{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Opdatering Broweilere... {{forumTopicSubject}}

Vi ser fremgang, - og jubler tiltider...

Vi har haft modgang hele dagen igår - mistet en hvalp - og flere var på vej samme vej -

Men nu lysner det ( HÅBER vi )

I kan læse vores morgenopdatering her :

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=75147

Samt se endnu mere på broweiler hjemmesiden i "FORLØB dag for dag"

Smil og hilsner fra

Mette & Julie -


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering Broweilere...
  • #1   18. jan 2007 Hvor er det dejligt med lidt gode nyheder, jubler sammen med Jer...

    Tanja


  • #2   18. jan 2007 Dejligt at høre at det går fremad!!!!!
    Jeg håber det fortsætter, jeg krydser hvad krydses kan :0)
    Held og lykke med det hele.


  • #3   18. jan 2007 super dejligt julie og mette er så glad på jeres vegne og krydser alt på i ikke mister flere jeg har været inde og læse hverdag på hjemme siden kanon skrevet og lavet meget flot

  • #4   18. jan 2007 Åh Julie, DET var gode nyheder:-)

  • #5   18. jan 2007 Vi er også meget MEGET glade... smiler...

    Glæder os til om et par døgn - nogen gange ville man ønske man ku se ind i fremtiden - så man vidste hvor man stod - Gg...


  • #6   18. jan 2007 Jeg er her ikke om et par dage...se BC....er bare så glad på jeres vegne...håber det fortsætter...KNUZ

  • #7   18. jan 2007 Julie, Mette og Mark.
    Kæmpe arbejde i har gjort og fortsat gør.
    Stor respekt for det.
    Dejligt det går fremad.


  • #8   18. jan 2007 Dejligt at høre at det går bedre med hvalpene, håber meget at det fortsætter. Keep up the good work.

  • #9   18. jan 2007 Tak til jer allesammen -
    ... ... ... ...


  • #10   18. jan 2007 Rigtigt godt gået. Held og lykke herfra. Det ender da med, at I bliver nødt til selv at beholde en af hvalpene for ikke at tude jer ihjel, når de skal hjemmefra. Jeg fik liv i Lykke, efter at jeg havde hjulpet hende til verden ved at hive hende ud stykke for stykke, når Mirah havde de sidste bittesmå veer. Først sagde hun intet, men så fik jeg masseret og rusket liv i hende. Så blev hun stille igen, men så fik vi liv i hende igen. Det adrenalinkick, vi fik, da hun kom med et spædt fnys og bjæf, det var for vildt. Det var simpelthen kærlighed med det samme. Jeg kan næsten føle jeres kamp for de små. I må komme til at elske dem utroligt højt og blive fantastisk knyttet til dem. Pøj-pøj med arbejdet.

  • #11   18. jan 2007 Annette : Tusinde tak -
    Ja det er sgu sært så hurtigt man knytter sig -
    Da Nanna døde igår var det rigtig hårdt - man kender hende jo slet ik - men med 6 genoplivninger indenfor en time - Og flere tidligere på dagen - Så var døden det bedste for hende ss...

    Ja - vi snakker også hvalp til os selv - griner -
    Men nu må vi se... har jo også lige fået Jasmin ind af døren - og der starter noget træningsarbejde med hende lige så snart dagligdagen bliver normal igen - ss -
    Så måske en hvalp mere bliver for meget lige nu - men lad os nu se - måske vi ikke kan sige farvel... smiler...


  • #12   18. jan 2007 Jeg havde det sådan med Lykke, at hun bare ikke blev nævnt som mulighed, når nogen spurgte til hvalpene, og hvem de kunne vælge. Da de andre tævehvalpe var væk, og endnu en køber ringede, så snakkede vi ca. 20 min. om alt muligt, og han var meget interesseret - og jo, forresten, så ville han helst have en tæve! ØHHHHH. Så fik jeg så meget ondt i min mave, at jeg ikke kunne holde det ud, så jeg måtte sige, at der ikke var flere til salg. Men han valgte efter et kort samråd med sin kone, at de så gerne ville have en han i stedet. Da var Lykke ca. 2-3 uger gammel. Jeg vidste nok et eller andet sted, at hun var nødt til at blive, men på det tidspunkt blev det afgjort. Det ville være som at sælge sit eget barn - næsten *ss*

  • #13   18. jan 2007 Hej MGP -

    Jeg syns da ellers at du ofte taler meget om avl - og din store viden om det - ss -
    Så måske du er bedre til at udtale dig om det end jeg er - ;O)

    Smil og hilsner herfra...


  • #14   18. jan 2007 -Håber inderligt at de 9 sidste klarer skærene.. Smil, så må vi se om I beholder dem alle selv.. grin!

  • #15   18. jan 2007 Nej - Det sku jeg ikke mene - Dyrlægen afviser at hun ikke var fit for endnu et kuld...

