1.834 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 61 Svar

gået i løb! :O gået i løb! :O

Så skete det!
Maki er gået i løb! dvs at jeg kører en tur til Prag på tirsdag smiley
og så skal frøkenen på date smiley

hvad der sker derefter det må tiden jo vise! smiley
Jeg er bare super excited på hele det her "projekt"

i må meget gerne krydse fingre og tær på at der kommer nogle skønne små Kishu hvalpe smiley

nu mangler jeg bare at få bekræftet mit Kennelmærke i fci (DKK) og så er jeg lykkelig smiley (det tager dog op til 3 mdr)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gået i løb! :O
  • #1   4. apr 2019 Spændende!!!

• #2   4. apr 2019 Spændende, held og lykke smiley

• #3   4. apr 2019 Hvor er det spændende! smiley

• #5   4. apr 2019 Jo mange tak smiley

Ja hun er en japaner, jeg tror heller ikke at der sådan umiddelbart er andre end hende i dk pt, men er ikke 100% sikker..

og jeg skal nok holde jer opdateret smiley

profilbillede
  • Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.766
    #6   4. apr 2019 hvordan er racen?

spændende!

meget smuk hund

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.766
    #7   4. apr 2019 fandt dette men ved ikke om det er dækkende

https://youtu.be/B8TL4HWQGRw

lyder som en skøn hund

• #8   4. apr 2019 Hvordan kan du på nuværende tidspunkt vide, at hun er klar på tirsdag?

• #9   4. apr 2019 Aslan lyder ikke helt ved siden af, langt de fleste billeder er af en hund der hedder Nami og mange af de andre er også fra samme kennel
    "akiyama no roushya" CJ McCammon som ejer den har en fantastisk hjemmeside http://www.kishu-ken.org
    Så langt er jeg desværre ikke kommet endnu

• #10   4. apr 2019 Malene hun er heller ikke klar på tirsdag, men omkring fredag, men får lavet en progesteron test om onsdagen smiley
    Tager mig en lille "ferie" i Prag på en uges tid så er sikker på at jeg har tid nok og ikke skal stresse pludselig med færge og hotel

• #12   5. apr 2019 Spændende projekt smiley

Håber at det lykkes, og at du vil oprette tråd om hvalpene. Kunne være spændende at følge kuldet !

• #13   5. apr 2019 God ferie smiley

• #15   5. apr 2019 Kenzie det ved jeg teknisk set heller ikke, igen også derfor jeg tager der ned omkring 8 dagen.
    Men i alle hendes foregående løbetider har min hanhund indikeret omkring dag 11-12 og hun har selv først ville lade sig pare der omkring, så jeg FORVENTER at det er der omkring smiley
    Kaito har ingen interesse i at hoppe på hende, bevares han smager lige en gang i mellem om hun er klar og så flytter hun også pænt promte sin mås, så er ikke i tvivl om hvornår det har været peak hour, for så får vi 2 meget frustreret hunde som bare gerne vil lade naturen gå sin gang, men ingen kishkaier i dette hus smiley
    Nogle vil nok skrive, at de syntes det er uansvarligt at have 2 intakte hunde gående sammen under løb (kun de første 9-10 dage og ikke uden opsyn) men det er, det der fungere bedst for mine dyr.

Og når vi så tager til Prag så bruger vi de dage vi har brug for der nede selvfølgelig og som sagt får lavet progesteron test indtil hun er klar.
    Hun har været ret spot on alle gangene, men nu må vi se smiley

• #16   5. apr 2019 Kennel hearthitter smiley meget interessant!
    Nu må vi se hvad der sker ^_^ jeg har ikke rigtig andre muligheder end at prøve mig frem da det er hendes første kuld, som sagt bliver der så længe der er brug for smiley

Malene, mange tak smiley

• #18   5. apr 2019 Super smuk hund. Husk at lave en tråd når hvalpene er kommet smiley

• #19   5. apr 2019 Jeg skal nok huske at lave opfølgninger på hele vores lille eventyr smiley

Her er et billede af maki som hvalp, jeg forventer dog, at der vil være hvide imellem.. Rettelse jeg håber der er minimum en hvid tæve i blandt smiley

profilbillede
  • #20   5. apr 2019 Det er så skægt med de japanske racer der...

