{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Ferie-pasning!! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle! Dina og jeg vil gerne starte et nyt emne!
I en ferietid har mange brug for en pasningsmulighed til sin hund. Jeg har set på flere sider om hundekenel. Men jeg synes det er alt for anderledes end den naturlige hverdag, hvor man går sammen med sin hund - ude og inde! Det vil være for hårdt for Dina - for hun er så tæt knyttet til os alle.
Så derfor har jeg stor interesse i at høre om andre kunne være med til at skabe et lille netværk?
Man kunne passe hinandens hund.
Hvis man er i Nordjylland på ferie - så kan det være der er et behov for at få lov at aflevere sin hund nogle dage i træk eller kun lige de få dage man skal noget, der ikke er let at have sin hund med til. - Det kunne jo så være her hos os vi kan passe jeres hund.
Vi har aldrig været på ferie uden Dina i de 9 ½ år vi har haft hende - det har begrænset os meget. Men kunne man alligevel tage sin hund med og så bare aftale at få passet sin hund en del af ferien eller lige den/de dage man skal i sommerland el. andet - så ville det gå meget lettere!!
Der skal selvfølgelig være faste rammer om denne ordning - så de samme vaner bliver overholdt!!! - Det er jo en del af denne tryghed af lave et forum igennem hundegalleriet - hvor der er så mange hunde-elskere!!!
Jeg har ikke turdet at overlade Dina til venner - fordi jo ikke alle ser på sin hund som en meget dyrebar del af familien. Men er det en ide, der kan bruges?
Jeg hører gerne fra andre - hvad mener I - er der et behov? Mange hilsner Dina og Helle.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie-pasning!!
Kommentér på:
Ferie-pasning!!

Annonce