{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.709 visninger | Oprettet:

"gå"tur med hunden {{forumTopicSubject}}

Jeg er netop hjemvendt efter dagens morgengåtur med Salik. Eller gå tur og gå tur er det jo nok ikke helt - slet ikke når han får snoren af. Så ser det ca sådan her ud i alt den tid han er fri.

http://www.hundegalleri.dk/video/diverse-hund/42833-gaatur_med_salik_

Den hund evner simpelthen ikke at gå en stille og rolig tur ved siden af en når han er fri. Men det gør nu ikke noget. Jeg synes han er herlig med masser af gang i smiley

Hvordan ser det ud når I andre er på tur med jeres hunde?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "gå"tur med hunden
  • #2   26. maj 2015 jo jo når vi er hjemme slapper han heeelt af. Han er rigtig god til at geare ned igen. Og selvfølgelig når jeg fx sidder stille på turen kommer han os sidder også og så under en del af træningen med ham også. Men når vi går tur og han er fri så ser det sådan her ud smiley

• #3   26. maj 2015 lige nu ser han sådan her ud smiley

profilbillede
  • #6   26. maj 2015 Junior fiser også rundt som en tosset, når vi er på grønne områder. Han er altid løs, men ved godt at han skal blive tæt på mig, når vi går i indre by.

• #10   26. maj 2015 Turbo hund smiley
    Sådan der opførte Sally sig også i sine lidt yngre dage. I dag er det mindre slemt. Men hun har stadig sine "Jeg skal bare spurgte i cirkler uden grund - lige NU" ture.

Hvad med når du feks går hjem ad? Feks når vi har været på stranden og går hjem ad stierne hvor hun ved at vi er på vej hjem ad, så falder hun ofte helt fuldstændig ned i tempo og nærmest bare tøffer pasgang sammen med mig, og gerne bag mig.

• #11   26. maj 2015 Cockeren her i huset går aldrig når den er fri - den blæser rundt som en dement høne. De to andre - dansk / svensk blandinger - kan sagtens gå / trave i god ro og orden også uden snor.

men deres agenda'er er jo også helt forskellige. Cockeren skal jo have afsøgt hele området, så hurtigt som muligt. Hvorimod de to andre skal finde færd af gnavere under jorden og finde de bedste gravesteder...

profilbillede
  • #12   26. maj 2015 Shit du tager altså fede billeder! Det ville jeg gerne lære! xD

Einstein er også konstant i drøn på ture smiley Jesse er sådan set også, men hun er jo hvalp, så det tæller ikke helt smiley

• #13   26. maj 2015 Han er bare en fest at se på smiley
    I skoven er det med sporliner på, Ebbe er som regel fri i adstadigt tempo, de andre går rask fremad.
    På stranden er det fuld skrue halvdelen af turen, resten er i hygge tempo med indlagte bade pauser.

profilbillede
  • #14   26. maj 2015 Når mine er i line går de pænt ved siden af..

Nu har jeg dem aldrig fri sammen.. Indkald skal der nemlig lige være 120 % styr på hos Costa først..

Nå men, Afrodithe pisker frem som en stukken gris.. Men stopper op og venter pænt på, at jeg kommer hen til hende før hun pisker 5-10 meter frem igen og venter.. smiley

Costa går pænt snurre lige op af mit venstre ben..
    Det længste han har været væk fra mit ben er 2 meter og kommer pronto når jeg kalder.. smiley
    Jeg skal drille ham lidt, kaste med pind eller bold før han giver den gas.. smiley

• #16   26. maj 2015 Når vi går hjem af så ræser han også af sted. Er han i halsbånd så går han pænt - uden at trække men er han i sin træksele så okser han af sted også selv om vi har gået 20 km langs stranden og heden - det sidste stykke igennem byen trækker han stadig som en sindssyg... Det ER ikke energi han mangler smiley

profilbillede
Kommentér på:
"gå"tur med hunden

Annonce