Jeg har set meget silver fang fra jeg var barn.. Og nu får jeg jo set racerne som de ser ud i virkeligheden.

Både kishu og Kai er afbilledet i serien smiley

• #21   5. apr 2019 Krøllet kærlighed, det er nok en af de få serier jeg ikke har set haha.. Men får tit folk der skriver om serien fordi de har set den som dig, da de var barn smiley

Der er kai brødrene chu-tora, kuro-tora og aka-tora som bogstaveligt talt betyder deres farver brindle, sort brindle og rød brindle - tora betyder tiger deraf tiger striber også derfor kai er kendt som tora-inu som direkte oversat betyder tiger hund.
    Mener der er en gruppe af ninpo hunde også bedre kendt som ninja som er kishu, de er vidst så vidt jeg ved alle hvide, da langt de fleste kishu hunde i dag er hvide, I starten af 60'erne (mener jeg, du må ikke hænge mig op på det) men for "længe" siden begyndte man at avle specifikt efter den hvide farve, så i dag er yushoku (farvet) kishu en sjældenhed - men de bliver den dag i dag stadig brugt til vildsvin jagt i japan. Kender også kishu hunde der bliver brugt til vildsvin og elg jagt i Finland og Tjekkiet smiley

• #22   5. apr 2019 Spændende.

Og hvor er det dejligt, at du kan lave en ferie ud af det, og ikke behøver stresse. Både som tæveejer og som hanhundeejer har jeg ligesom KH oplevet, at tæverne trækker det i forbindelse med rejser, men hellere være lidt for tidligt fremme, hvis man har tid nok, end komme stæsende i sidste øjeblik.

• #23   5. apr 2019 Spændende! Du er da nødt til at få set serien! Tænk at have de racer uden at have set den smiley

Jeg håber ikke racen er så voldsom som den er afbildedet i serien smiley hahah

profilbillede
  • #24   5. apr 2019 Hov det er selvfølgelig kai der er på billedet hvis nogen skulle være i tvivl.

Undskyld for sidespring i din tråd smiley

• #25   5. apr 2019 Patricia kan du have din til at gå løs?
    Er du mere til Kishu end Kai?
    Synes det er vildt spændende at høre mere om de racer man ikke kender så godt smiley

Hørte godt i indlægget Aslan lå op, at de hvide er mest populære, men jeg synes nu, at Maki er smuk smiley

• #26   5. apr 2019 Uha alle de spørgsmål, prøver lige at tage dem en af gangen smiley

Lene, ja jeg tager det stille og roligt og helt uden stress både for min egen skyld men mest for Makis skyld. Jeg kan heldigvis gøre det, men kan godt se at det er mega svært at få det til at passe med arbejde hus og børn osv. når man ikke kan planlægge hvornår tæven går i løb!

Krølle.. nej de er bestemt ikke så voldsomme, kai'en er nok den nemmeste og mest "rolige" af alle de japanske racer, de er også mere et flugt dyr som ulven, men man skal endelig ikke tage fejl de tager kampen hvis de ikke har anden udvej. Kai kan være reserveret over for fremmede og kan være meget selektive i hvem de vil snakke med.
    kishu finder sig dog ikke i hvad som helst fra andre hunde! og kan have det svært med mindre dyr. Men de elsker ALLE mennesker (de fleste gør i ihvertfald) og vi kalder dem også Kiss-you hunde da de meget gerne vil give en masse kys smiley

