{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Mila_ H
Mila_ H
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 137

Kan en Cavalier sidde i en cykelkurv? {{forumTopicSubject}}

Ja, et enkelt spørgsmål: kan den??

Vil have en cavalier, men DCH ligger ret langt væk, og busserne kører ad h... til og slet ikke helt derud.

Har ingen bil og vil ikke gå så langt med en hvalp både frem og tilbage..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan en Cavalier sidde i en cykelkurv?
  • #1   28. maj 2007 Jeg har set en kurv til hunde et eller andet sted. Men hvad med en lille trailer?? Magen til dem der bruges til at fragte børn til og fra børnehave. Du kan sagtens lære hunden at sidde i sådan en. Og så er den jo lukket.

• #2   28. maj 2007 (link fjernet)

• #3   28. maj 2007 hmmm...ja, nu har jeg selv ingen, men drømmer selv om racen.

Tror godt en 8 ugers hvalp vil kunne sidde i en sådan, men for at garantere den blev der, så kan man få sådan nogle i noget fletværk forneden, med tremmer foroven.

Men problemet er, at cykelkurve generelt ikke er ret store....og hvalpen vokser rimlig hurtigt (cavalieren er alligevel en mellemstørrelse hund), så den vil ret hurtigt ikke kunne være i nogen form for cykelkurv.

• #4   28. maj 2007 Karla (Mops) sidder i en flet cykelkurv med gitter over, som jeg har købt i maxizoo... Den passer hende lige, men hvis hun bliver større, kommer det til at knibe... Tror er Cavalier bliver lidt for stor!!!! Køb hellere en birdie...

• #5   28. maj 2007 Gizmo sad i cykelkurven som hvalp når min mor havde ham hjemme og skulle hente min lillebror et sted og han synes det var vildt hyggeligt, han kan stadig være i den i dag, men han vil så hellere løbe ved siden af nu og det får han så lov til, men nu er det kun hvis han bliver passet af min mor det sker for jeg kan ikke cykle pga dårligt knæ..

• #6   28. maj 2007 det kan den heælt sikkert, jeg har en stor cykelkurv hvor begge mine kan sidde i og de vejer ca 12 kg til sammen,
    cykelkurven har jeg købt i bonnies dyrecenter.

• #7   28. maj 2007 Min sheltie kan godt være i min cykelkurv (han er på 9 kg), dog ikke i ALT for lang tid, da han sidder en smule klemt

• #8   28. maj 2007 Ser af og til en kvinde komme cyklende men en cavalier king charles i cykelkurven - og det ser ud som om der er mere end nok plads
    - kender så ikke "normalstørrelsen" på en cavalier - og egentlig ej heller en cykelkurv:-/ - men tror at begge er "normal" størrelse:-)

• Mila_ H
    Mila_ H Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 137
    #9   29. maj 2007 KOm til at skrive fra min søsters profil.. så måtte lige slette igen. Ellers bliver hun sur..

Men det lyder som om, jeg skal ud og investere i en stor kurv eller en trailer.. Vil vente og se, når jeg får hvalpen. Det kommer jo an på, hvor stor den bliver..
    Jer, der har købt en kurv i USA - har I et billede?
    Og hvad er en birdie? Er det en trailer? SKal lige se nærmere på det link, når jeg er kommet hjem fra job..

Kommentér på:
Kan en Cavalier sidde i en cykelkurv?

Annonce