636 visninger
|
Oprettet:
Hvalp - har spist et stykke stof. {{forumTopicSubject}}
Hjælp.
Min? h?valp på 4,5 mdr har spist et stykke af en kludemåtte.
Han har to gange kastet det op, men har nået at æde det igen inden jeg kunne gange det. Har efterfølgende spist (blev passet). Har fået ham til at kaste op yderligere to gange uden stoffet kom m?e?d. ?
apr 2018
Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 121 Svar: 6.955
Ring og spørg en dyrlæge. Det kan for det meste passere men jeg ved skisme ikk med så Bette en hund?
men hvis han kaster op skal du til dyrlæge....
aug 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jeg må have fat i den lokale dyrlæge.
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.296
Hvilken race drejer det sig om?
Hvis det er en stor race, og et lille stykke, er det nok ikke så slemt, som hvis det er en lille race og et stort stykke tæppe
Men hvis du er i tvivl, så ring til dyrlægen. Tror ikke at det er smart at fremprovokere opkastning gang på gang.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.849
Ved større stykker materiale, lægger man hunden i narkose og hiver genstanden op med kikkert.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 417 Svar: 31.394
Nå, men hvis det blot er et mindre stykke stof, ville jeg ikke være videre bekymret. Er det meget ville jeg konferere med dyrlægen.
aug 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Men tak for de velmenende råd. Vi ser tiden an og satser på han selv kommer af med det. Det er et stykke bomuldsjersey - vi FORMODER han har spist - ikke et kæmpe stykke stof. Da der ingen skarpe kanter er mente dyrlægen vi skulle give ham chancen for at komme af med det selv.
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.296
Hvalp - har spist et stykke stof.