{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

køb af voksen hund {{forumTopicSubject}}

som nogle af jer måske har læst herinde har jeg reserveret en voksen dværgpinscher tæve på ca 3 år,som vores hund nr 2, hun er rigtig blid og kærlig, men bliver jo taget fra hvalpene og flytter hjem til os(eller hvalpene flytter og så får vi hunden,det er den vej,mener jeg)
hvad skal jeg tænke på?hvordan gør jeg det bedst muligt for rosa?...og for vores lille mollie?
hun er vant til andre hunde og rar,også ved fremmede

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af voksen hund
  • #2   5. jun 2007 Jeg ville anbefal jer at lade dem mødes ude på vejen og så lade dem følges ad ind, så jeres "gamle" hund (også selv om det er en hvalp?...har kun lige luret på jeres profilbillede her i tråden...) ikke føler, at der pludselig er kommet en fremmed hund der har overtaget haven og "det halve kongerige"!

• #3   5. jun 2007 mao, j a det er en voksen med 11dage hvalpe.hun blev købt på QXL !!!!frygteligt,vi skal kun ha moren

• #4   5. jun 2007 vi har haven fuld af marsvin,så det vil nok hisse hende lidt op(mollie er også ret vild med at kigge på marsvinene),så jeg vil nok helst at vi tager hver sin hund i snor og mødes på marken,og lader dem hilse,som jeg plejer at lade mollie hilse på andre hunde vi møder,nogle der har prøvet det?
    vi har jo også perserkatte hun skal hilse på, men det skal nu nok gå, kattene har flere steder de kan hoppe hen,hvor hundene ikke kan komme efter

• #5   5. jun 2007 vanessa
    hvad??
    jeg har ingen louise

Kommentér på:
køb af voksen hund

Annonce