    Hvalpene - som jo var mange - lå for tæt i hende - så de ikke kunne vende sig - og passere videre til fødselsgangen - Der blev prøvet rykken udefra - men intet hjalp - maven var spændt op, - og ingen mulighed for omtalte - Derfor kejsersnit -
    Dette blev udført i sidste øjeblik, - og da hvalpene også bliver påvirket af narkosen var de trætte / påvirket / sløvet da de kom ud, - og den onde cirkel startede...
    Sløve hvalpe - som ik fik mad - da narkosen var ude af kroppen på dem - var de sløvet af væske og madmangel - smiler...
    Dette har vi kæmpet imod de sidste døgn... Desværre røg en hvalp på den regning - men vi håebr at have fået vendt bøtten - jeg har sovet mellem 2 - 3 timer pr døgn siden vi kom hjem - eller retter - siden lørdag - de fødslen jo reelt gik i gang natten til søndag -

    Nu gør vi alt hvad vi kan for at holde enhver bakterie fra dem, - så vi ik pludselig står med et mave onde - ss -

    Og så satser vi på fremad herfra...


  • #16   18. jan 2007 Men MGP - At Anna helst skulle have ventet ti sommer med endnu et kuld - det er vi to helt enige om -

    Jeg har ikke været forgangsmand for denne parring - den sidder min mand med MEGET dårlig samvittighed over lige nu - Og jeg tror han er glad for at han arbejder i udlandet - For var han hjemme var han muligvis blevet låst inde i brændeskuret -

    Begge de parringer der er foregået er foregået da jeg ikke var hjemme - Ja jeg kunne have taget min hahund med mig - det har jeg gjort før -
    I 23 dage havde jeg Thor med på job HVER dag - for at undgå at en anden tog en beslutning henover mit hoved...

    Derudover har han været i pasning -

    Jeg troede at vi var enige om at Anna skulle have sommerhvalpe 2007 - men det var vi så åbenbart ikke -

    Den har jeg måtte tage derfra...
    Og en anden gang er der enten lås på hundegården - hvor kun jeg har nøglem i perioden - eller Jeg tager de af mine hunde med som ikke "har godt af" at være hjemme når jeg er væk...



  • #17   18. jan 2007 Tak MgP - det håber jeg også - jeg gør ihvertfald mit til det...

    Jeg har fuld respekt for din mening om blandingsavl -
    Men vil samtidig respekteres for at jeg faktisk har hovedet med i det jeg gør...

    Mange vil syns det er tosset og langt ude - og al respekt for det - Men jeg har en plan med det jeg foretager mig -

    Vi lærer alle hver dag - også jeg - det er det skønne ved livet -
    Og måske en dag må jeg sande at jeg ikke kan genneføre de ting der ligger bag - men vi må alle opgive projekter i livet -

    SÅ længe jeg ik misbruger hverken mine dyr eller driver rovdrift på dem - og tilmed giver dem de bedtse vilkår hunde / dyr kan få... så føler jeg at jeg kan have mig selv med i det - ss -


  • #18   18. jan 2007 Ej - det er så ærgeligt når en god debatør lige starter op, -
    Og så pludselig ik gider mere -

    Hmmmmmmmmmmmmmmmm ;O(


  • #19   18. jan 2007 Syns altid du smutter.......

  • #20   18. jan 2007 Hej Julie...
    Stor ros herfra med dit opdræt.. Og kikker man på din hjemmeside.. ja, så virker den meget mere professionel og gennemtænkt end andre.. som har tavle på hvalpene!


  • #21   18. jan 2007 Nå - jeg skal ud og hente min Staldhjælp... der er brug for hjælp i disse dage -
    og heldigvis kender jeg en masse fantastiske mennesker - utroligt så fantastisk som folk bare stiller op, -

    At se den side af livet gør en så skide taknemmelig for dem man bruger sit liv med -s s -


  • #22   18. jan 2007 Tusinde tak...

    For at det er de rette mennesker mine babyer skal leve deres dyr hos - er det vigtigt for mig de ved hvilke ønsker / krav og andet der følger med en hund herfra ss .


  • #23   18. jan 2007 Deres LIV hos - Sku der selvf stå - ss -

  • #24   18. jan 2007 Er kørt for en stund - ss -

  • #25   18. jan 2007 -Og HVIS jeg ikke havde de to hunde, som jeg har (Og elsker overalt på jorden).. Så ville jeg helt klart ikke være bleg for at køre fra Nyborg og kikke på hvalpe..
    -Grin.. tør ikke nu.. for SKAL ikke have flere..


  • #26   18. jan 2007 Dejligt at høre, det går fremad. Krydser fingre for resten overlever. ;-))

Kommentér på:
Opdatering Broweilere...

Annonce