{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Marianne K
Marianne K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hvalp - har spist et stykke stof. {{forumTopicSubject}}

Hjælp.

Min? h?valp på 4,5 mdr har spist et stykke af en kludemåtte.

Han har to gange kastet det op, men har nået at æde det igen inden jeg kunne gange det. Har efterfølgende spist (blev passet). Har fået ham til at kaste op yderligere to gange uden stoffet kom m?e?d. ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp - har spist et stykke stof.
  • #1   1. aug 2019 hvordan har du fået ham til at kaste op ?

Ring og spørg en dyrlæge. Det kan for det meste passere men jeg ved skisme ikk med så Bette en hund?

men hvis han kaster op skal du til dyrlæge....

• Marianne K
    Marianne K Tilmeldt:
    aug 2019

#2   1. aug 2019 Han bliver super nemt køresyg, så vi nuppede en lille køretur for at få ham til at kaste op smiley

Jeg må have fat i den lokale dyrlæge.

• #3   1. aug 2019 Hvor stort et stykke har hunden spist?
    Hvilken race drejer det sig om?
    Hvis det er en stor race, og et lille stykke, er det nok ikke så slemt, som hvis det er en lille race og et stort stykke tæppe smiley
    Men hvis du er i tvivl, så ring til dyrlægen. Tror ikke at det er smart at fremprovokere opkastning gang på gang.

• #4   1. aug 2019 Man anbefaler på ingen måde at få hunden til at kaste op efter indtagelse af ufordøjeligt materiale! Hvis stykket vender forkert, kan det ikke komme op selv.
    Ved større stykker materiale, lægger man hunden i narkose og hiver genstanden op med kikkert.

• #5   1. aug 2019 Er ikke sikker på jeg ville bruge kørsel til den slags, hvis ikke det ligefrem er livsvigtigt at hunden kaster op - det fremmer næppe hundens oplevelse af biltur som noget rart.

Nå, men hvis det blot er et mindre stykke stof, ville jeg ikke være videre bekymret. Er det meget ville jeg konferere med dyrlægen.

• Marianne K
    Marianne K Tilmeldt:
    aug 2019

#6   1. aug 2019 Mht køreturen var det et desperat forsøg for at få det op for 3. Gang. Og mht at give ham dårlige oplevelser med køreture, så kan køreture ikke blive værre end de er for tiden, så det går nok.

Men tak for de velmenende råd. Vi ser tiden an og satser på han selv kommer af med det. Det er et stykke bomuldsjersey - vi FORMODER han har spist - ikke et kæmpe stykke stof. Da der ingen skarpe kanter er mente dyrlægen vi skulle give ham chancen for at komme af med det selv.

• #7   1. aug 2019 Hvis du kan få hunden til at spise en gulerod eller to, vil du kunne se, hvornår det er passeret gennem hunden (gulerødder ses tydeligt i en hundelort).

Kommentér på:
Hvalp - har spist et stykke stof.

Annonce