Saffordshire.. Nej jeg kan ikke have mine gående løs, Maki kommer fra nogle meget intensive jagt linier og hendes jagt lyst er meget høj! Kaito kan heller ikke gå løs, da han også vil rende efter et dyr ved først given lejlighed. Hvis der ingen andre dyr var i verden kunne jeg dog godt haha.. han er mors dreng smiley

og mange tak alle sammen smiley

• #27   5. apr 2019 hov der var et spørgsmål til hvilken af racerne jeg var mest til..
    Jeg elsker mit møf dyr aka Maki, men jeg vil nok altid være en kai pige smiley "har man først haft kai vil man altid have kai" lyder ordsproget inde på NK'siden smiley som står for Nihon ken som betyder japanske hunde - NK referer ofte til de 6 oprindelige spidshunde i japan
    Shiba, Hokkaido, Kai, Kishu, Shikoku og Akita smiley

• #28   5. apr 2019 Tak for svar smiley
    Synes det er så spændende at høre. Glæder mig til forhåbentligt at se hvalpe smiley

• #29   5. apr 2019 jeg svarer med glæde på spørgsmål smiley
    det er nemmere end at skulle skrive en masse som folk måske alligevel ikke læser smiley

• #31   5. apr 2019 jo da, selvfølgelig må i det smiley

Det her er den kommende far smiley en import fra japan, han har kun lavet 1 kuld indtil videre hvalpene er 5-6 uger gamle nu smiley

en Kombi mellem maki og Kitarou vil give 0% COI på 5 generationer og hvalpene vil være forholdsvis u relateret til det vi har europa.. Maki har en søster i finland som har fået et kuld eller 2 smiley

så er super glad for at få muligheden for at kunne bruge denne flotte fyr smiley

profilbillede
  • #33   6. apr 2019 Hvor spændende held og lykke med det og god ferie smiley

• #34   6. apr 2019 Mange tak allesammen smiley

• #35   6. apr 2019 I får lige et billede mere af ham, hvor man kan se hans ansigt lidt bedre smiley

profilbillede
  • #37   6. apr 2019 Sådan har jeg det også. Synes tæven er så smuk smiley

• #38   6. apr 2019 Kan også bedst lide dem i farve smiley
    Makis mor er Aw/Aw genetisk farvekodet så hun kan KUN producere farvet kishu, Makis far er hvid. Hendes søster Cosmia som også er farvet fik 5 hvide drenge sidst smiley
    Jeg håber på noget blandet køn og forskellige farver smiley
    Men det vigtigste er at der er mere end 1 og at de er sunde og raske smiley
    De får i gennemsnit omkring 4 hvalpe, bare lige for at have noget at sammenligne med smiley

• #39   6. apr 2019 Og tusind tak

Der er desværre ikke særlig mange farvet kishu hunde, da de for nogle år tilbage avlede ret aggressivt på de hvide hunde, mange tror at de kun fås i hvid!
    Nippo den japanske klub tillader faktisk også brindle! Men det er lidt som at finde en enhjørning, der har ikke været registreret brindle kishu i evigheder.. Tilgengæld tillader de ikke pinto, hverken i Nippo eller fci smiley

• #40   6. apr 2019 Har du fået afsat nogle af hvalpene?
    og beholder du selv?

• #41   6. apr 2019 Jeg har pt "bestilling" på en hvid tæve af denne specifikke parring til Tjekkiet smiley

Alt afhængigt af hvad der kommer, så vil jeg gerne selv beholde en tæve, for mig er det dog lidt lige gyldigt med farve.
    Er bare kæmpe adfærds nørd og så er det mit første hunde kuld så alt i alt rigtig mange spændende ting!
    Har desværre ikke "plads" til en hanhunde, da jeg gerne vil hente en kai tæve hjem i en nær fremtid og må kun have 4 hunde som loven jo foreskriver, ellers går det hen og bliver noget mere teknisk mht erhvervs kennel ^_^

