{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prøver også her
  • #1   23. jul 2005 Undskyld mig.....!!
    Men jeg synes det er alt for mange, at du opretter 3 indlæg omk. det samme! Det betyder at 3, måske vigtige indlæg, bliver ''skudt'' ud af toplisten.
    Hvis ikke der er nogle som svare på dit første indlæg (som der stadig er på toplisten) er det nok fordi, folk ikke kan hjælpe dig.
    Jeg vil råde dig til at gå ind i vedkommens profil, og kontakte hende derfra.

• #2   23. jul 2005 og så høre dine indlæg slet ikke under fora'et: Træf og arrangementer!

• #3   23. jul 2005 Hej Steffen!
    Jeg spørger bare i ren nysgerrighed om ikke du er lidt tidlig ude med riven?
    Som du kan se er hun først oprettet herinde i dag, og kender sikkert derfor ikke til den gængse forum gang her på stedet.

• #5   23. jul 2005 RAV R:
    Hmm.. Tjo, måske var det at hakke for meget, alle nye skal jo lige have lov til at finde ud af det.
    Men nu skrev jeg faktisk mine begge indlæg i en venlig/høflig tone, da jeg ikke skal rende rundt og lege ''admin'' jeg ville bare sige, at JEG synes det var for mange indlæg, og hun næste gang skal prøve at nøjes med et, og hvis indlægget så når at komme ud af ''toplisten'' før hun har fået svar, kan hun så igen oprette tråden igen. Som du selv siger, kender hun nok ikke ret meget til forumet, men det ved hun nu. Jeg har på intet tidspunkt ville bestemme noget, bare hjælpe.

Johnny R:
    Som jeg sagde før, har jeg ikke ment mine indlæg som hak, men som hjælp.
    Hvor jeg har min ''snude' henne, besemmer jeg selv! Jeg har hele tiden holdt et pænt sprog, da jeg som sagt ikke hakker på nogle!

VH
    Steffen.

Kommentér på:
prøver også her

Annonce