{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Gå tur med hvalp? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.

Indne jeg starter vil jeg lige sige at Min hund (Kali) er en Amerikansk staffortshire terriere. (Bare så i ikke behøves spørge hvilke race)

Kali fylder ½ år her d. 31 i denne her måned.. mit spørgsmål er så.

hvornår man jeg begynde at gå lidt længere ture med hende?

får jo evig og altid afvide at jeg ikke må gå for langt med hende fordi så fremprovokere jeg HD osv.

har en kammerat der har samme hunde race omkring samme alder som Kali og han har fået afvide af hans dyrelæge at man ikke må gå længere end 500 meter med dem når de ikke er ældre???

jeg vil bare gerne begynde at gå længere ture med hende i stedet for lige rundt om blokken smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gå tur med hvalp?
  • #1   30. jun 2007 ja det syntes jeg også det gør men tør jo ikke tage nogen chancer

• #2   30. jun 2007 lyder mystisk du ikke må gå længere, en hund skal da ha motion.
    men jeg var hurtigt ude og gå lange ture med min og jeg ved ikke om det var klogt, set i bakspejlet. for han er her ikke mere, men om det fremprovokerede det eller om det var medfødt ken jeg ikke svare på

• #3   30. jun 2007 Vil sige at nu er hun ½ år, så vil jeg begynde at gå længere ture...Har hørt at man skulle holde sig til korte ture indtil de 4 mdr....Albert kom med på gåture med newfklubben da han var 6 mdr...

• #4   30. jun 2007 vi gik til træning i den alder og var da også ude at svømme, der var ingen der sagde noget til os og jeg har aldrig hørt om at en hund ikke må lave mere.

jeg har hørt trapper og spring ikke er godt, men det er også det.

prøv at snak med din egen dyrelæge om det

• #5   30. jun 2007 Jeg læste det faktisk på en dyrlæge forum, hvor han sagde det i forhold til Schæfere....Nu kommer det nok også meget an på racen om de er i risiko gruppen eller ej...
    ( Albert får dommen på onsdag, om han er blevet skånet nok eller ?? ...Han skal HD fotograferes )

• #6   30. jun 2007 min var 1½ da jeg opdagede det og det var for sent, så håber det bedste for jer.
    der er jo ikke noget bedre og mere afslappede end en lang tur i skoven eller på stranden, når vejret tillader det

Kommentér på:
Gå tur med hvalp?

Annonce