stadig er mennesker... Og så klokken 24 skal vi danne en ring så alle kommer ud fra pladsen... Og så skal vi ellers bare passe på at der ikke kommer nogle som ikke skal være der og at der ikke er nogle der stjæler nogle...

    Men bare det at vi skal gå hvor der stadig er masser af mennesker og gang i tivoliet... Det bliver en udfordring for ham men en rigitg go en!


  • #2   13. jul 2007 Det er spændende... Man oplever sin hund på en helt anden måde end man er vant til, og man opdager 3. så meget som hvis man går uden hund..

  • #3   13. jul 2007 Ja vi kommer der ud tidligere så vi lige kan go rundt og kigge for os selv og så kommer hundene til...

    Men jeg glæder mig helt vildt! Det bliver så sjovt!


  • #4   13. jul 2007 Jeg skal nok give en opdatering!

  • #5   14. jul 2007 Så fik vi gået vagt!

    Det gik bare rigitg godt! Der var slet ikke noget med ham. Det eneste han ikke kunne finde ud af var at falde til ro når vi sad og fik en pause (Det var kun når han var i bilen han faldt til ro).

    Vi havde ikke nogle ubudende gæster eller de store problemer med at ryde pladsen.

    Men de sagde også at der ikke bar så mange som der plejer, men med det vejr der har været i dag tror jeg der bliver knald på i aften (Jeg er glad for jeg ikke skal i aften).

    Vi blev der længere end vi selv trode. Vi kørte fra pladsen kl. 04.30., og hvis det ikke havde været fordi at kæresten havde været så træt havde jeg blevet til vi skulle stoppe kl. 07.00.

    Men der var ikke rigtig noget og lave og der var folk nok til at klare det de sidste timer så var der ingen grund til at blive at vi viste at Fønix var pisse træt selv om han ikke ville overgive sig (Men det gjorde han så snart han kom ind i bilen!).

    Og vi haft en hund der ikke har gidet noget som helst.

    Det var en rigitg fed oplevelse og det er ikke sidste gang vi er med til det!


Kommentér på:
UD og gå vagt i aften!

Annonce