Foder Til Staffordshire Bull Terrier Foder Til Staffordshire Bull Terrier
Hej allesammen ??
Hva vil i anbefale af foder til en Staffordshire Bull Terrier?
Vi har en lille hvalp på snart 12 uger som vi gerne vil finde noget rigtig godt foder til. Har selv kigget på det der hedder Eden Holistic Petfood. Og ellers evt Orijen.
Men jeg kunne godt tænke mig at høre om nogle staff ejere har erfaring med et rigtig godt foder? ??
sep 2017
Følgere: 536 Emner: 152 Svar: 10.679
De 2 du nævner, er de 2 jeg sværger til. Fordi jeg har en småtspisende hund, som skal have noget foder med en masse krudt i. Og hun fungerer ikke på korn, ris, majs osv. Hun får også en sæk Acana Grassland eller en sæk Carnilove af og til.
Men brug det du finder bedst, og skift til noget andet, hvis hunden ikke fungerer på det.
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 255 Hunde: 2 Emner: 162 Svar: 5.594
Albert har været på lidt af hvert, men som hvalp fik han Orijen hvalpefoder.
sep 2017
Fik jeg hvalp i dag, ville jeg velske mellem Orijen Large Puppy, Essentials The Beginning og RC Large Puppy. Måske en ekstra oveni, og de hvalpe æder jo konstant og kæmpe mængder, så det forsvinder hurtigt alligevel.
jul 2019
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 3
Derefter kom han på BARF.
Prøv jer frem og skift imellem mærkerne, så det er afvekslende fodring.
Undgå at hvalpen bliver kræsen .
nov 2019
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
Men hvis et mærke fungerer godt for hunden hvorfor så skifte mellem mærker. Kan ikke se noget problem i at hunden får det samme hvis den kan lide det?
sep 2017
Hvorfor skal den ikke have glæden og fornøjelsen ved forskellige smagsvarianter? Ligesom os, er det lækkert at smage lidt forskelligt.
Og giv den endelig rester, råt, vådfoder og alt ind i mellem. Lad den smage nye ting og selv vælge.
Foder Til Staffordshire Bull Terrier