{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Lige kommet hjem fra udstilling {{forumTopicSubject}}

Dansk/Svensk Gårdhundeklub afholdt i dag udstilling i Glud ved Horsens. Det blev en rigtig god dag.

Bolette, mindste pigen på 9½ måned fik sin debut i unghundeklassen, men ikke med mig som fører, da Bianca stadigvæk er unghund. Så min gårdhunde"veninde" Julie, som er her på HG med Mac, Dina og Jessie, havde lovet at gå med hende, da hun ikke havde sine med. Bianca gik forrest og Bolette og en mere lige bagefter. Bianca vandt unghundeklassen, hvilket hun har gjort hver gang i år med CK. Bolette fik en rigtig flot 1. præmie og blev 2. vinder, og hun gik simpelthen så flot sammen med Julie og det lagde folk mærke til. Hun så ud til at nyde at være kommet op i "de stores" selskab, og hun nærmest svævede hen over banen. Det var en fornøjelse at se det fra sidelinien.

Baloo fik 1. præmie og vinder af Åben klasse hanner med CK og blev Bedste Han 4.

Bianca, igen den yngste i kampen om Bedste Tæve, blev en flot nr. 5, det ved jeg, for hun var den sidste han sagde tal for i dag til, inden de 4 bedste skulle kåres. Men det var også hård konkurrence med 4 champion tæver, så jeg er ganske godt tilfreds med min 14 mdr. lille pige.

Skyndte mig at ringe til Bolettes "mor" (opdrætter) for at fortælle om hendes debut i dag.

Nu er vi hjemme igen - Baloo er gået i seng, Bianca er i gang med resterne af Belvederes lårbensknogle, som han fik fordi han ikke skulle med, og lillepigen Bolette, hun ved ikke rigtig om hun er træt eller skal gnave kødben.

Bianca skal lade op til i morgen, der skal hun til lydighedsprøve for øvede begyndere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige kommet hjem fra udstilling
Kommentér på:
Lige kommet hjem fra udstilling

Annonce