{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

En snak med foderkonsulenter. {{forumTopicSubject}}

I weekenden på St.hestedag fik jeg snakket med 2 foderkonsulenter fra 2 forskellige firmaer, og sikke en forskel.

Ved den ene var det da helt i orden at jeg gav mine hunde store koketter, ved den anden følte jeg mig nærmest som dyremishandler, for mine hunde fik ikke energi nok.

Ved den ene havde de gode resultater med lakseolie/foder med laks til hunde som havde ledproblemer, ved den anden var det nærmest kun grøn musling som kunne bruges.

Ved den ene fik jeg besked på, at hvis hundene fungerede, så skulle jeg ikke ændre kosten. Ved den anden skulle jeg helt bestemt ændre kosten.

Jeg kan ærgre mig over, at jeg ikke fik snakket med flere foderkonsulenter, for det kunne da være sjovt at hører deres holdninger smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En snak med foderkonsulenter.
  • #2   12. sep 2019 tja... hvis du talte med et 3 firma - så fik du nok en 3 version - ha ha smiley
    som Pia med..... siger så alt for at sælge ens produkt smiley

• #3   12. sep 2019 Det var også derfor jeg godt kunne lide nr. 1, netop fordi han sagde at der ikke var grund til at skifte foder hvis det nuværende fungere, hvilket det gør.

Til katten skal jeg dog have skiftet foder da det nuværende ikke virker optimalt, så der håber jeg da at det nye jeg har købt er bedre:)

• #4   13. sep 2019 Jeg gætter på at nr. 1 fra Essentials. Nr 2 kan have været stort set alle andre (Hike plejer at være ok, dog).

Jeg har opgivet at snakke med dem, men siger gerne alt mulig lort for at få smagsprøver smiley

• #6   16. sep 2019 Den første er fra Prima Dog, og begge hunde er helt vilde med deres foder. Jeg bruger prøveposerne som godbidder, og lige pludselig kunne den anden hund en masse ting han ellers ikke var vist før smiley smiley smiley

Kommentér på:
En snak med foderkonsulenter.

Annonce