{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Stakkels Nando :( {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv og snøft.

Kæresten har passet Nando hele dagen og de har været på visit hos hans forældre, som har en hund også.

De har så siddet og snakket omkring bordet mens hundene har hygget sig inden under bordet. Det skal da siges at hundene generelt er rigtig gode venner og hygger sig meget sammen. Pludselig lyder der et hyl og Nando kommer hoppende ud fra under bordet. Så har Rollo åbenbart basket Nando en på siden af hovedet så han begyndte at bløde fra mundvigen. De har ikke set om det var i leg eller alvor at uheldet skete, men øv øv øv...

Det er ikke til at sige hvem af hundene der fik det største chok da de begge tydeligt var knaldnervøse. Kæresten rensede mundvigen, men kunne ikke umiddelbart finde såret.

Nu er jeg så lige kommet hjem og Nando er bare slet ikke sig selv. Han ryster og smasker og savler lidt og er ikke sit normale glade jeg.

Vi har snakket med Kbh's dyrehospital og blev rådet til lige at se tiden an til imorgen og så uanset hvad få ham tjekket hos dyrlægen (hvilket jeg jo egentligt godt kunne regne ud)

Nu sparker jeg mig selv i nummeren over at jeg ikke var der idag, selvom det jo nok ikke kunne have forhindret det. Jeg ville nok også have taget ham til dr. dyr med det samme, men nu bliver det sådan her.

Dyrlægen hældte mest til at det bare var chokket, så vi skal give ham ro nu....

Så nu må jeg vist holde mig på måtten for ikke at forkæle det lille myr, så han tror der er noget galt.

Måtte bare lige ud med det smiley

Knus Cemile og det lille pus, Nando

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels Nando :(
  • #1   5. jul 2007 min lille kenzo trådte idag i noget glas da vi vra ude at lege, så han har fået en flænge i trædepoten, men det er stoppet med at bløde og jeg mener ikke at det er dybt nok til at sy.. dyrlægen sagde også at jeg bare skulle rense den, og desuden sagde dyrlægen at når hunden kan nå det sted den har slået sig, så sørger den selv for at rense det.. men jeg kan da ikke lade være med at pyldre lidt om ham når han nu halter... men bare rolig han er ikke sådan en snot forkælet og pylret hund som den der var i " det er mig eller hunden"

• #2   5. jul 2007 måske han bare har fået et chok og måske har bidt sig sel vi tungen eller sådan. Men sjovt er det ikke, giver du en update i morgen ?

• #3   5. jul 2007 Katja: ja, det er bare så døduheldigt at to hunde, som ellers er så glade for hinanden, skal have det imellem sig nu. Nando turde vist slet ikke at komme i nærheden af Rollo efter episoden og Rollo prøvede forsigtigt at nærme sig Nando igen, men det hjalp ikke på Nando's frygt, så øv smiley

Trine: Ja, du kan tro han bliver tjekket i hoved og rø* imorgen. Han skal også have noget antibiotika, så vi er sikre på at han ingen bylder eller lign får. Men øv, jeg troede at vi kunne være forskånet for sådan et uheld her med ham, da vi "screener" de hunde vi er sammen med smiley

• #4   5. jul 2007 Maria k: nej forhåbentligt ikke *gg* Har hørt om dagens program. Men ja, det er svært ikke at pylre om dem, men Nando bliver bare endnu mere forskræmt hvis vi pylrer om ham. det er han jo ikke vant til *gg* Så vil han jo tro han er på dødens rand *gg*

Bolette: Ja, vi krydser fingrer for at han er sig selv imorgen smiley Men Rollo er en kæmpe hund, så håber ikke han har dasket til Nando, med sine kæmpepoter... Men Nando er da godt hævet i mundvigen.. smiley

• #5   5. jul 2007 Mærk lige efter at der ikke er en tand der er løs, det kan jo være.

• #6   5. jul 2007 Sabina A: Ja, det kunne selvfølgeligt være men nu er han lige faldet i søvn og slapper af, så jeg tror vi venter til imorgen med at tjekke det hos dyrlægen. Vi ringer imorgen når de åbner og bestiller til hurtigst muligt.

• #7   5. jul 2007 Det lyder som et simpelt uheld - god bedring ;o)

• #8   5. jul 2007 Åhh nej stakkels lille Nando... Han er jo en lille forsigtigt en i forvejen..

• #9   6. jul 2007 Sus: Ja, jeg tror heller ikke der er mere i det end det smiley Men det er stadig surt at deres ellers så gode forhold lider skade pga af det. Nu får vi at se på lørdag om de begge er fine igen smiley

Nadja: Ja, forsigtig og forsigtig *gg* Men jo, store hunde er han lidt tilbageholdende overfor, men håber da at det hele går i orden med de to igen...

Kommentér på:
Stakkels Nando :(

Annonce