1.821 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Sara L
Sara L
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Foder Til Staffordshire Bull Terrier Foder Til Staffordshire Bull Terrier

Hej allesammen ??

Hva vil i anbefale af foder til en Staffordshire Bull Terrier?

Vi har en lille hvalp på snart 12 uger som vi gerne vil finde noget rigtig godt foder til. Har selv kigget på det der hedder Eden Holistic Petfood. Og ellers evt Orijen.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre om nogle staff ejere har erfaring med et rigtig godt foder? ??

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder Til Staffordshire Bull Terrier
  • #1   1. nov 2019 Det er ikke sådan at alle SBT'er trives på samme foder. Du kan tværtimod finde lige så mange holdninger til foder i SBT-kredse, som alle andre steder.

De 2 du nævner, er de 2 jeg sværger til. Fordi jeg har en småtspisende hund, som skal have noget foder med en masse krudt i. Og hun fungerer ikke på korn, ris, majs osv. Hun får også en sæk Acana Grassland eller en sæk Carnilove af og til.

Men brug det du finder bedst, og skift til noget andet, hvis hunden ikke fungerer på det.

• #3   1. nov 2019 Enig med A om, at der er rigtig mange holdninger til foder.
    Albert har været på lidt af hvert, men som hvalp fik han Orijen hvalpefoder.

• #4   1. nov 2019 Jeg ville så ikke blande pillerne, men bare køre 2-3 forskellige slags foder, og så veksle fra dag til dag.

Fik jeg hvalp i dag, ville jeg velske mellem Orijen Large Puppy, Essentials The Beginning og RC Large Puppy. Måske en ekstra oveni, og de hvalpe æder jo konstant og kæmpe mængder, så det forsvinder hurtigt alligevel.

• Jannick R
    Jannick R Tilmeldt:
    jul 2019

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 3
    #5   1. nov 2019 Ludvig fik Wolfsblutt ( Poppy ) & Acana ( Poppy ) til han blev 6 måneder .
    Derefter kom han på BARF.
    Prøv jer frem og skift imellem mærkerne, så det er afvekslende fodring.
    Undgå at hvalpen bliver kræsen .

• Sara L
    Sara L Tilmeldt:
    nov 2019

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #6   1. nov 2019 Tak for jeres svar. Ved godt at ikke alle trives godt på samme foder men synes lige det var rart med lidt af andres erfaringer og så tage den derfra smiley

Men hvis et mærke fungerer godt for hunden hvorfor så skifte mellem mærker. Kan ikke se noget problem i at hunden får det samme hvis den kan lide det? smiley

• #8   1. nov 2019 Hvis hunden får det samme hver dag, risikerer du at stå med en hund med sart mave eller som kører træt i sit foder. Eller som bliver kræsen og kun vil have netop dét foder. Hvad så hvis den får allergi, bliver syg eller foderet udgår?

Hvorfor skal den ikke have glæden og fornøjelsen ved forskellige smagsvarianter? Ligesom os, er det lækkert at smage lidt forskelligt.

Og giv den endelig rester, råt, vådfoder og alt ind i mellem. Lad den smage nye ting og selv vælge.

Kommentér på:
Foder Til Staffordshire Bull Terrier

Annonce