Lige kommet hjem fra udstilling {{forumTopicSubject}}
Dansk/Svensk Gårdhundeklub afholdt i dag udstilling i Glud ved Horsens. Det blev en rigtig god dag.
Bolette, mindste pigen på 9½ måned fik sin debut i unghundeklassen, men ikke med mig som fører, da Bianca stadigvæk er unghund. Så min gårdhunde"veninde" Julie, som er her på HG med Mac, Dina og Jessie, havde lovet at gå med hende, da hun ikke havde sine med. Bianca gik forrest og Bolette og en mere lige bagefter. Bianca vandt unghundeklassen, hvilket hun har gjort hver gang i år med CK. Bolette fik en rigtig flot 1. præmie og blev 2. vinder, og hun gik simpelthen så flot sammen med Julie og det lagde folk mærke til. Hun så ud til at nyde at være kommet op i "de stores" selskab, og hun nærmest svævede hen over banen. Det var en fornøjelse at se det fra sidelinien.
Baloo fik 1. præmie og vinder af Åben klasse hanner med CK og blev Bedste Han 4.
Bianca, igen den yngste i kampen om Bedste Tæve, blev en flot nr. 5, det ved jeg, for hun var den sidste han sagde tal for i dag til, inden de 4 bedste skulle kåres. Men det var også hård konkurrence med 4 champion tæver, så jeg er ganske godt tilfreds med min 14 mdr. lille pige.
Skyndte mig at ringe til Bolettes "mor" (opdrætter) for at fortælle om hendes debut i dag.
Nu er vi hjemme igen - Baloo er gået i seng, Bianca er i gang med resterne af Belvederes lårbensknogle, som han fik fordi han ikke skulle med, og lillepigen Bolette, hun ved ikke rigtig om hun er træt eller skal gnave kødben.
Bianca skal lade op til i morgen, der skal hun til lydighedsprøve for øvede begyndere.
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
Vi udstillede i Retriever Klubben i Bække i Torsdags.
Milo blev BIR & BIS 1 Hvalp
Charlie: 1pr.1v. i CK kl. BIK 1 - BIR - BIS 2
Sjovt som Milo og Bianca følges ad....Milo har været udstillet 7 gange og har 6 x BIR, hvor længe kan de mon blive ved, hihi
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.578
Ulla Hvad betyder BIK?
/ Trine
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Og held og lykke til Bianca og dig i morgen, Gitte :o) Mille og jeg skal til agilityopvisning i morgen. Er jeg noget spændt på!
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.974
Stort tillykke!
Husk Showdogs ; )
KH
Nicola
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.317
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.317
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Nicola: Du kan tro Showdogs bliver opdateret. Har skrevet til webmaster at Gårdhundeklubben holdt udstilling i dag, så der tikker resultater ind senere.
BIK: Så har jeg også lært noget i dag.
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.578
/ Trine
Lige kommet hjem fra udstilling