{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Hvorfor fik i/du hund? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Ville lige høre jeres overvejers bag jeres beslutning om at få en hund.

Jeg selv har altid haft hunde i familien, men da jeg flyttede hjemmefra var der ingen. Der gik ikke lang tid, hvor jeg følte at det var så trist at komme hjem, uden en der bare bliver overlykkelig for at se en, og nu startede jeg tiggeriet overfor min kæreste. Endelig sagde hun ja, og jeg tog ud og hentede Annie.
Har ALDRIG fortrudt det et sekundt, og derfor vi nu også har Albert smiley Nu er det LANGT fra trist at komme hjem smiley

Mvh Søren smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor fik i/du hund?
  • #1   4. jun 2007 fordi jeg er vokset op med hund og ikke kune forstille mig en fuldendt familie uden en hund - det giver også børn ufattelig meget at vokse op med en hund. Den første hund, var ren hygge - senere ville jeg have en større, som også kunne passe på - er skide ræd alene hejmme, uden hund

• #2   4. jun 2007 Både mig og kæresten er vokset op med hunde, så da vi fik plads til at have hund var vi klart enige om at vi skulle have lidt liv i huset..

• #3   4. jun 2007 Næsten samme historie. Har oz altid haft hund hjemme hos mine forældre- jeg løb så godt nok ind i en kæreste med hund. Alligevel havde jeg et afsagn, da det var hans hund (for det er fars hund) så tiggeriet startede oz her, da troede jeg så ikk det sku ende med 4 stk´s... *G*

• #4   4. jun 2007 jeg er opvokset med både hunde og katte... elsker begge dele, men er nok mest til hunde... smiler....
    elsker det at træne en hund op til at samarbejde, se resultatet.... jeg elsker den nærhed og samhørighed hunden giver mig, selv om jeg er i det mørkeste humør.... jeg elsker modtagelsen jeg får af hunden.... jeg elsker den kærlighed hunden giver igen ... jeg elsker at elske mine hunde...

• #6   4. jun 2007 Kærsten ville meget gerne have hund men jeg syntes ikke lige at vi havde råd til det og så gad jeg ikke rigtigt alt det arbejde der var ved at få hund, jeg sagde så at hvis vi stoppede med at ryge kunne vi få hund (han ville ikke stoppe og jeg ville gerne, troede aldrig at han ville sige ja), han sagde så vi stopper på fredag, så måtte vi jo have hund for det havde jeg lovet, jeg er vokset op med hund men havde ikke savnet det. Men nu ville jeg aldrig kunne undvære hende og det er mig der har stået med alt arbejdet, men han går da nogle ture med hend.

• #7   4. jun 2007 Fordi de er så lækre.... Hunde er som terapi, en god gang olie for sjælen....

• #8   4. jun 2007 Jeg er vokset op uden hund,men har rendt med samtlige naboers hunde,fra jeg var omkring 10 år..
    Har altid været bidt af hund og altid rotten som noget specielt.
    Købte min første hund,for de penge jeg skulle ha købt mad for mens mine forældre var på ferie smiley

• #9   4. jun 2007 Vi ville have en hund, fordi det er et familiemedlem, man ikk kan undvære... smiley

• #10   4. jun 2007 Tja - når man har lært mennesker at kende holder man mere af dyr....

Jamen - de er mit liv - hobby - familie - venner - terapeuter.... jeg ville ikke undvære dem for NOGET!

• #11   4. jun 2007 jeg har siden jeg var helt lille været vild med hunde, og altid sagt at så snart jeg flyttede alene og et sted hvor jeg måtte ha' hund vil jeg ha det, måtte nemlig ikke få det da jeg var barn :o( . elsker simpelthen bare hund de er for skønne.

• #12   5. jun 2007 Fordi jeg tiggede og bad og tiggede og bad, gik ture med de fleste af byens hunde, tiggede og bad, læste alt om hunde og ulve jeg kunne få mine barnefingre i, tiggede lidt mere, og tudede mig i søvn gennem år efter mine fætre og kusiner fik hund og jeg ingen havde...

• #13   5. jun 2007 Er vokset op med hunde og katte og grise, heste, kalve og kanariefugle, men vil dog kun selv have hund, - og senere en racekat.

• #14   5. jun 2007 Oprindelig ville jeg bare have en race kat med personlighed såsom Russian Blue.
    Men kunne ikke da min søster er dødeligt allergisk overfor katte og så har jeg gået og kigget på hunde de sidste 10 år, læst bøger og de sidste 2 år plaget kæresten og nu er det en realitet.
    Min hund er fantastisk nærværende og giver mere end hun modtager.
    Det at have hund har lært mig af slappe af og finde ro i alle situationer for det gør min hund tryg.
    Det er skønt at være en "cool dawg".
    ; )

• #15   5. jun 2007 er opvokset med hunde ,og har haft lige siden ,kunne ikke forestille mig et liv uden hunde og heste

• #16   5. jun 2007 Er opvokset med hunde, kan slet ikke forestille mig ikke at have det og de 5 år jeg har ventet på at få tiden har været alt for lang og ensom.

• #17   5. jun 2007 Fordi jeg manglede et skub.

• #18   5. jun 2007 har altid været opsat på at få hund fra lille af, men måtte ikke for mine forældre, så gik ture med alle de hunde jeg kunne komme i nærheden af, oplevede også at komme i kløerne på en pædofil legetøjshandler, som havde en lille silkepudel, jeg gik ture med. så lige så snart jeg flyttede hjemmefra og fik mulighed for at få hund selv, fik jeg min første.

• #19   5. jun 2007 jeg har altid hadet hun, vi har haft en del da jeg var barn og er blevet bidt et par gange og senere overfaldet af et par stykker, men pludselig en dag stod en af min mands venner med en hund, og satte den af, jeg var højgravid og han ude og rejse og dælme om jeg ikke blev forelsket i ham,

siden har jeg haft hund og kan slet ikke undvære den skønne herhjemme, uden hende havde jeg hverken fri aften eller en sofabuddy

• #20   5. jun 2007 som barn havde vi altid hund helt indtil jeg var 9 år , der var min mor blevet alene med mig og gad ikke have hund mere jeg fik så hund som 17 årig da jeg var flyttet hjemmerfra. jeg fik 3 hunde gratis en champion han scotsh terrier og en tæve med en hvalp samme race de skulle have været aflivet .Hvalpen solgte jeg og beholdt tæven og hanhunden .og havde dem begge indtil min fyr og jeg gik fra hinanden . Jeg fik kun tæven med mig og hende havde jeg indtil hun blev aflivet pga sygdom.
    Jeg har altid været utrolig glad for alle dyr men specielt hunde og katte . så da jeg fik børn og senere blev førtidspensionist ville jeg bare have en hund til at fylde tiden med når ungerne er i skole Og det er det bedste vi havde gjort for jeg kan jo se hvor glade ungerne også var for toffi .
    Desværre blev hun akut syg i påsken og det endte med aflivning da hendes nyrer stod af .Og vi er helt sikre på at vi skal have hund igen for ingen elsker en så betingelsesløst som en hund .
    En hund er aldrig sur men altid glad for at se dig og hvad kan være bedre end det

• #22   5. jun 2007 Ganske simpelt fordi jeg ikke kan leve uden en hund i mit liv.

Kommentér på:
Hvorfor fik i/du hund?

Annonce