28. apr 2005 Følger: 38 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 1.098
Her prøver jeg at være..... {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Vil da lige fortælle hvordan min dag er gået !!!
Blev SÅ GLAD og lorgede vild med halen da min mor sagde vi skulle i haven og arbejde...... Weee for så kunne jeg da være en stor hund og hjælpe min mor !
Hmmm .... Først skulle min mor så fælde et træ og jeg ville jo så gerne hjælpe hende, så jeg stod og heppede på hende mens hun knoklede og da træet faldt ville min mor gerne lige have en kop kaffe... Lækkert tænkte jeg så ... hjælper jeg da mor med at pille alle grenen af * UUPZ* det faldt ikke i god jord hos mor.
Så skulle hun slå græs ... der hjalp jeg hende oxo ...for hun havde puttet græsset i sække og dem rev jeg da hul på for efter MIN mening skal græsset da være på græsset *ggg* så man kan rulle sig i det.
Nå men jeg kom ind i stuen lidt og fik så besked på at slappe af og mor lukkede så døren til haven for nu skulle hun til at bygge et bed op *ggg*
Vågnede da bedet var bygget op og mor havde kommet 300 L jord i og gennemvandet det og blev da så glad for det og skyndte mig at begrave hele 3 ben i det ...
Hold lige ferie jeg blev våd og sort og min mor blev stik tosset, da bedet skulle bruges til hendes ny indkøbte Azelier.....
Blev simdt i bad og så fik jeg ikke lov til at komme i haven mere idag.
Men jeg synes nu jeg har hjulpet hvor jeg kunne og ville jo bare glæde min mor.....
Nu ligger jeg og flyder i min mors seng for jeg er meget træt efter alt det havearbejde ... Natter her fra Bosco.
okt 2004
Følger: 78 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 172 Svar: 1.265
Gartner er da ikke det værste du kan blive
Knus
Her prøver jeg at være.....