• #42   6. apr 2019 Spændende. Håber da du finder en lækker Kai tæve også smiley

• #43   11. apr 2019 Lille update
    Maki og jeg nåede stille og roligt til Prag smiley
    Hun fik lavet progesteron testen i går og skal have lavet en igen på lørdag smiley
    Tallene siger muligvis mandag-tirsdag vil hun være klar på dag 15-16 altså smiley
    Maki følte sig ret hurtigt hjemme på hotellet smiley

profilbillede
  • #44   14. apr 2019 En lille update på updaten..
    Maki fik lavet sin anden progesteron test i går og hendes tal var faldet fra 0,41 til 0,31 smiley
    Jeg er meget bekymret for, at hun muligvis har stoppet sin løbetid. Vi var forbi hanhunden i dag og hun var bestemt ikke parrings villig.. Vi laver en ny progesteron på tirsdag og er den, det samme eller faldet endnu mere tager vi hjem, er den steget venter vi er par dage endnu.
    Jeg kan også mærke og se på hendes adfærd at hun ikke virker til at være højløbsk smiley
    Som det ser ud nu, ender det nok med at vi tager hjem på tirsdag.

Vi for dog gået nogle gode ture i skoven her nede da hotellet ligger lige ved siden af smiley
    Lige meget hvad udkommet bliver har det været en fantastisk oplevelse at være her nede smiley
    Også min første tur med hund i udlandet så, så det har været lærerigt på rigtig mange punkter også omkring det med parringen og løbetid..
    Men som jeg læser og forstår alle de kloge mennesker, så er der ikke et egentligt facit på hvornår det er godt at tage afsted, for nogle virker det tæt på løbetiden, for andre gør det ikke osv osv så.. Ja.. En oplevelse rigere er jeg da blevet smiley

profilbillede
  • #45   14. apr 2019 Æv æv smiley
    Håber den stiger igen.
    Joh facit er først at køre når der er påvist ægløsning, da tæverne nemlig ikke sjældent pga uvante omgivelser går ud af løbetiden.
    Bedste tidspunkt for parring er 24-48 timer efter ægløsning. Der kan man nå langt i bil.
    Krydser fingre for at danne kommer på bedre tanker.

• #46   14. apr 2019 Jeg ved ikke helt hvad mit næste træk bliver mht til avl på maki, hun er "desværre" også ved at være for gammel til sin første gangs parring da hun blev 3 i februar og skal jeg vente endnu et halvt år er hun tæt på de 4, ikke at det er umuligt det er bare ret sent i min optik..
    Måske noget fryse sæd og så bare gøre det der hjemme.. Men lige kan jeg ikke gøre meget andet end, at vente og se smiley

• #47   14. apr 2019 Æv, hvor ærgerligt. Håber det lykkedes trods de trælse udsigter.

• #48   14. apr 2019 Er hun i god form kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle prøve næste gang.
    Jeg ved ikke hvor du bor, men i jylæa d er der Friksenblrg/Hinnerup v Kathrine Kirschoff og på Sjælland er der Nina Diers i Ølby. Jeg kender ikke til Canicold efter Birgitte gik på pension. Men hos disse dyrlæger får du stort set ægløsningen at vide på minuttet.
    Jeg vil bestemt ikke anbefale frostsæd til en førstegangstæve, hellere køl. Men en naturlig parring vil være langt det bedste.

• #49   14. apr 2019 Grunden til at det nok bliver nød til at være frost sæd er at jeg ville skulle importerer det fra usa.
    Jeg er personligt heller ikke selv vild med tanken om inseminering første gang, men føler selv, at mine muligheder er ved at være små og har ikke lyst til at lave et overgreb på hende (som i øvrigt virker til at være meget normalt her nede, but i don't know)
    Jeg tror som end godt, at jeg ville kunne kører her ned igen efter ægløsning jeg tror bare at hun vil være for "stresset" til at lade sig parre og så er det at vi er ude i overgrebs scenariet smiley men igen det er svært at vide, uden at have prøvet det.

