{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørsel med hund
  • #1   1. jun 2007 okay ja jeg vidste godt at de ikke måtte genere føren og spærre for udsynet men det var mere om man måtte køre med dem uden at de er i bur når det er en større bil...

• #2   1. jun 2007 jeg kunne godt tænke mig der var et sted hvor det stod (hvis nogle vidste det) for som sagt vi skal ud og hente vores nye bil idag og den skal bruges til at køre med hundene i når vi skal på camping og dvs det kan være nogle lidt lange køreture så jeg vil gerne være sikker... ;o)

• #3   1. jun 2007 Du må gerne køre med dem uden bur og sele.

• #4   1. jun 2007 okay det er fordi min veninde har fået afvide at det må hun ikke og hendes bil er sådan en Suzuki Granvitare (staves?? men håber i forstår) altså sådan en 4-hjuls trækker og så var det jeg tænkte når vi får den anden..... og vi vil jo ikke køre rundt med hundene ulovligt....

• #5   1. jun 2007 Monica >>> Havde politiet sagt det til hende ??? Tråden hvor det stod i, at hunde betragtes som gods, var svar på en mail fra politiet...

• #6   1. jun 2007 nej det var vidst ham de købte bilen af.... men jeg er ikke helt sikker....

• #7   1. jun 2007 Monica >>>> Ja for det er det ikke...( har selv en grand vitara) så ??? Dog er de altid i bur , når de er med i Thomas´s bil, hvad de for det meste også er....

• #8   1. jun 2007 Det er da bare om at have dem i bur eller i sele... Både for din egen, men også for deres sikkerhed. Sådan en hund slår hurtigt ihjel hvis den rammer en i nakken... Og den overlever nok heller ikke selv.. Vi har og har altid haft Asti spændt fast med en hundesele til biler. Og hun bliver altid glad når vi giver hende den på, for så ved hun at vi skal ud og køre..;0)

• #9   1. jun 2007 Uanset hvad loven siger (eller ikke siger) ville jeg da klart fortrække at sikre både min hund og menneskene i bilen, for HVIS nu ulykken er ude.. så er det ikke sjovt at se sin hund flyve op i / igennem forruden.

• #10   1. jun 2007 Miss Fich ......Ja det er noget helt andet, men det er ikke ulovligt at have hunden løs i bilen..

• #11   1. jun 2007 der er mange meninger om det at have dem i bur og det for nogle er jo også mest til ikke bur hvis der er noget i bilen der kan komme ned i buret og hunden så er forsvarsløs fordi den ikke kan flygte....

men ja jeg vil også gerne have bur i men det der også er at vi får den først idag og vi skal gerne bruge den med det samme.....

• #12   1. jun 2007 Hunden er gods - det vil sige at den regnes ikke for noget måske som en stor kasse.

og der er ingen lovgivning på det område - man skal bare sørge for at det ikke genere føren af bilen.

Kommentér på:
Kørsel med hund

Annonce