{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Opdatering julie.... {{forumTopicSubject}}

Julie er desværre ikke blevet set siden tirsdag kl 7,15 om morgenen,
vi fik det først af vide om aftenen og Michelle var hurtig der nede men uden resultat.
Vi har været rundt med løbesedler over alt.
Mig og Michelle har skiftet med at køre der ned og går rundt og kigger og kalder.
Stine kom fredag og har har gjort alt hvad der står i hendes magt for at finde sin hund
Vi har købt et kort hvor vi har markeret de steder hun er set og har været.
Desværre er der ikke kommet nogle nye spor at gå efter.
Vi har prøvet at køre ud til andre steder hvor hun ikke er set i håb om at komme foran men uden resultat.
Vi frygter nu at hun lægger et sted og måske her fået hvalpe og vores håbe er at hun bliver der og at der er nogen der se hende.
Michelles forældre har været helt fantastisk vi fået lov til at sidde hjemme os dem og lægge vores hoveder i blød der er blevet serviet kaffe og mad hvad der har været rigtig godt for Stine
da hun næsten ikke har spist i 2 uge.
Stine er nedkørt og træt og lider meget af hovedpine så hun fik ordre til at tage hjem efter en god gang aftensmad igår hos Michelles forældre.
Da man jo aldrig får slappet af på samme måde når men er nede hos folk man ikke rigtig kender synes vi at hun skulle tage hjem selvom vi ved at hun vil sidde og spekulerer der også
men hun har jo også to små hunde derhjemme der skal tages hensyn til.
Aftalen er så nu at hvis der bliver ringet med ny oplysning er mig og Michelle hurtigt ude af døren jeg har hundetasken som er julie's med mad og en bluse som er stine's,
Stine vil så komme herned så hurtigt som muligt og så må vi håbe på det bedste hvis det skulle være tilfældet.
Sådan ser situationen ud lige pt. så er der jo kun at håbe på godt nyt.


jeg vil lige tilføje at Julie er så sky så jeg er sikke på der ikke er nogle mennesker der Kan komme til hende og tage hende,

og lige lidt ros til Michelle det trods sygdom her været der alligevel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering julie....
  • #1   3. jun 2007 hvor trist... håber at hun bliver fundet....

    hvordan gikk det med de kattefælder?


  • #2   3. jun 2007 Kira......hold da op hvor er det flot at i hjælper stine så meget........hvad skulle dog ha gjort uden jer........skønt at høre, at folk er klar til at hjælpe når nøden er størst....flot!

    Jeg håber og ber inderligt til at julie snart kan komme hjem til hendes mor.......hvis hun ligger ude med hvalpene så må vi da håbe, at hun har fundet ly et godt sted.......men så kan hun jo også være svære at finde........jeg syntes virkelig at denne historie er så forfærdelig.........jeg har så ondt af stine og lille julie..........ville ønske at man kunne gøre noget........har desværre ikke synske evner.......har i haft kontakt med sådan en ?


  • #3   3. jun 2007 Så er der da stadig håb for den lille.. Jeg krydser fingre for at både mor og hvalpe bliver fundet i god behold..

    De steder hun er set har det været tæt på hvor i bor?


  • #4   3. jun 2007 Jeg bliver så glad når der står "opdatering om Julie" håber sådan hver ang at hun fundet...
    Jeg ville som ejer føle mig magtesløs! SÅdan en lille hund på sådan et stort område. Håber virkeligt hun bliver fundet.


  • #5   3. jun 2007 Suk suk...Ja kan kun håbe hun snart bliver fundet....

  • #6   3. jun 2007 Åhhh altså:-(

    Tusind tak for update Kira..

    Øv altså at hun ikke er blevet fundet..

    Jeg håber virkelig, at hun er okay.. og at I finder hende meget snart.

    I er bare for gode!!! I fortjener et kæmpe skulderknap og kæmpeknus for jeres arbejde..

    Jeg håber...


  • #7   3. jun 2007 katte fælder her vi fjerner fra det område vi sætter dem da hun ikke var der mer.
    Og vi ved jo ikke hvor vi skal sætte dem nu.

    Jeg ved ikke om de hvalpe overlever men Kan jo håbe.

    Ja det er tæt på hvor vi bo.

    tak for at i er der Når men skriver det er så dejligt at der lige så mange der er bekymret som vi er. TAK TIL JER ALLE.



    Grunden til at jeg gør så meget for at hjælpe,
    er at jeg selv for år tilbage selv her stå i den situation med en lille hund jeg havde som hed Bitten hun løb en Dag en tur sammen med naboen hund og jeg har ikke set hende siden det er 11 år siden så jeg har prøvet at stå i den situation før dybt frustrerende Når men ikke ved hvad det er sket, tænker tit på hende hun var så sød men jeg havde hendes far i mange år han blev 17 år.


  • #8   3. jun 2007 Øv da Kira:-(

    Det må være så hårdt, ikke at vide noget.:-(


  • #9   3. jun 2007 ja hvis men bare vidste at hun var død så havde men at holde sig til...

  • #10   3. jun 2007 Ih Kira...
    I 2 skønne tøser... hvor er det godt at i er dernede og kan hjælpe stine ... Mange skulderklap herfra.. det er sååå super af jer.. følger ivrigt med heroppe og vil gøre hvad jeg kan hvis i skulle mangle hjælp...

    Men krydser alt hvad jeg har for stine og julie..


  • #11   3. jun 2007 Ja det er nemlig lige det, Kira:-(

  • #12   3. jun 2007 Tak Lizette jeg love dig jeg nok skal ringe hvis vi for bruge for det...

  • #13   4. jun 2007 Det er da altid noget hun holder sig tæt på hjemmet, så er der en god chance for hun pludselig står i baghaven (eller hvad de nu har) og vil ind smiley

  • #14   27. jun 2007 '
    Desværre stadig Ingen Nye Spor at Gå efter ..
    ' Dog Ringer Folk Med masser af Gode råd ..
    - Dog har vi allerede Tjekket De Råd inden Folk gav os dem ..
    har nu haft 4 mennesker der har ringer . - Søde søde mennesker som stadig tænker På Lille julie ! .
    og Også Mig . Jeg Køre og Kigger efter hende HVER Dag .. stadiig . .. Forresten er det mig der er michelle . Som også Hjælper smiley


Kommentér på:
Opdatering julie....

Annonce