Og hun er i udmærket form, vi går i gennemsnit 5-9 km om dagen afhængig af vind og vejr plus at hun har 800m2 have at løbe rundt i og grave efter muldvarper smiley

• #50   14. apr 2019 Frostsæd er bare møjt dyrt og det er et kæmpe sats. Etisk generer det mig overhovedet ikke.
    Nu har hun jo været dernede og kender stedet, så helt så stresset bliver hun nok alligevel ikke.
    Vores airedale-tæve fik vi parret i Belgien sidste år. Hun var bestemt ikke fan og vi valgte at insemineret første dag. 2. dag var der ingen ko på isen og hun blev parret.
    Vi tager turen til Stuttgart sidst på året og håber på endnu et herligt kuld. Vore

• #51   14. apr 2019 Jeg kan bare ikke vælge at inseminere på 1 dag, da han hunde ejer ikke kan/vil tappe sæd.
    Og at kører hele turen igen og stå med en hund som er klar men ikke parings villig, vil jeg stå med 2 muligheder.. 1 lave et overgreb på hende og holde hende fast mens hanhunden parre hende, eller kører hjem igen uden hvalpe. Det hele kan gå godt, det er også en mulighed, men det er i mine øjne næsten lige så stort et sats som det andet smiley
    Det er ikke nemt at spå hvad der vil virke og hvad der ikke vil virke på nuværende tidspunkt smiley

Men jeg tager alt hvad i fortæller til mig da man kan lærer rigtig meget af mange af jer.. Jeg valgte at gøre det sådan her efter at have spurgt mange og meget og vurderet at det ville være en god løsning, men det var det desværre ikke I denne omgang. Men er nok ikke den første og ej heller den sidste der er taget afsted uden held i sprøjten.

• #52   14. apr 2019 Jeg har prøvet at en af mine tævers progesterontal faldt over 2 dage, for så at stige igen. Hun blev parret på dag 22 i løbetiden, 48 timer efter ægløsning og kun en gang, hun accepterede ikke mere end en enkelt parring ved begge sine kuld.

Den ene parring gav et fint kuld på 6 hvalpe, så tab ikke modet endnu!

• #53   14. apr 2019 Det er nu heller ikke fordi jeg har tabt modet, prøver bare at kigge på det realistisk og økonomisk, jeg har godt hørt om mange der netop er blevet parret rigtig sent mellem dag18-22, men hvis der ikke er ændringer i hendes progesteron på tirsdag som vil være dag 16 i mit tilfælde, så ser jeg bare ikke rigtig nogen pointe i at blive, har også en syg mand der hjemme som passer alle de andre dyr (hvilket han ikke er van til) som skal cykle 5 km for at komme til en togbus da jeg har bilen smiley
    Maybe it was just not ment to be..
    Men lad os nu se hvad tallene siger på tirsdag! smiley

• #54   14. apr 2019 Ro på!
    Vores airedale blev parret på dag 18 og 19 og i hendes nu nyligt afsluttede løbetid, var vores egen han på mærkerne på dag 21-24.

• #55   15. apr 2019 Krydser fingre for at det lykkes !!

• #56   15. apr 2019 Vores ene tæve skulle parres engang, hun havde fået hvalpe før og var dengang parret på 13. dagen.
    Men stress over en lang køretur gjorde at hun skubbede ægløsningen og parring skete på dag 18, der kom 7 hvalpe.
    Så ligesom de andre siger: ro på, nyd ferien, håber du får et kuld alligevel.
    Vi andre kan stadig komme hjem uden en parring, selv efter mange kuld.

PS jeg er også kæmpe fan af Ginga Nagareboshi Gin så det er skønt at se racerne i virkeligheden. Selvom jeg dengang havde forestillet mig dem noget større!! De ligner jo miniaturehunde nu smiley

• #57   15. apr 2019 Jeg er som end ganske rolig smiley
    Hele hendes adfærd tyder bare mere på at hun 1 holder igen eller 2 helt har stoppet sin løbetid..
    Hun er fint afslappet på hotellet og vi går nogle gode ture i skoven. Hun vil gerne lege med andre hunde, men hun vil ikke have dem i nærheden af hendes bagdel.. Som i slet ikke..
    Jeg ville ønske jeg havde all den tid og penge i verden til at blive, men min økonomi og tid er desværre ikke til at jeg kan blive her nede i 3 uger +

i morgen har vi været her en uge og hendes adfærd kommer længere og længere væk fra hvad jeg kan genkende hende som i når hun er højløbsk..
    Hun har heller ikke spist regulært siden vi tog afsted og det er til trods for, at jeg har 8 forskellige slags foder og har brugt 6 forskellige slags dåsemad. Dåsemaden spiser hun dog til dels men ikke nær nok i de mængder en hund på hendes størrelse burde (og hun er normalt ikke mad kritisk)
    Men som sagt, vi laver en progesteron test igen i morgen og så må vi se hvad den siger.
    Jeg har ikke tænkt mig at lave et overgreb på min hund for at der "måske" kommer hvalpe, hvis hun ikke selv vil.. Hvilket er tilfældet pt så kan jeg ikke rigtig gøre så meget

