{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Nu ringede JEG til politiet! {{forumTopicSubject}}

Efter endnu en episode med min mormors nabo har jeg valgt at ringe til politiet. Jeg talte med vagthavende fra ringkøbing politi og fortalte sagens kerne og sagde også at jeg godt kunne forstå at han var nervøs efter den medieomtale muskelhunde nu engang har fået. Sprugte hvordan jeg stod i forhold til at naboen ville melde mig...

Politiet siger:
Ingen grund til panik. Så længe hunden er i snor fra bilen og til huset og indhegnet i haven er der ingen ko på isen. Hvis naboen endelig ville ringe ville politiet fortælle ham at der ingen hold var i sagen før der virkelig opstod person eller dyreskade. Hvis naboen blev ved med at overfuse os skulle vi endelig ringe igen så vi kunne indgive klage pga chikane. Og da jeg spurgte om de ville tage sådan en klage seriøs og komme ud og konfiskere hunden så svarede han at de ville ikke bruge tid på sådan noget nabostrid og sket ikke konfiskere en hund pga bundløse anklager, men de kunne da godt komme forbi hvis vi havde kaffe på kanden, politimanden slutter med et smil. Mit hjerte er lettet og jeg glæder mig til næste gang vi skal ned til min mormor.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu ringede JEG til politiet!
Kommentér på:
Nu ringede JEG til politiet!

Annonce