{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Hvad skal vi dog gøre? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

1000 tak for at i vil læse dette.
Torsdag d. 7/6 blev min hund Aslan kastreret. Det gik fint, og han skulle have den der skærm på for ikke at kradse i sygningerne.
Nu har han fået den af, og der sidder simpelthen den største klump, egentlig ligesom en dredlook, under hans hoved. I Går blødte han fra øjnene, og min storebror ringede efter dyrlægen, da jeg ikke var hjemme. Dyrlægen fortalte at det er lopper. Samme da (altså i går), købte vi en loppekur. Jonas (min storebror) og jeg sprøjtede den så på, og det gik helt fint. I dag havde vi så aftalt at klippe et stykke af hans dredlook af, for da han havde skærmen på, var der jo kommet vand ind så der er fugtigt, og det er et lækkert sted for lopperne. Vi tog handsker på, og jeg begyndte at finde klumperne, og klippe. Da jeg rodede rund i den for at finde nogle gode steder at klippe, er der et sted som er en smule hårløst, og der er simpelthen fyldt med grøn slim på huden. Det var sådan at jeg nærmest kunne trække hårene af i det område. Jeg vil skyde på at området er 5x5 cm. Nu har jeg så lige ringet til min far, men han er der ikke. Bør jeg ringe til dyrlægen? Min far er tilbage på kontoret klokken 1.

Og er der nogle som ved hvad det er, må i meget gerne skrive!! Han har også fået loppebid, så det er sikkert det er lopper.

Mvh Johanne.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal vi dog gøre?
Kommentér på:
Hvad skal vi dog gøre?

Annonce