• #58   15. apr 2019 Det ville der jo heller ikke komme hvalpe af, når progesteron niveauet ligger dernede.

• #60   15. apr 2019 Jeg har ingen fidus til at fastholde og dermed tvinge tæven til at blive parret. Man kan godt holde ved sin tæve og dermed støtte den, men decideret tvang nej. Alligevel har jeg været med til at prøve det som helt ny opdrætter.
    Det ligger helt tilbage fra før progesteron testene blev almindelige, og jeg var rejst til Frankrig med en hund, som jeg regnede med var tæt på. Hanhunden var villig, men tæven var ikke, så jeg lod mig overtale af hanhunde ejer og en erfaren opdrætter veninde. Det kunne så overhovedet ikke lade sig gøre, tæven sprang rundt som en skoldet skid, og selv når hun var forholdsvis i ro, krummede hun ryggen, så hanhunden ikke havde en chance for at holde sig fast. Vi opgav ret hurtigt, for det var så tydeligt, at det ville hun ikke være med til. Næste dag stod hun som en engel og lod sig parre.

Men ja, vi er mange, der har prøvet at måtte rejse hjem fra udlandet uden en parring eller måtte forlænge opholdet betragteligt. Jeg har også måtte efterlade en tæve i Holland og hente hende weekenden efter. Det lyder så nemt, man smutter lige til udlandet og får parret, men tingene går bare ikke altid planmæssigt, og mange af os har jo også andre forpligtelser derhjemme, som kan spænde ben for projektet, når det ikke som planlagt.

Og så er hun da bestemt ikke for gammel til at prøve igen næste gang.

• #63   15. apr 2019 Mange tak for alle jeres svar og råd!

Jeg har lige fået et opkald hjemme fra at min far er afgået ved døden efter en opstået ildebrand i hans lejlighed.. Så ægløsning eller ej jeg tager hjem i morgen. Lige nu ved jeg dog ikke hvad jeg helt skal gøre af mig selv i et fremmet land alene med min dejlige hund, hun er virkelig sød og støttende midt i mit tuderi

Jeg har fået en masse erfaring og ny viden med mig, så jeg føler ikke at det har været helt forgæves omend en halv dyr ferie for mig selv og Maki

Igen mange tak fir jeres svar! De er guld værd

• #65   15. apr 2019 Mange tak Isabelle

Alt på denne her tur skriger "tag hjem" lige pt

Min far, Maki, min tandbøjle er gået løs og har haft blodnæse hver dag siden jeg kom her ned smiley
    Så, vi vender som sagt snuden hjem ad i morgen..

Det mest "underlige" er dog at jeg faktisk fik snakket med min far i går, har ikke haft snakket med ham i en måneds tid, men både min søster og jeg snakkede med ham i går.. Så er på en eller anden måde er jeg glad for at mine sidste ord til ham var "jeg elsker også dig" hyl....
    Undskyld denne drejning..

• #68   15. apr 2019 Det var dog frygteligt. I den situation blegner det med parring lidt, og jeg kan godt forstå, at du bare trænger til at komme hjem nu. smiley

• #69   15. apr 2019 Det var da ganske forfærdeligt smiley
    Nej så er manglende ægløsning absolut ikke vigtigt.
    Der kommer en anden gang.

Varmeste tanker herfra..

• #70   15. apr 2019 Mange tak alle sammen..
    Jeg føler dog lidt at det virker som en dårlig joke, men har lige læst artiklen om min egen far, Østjyllands politi var personligt kørt til Svendborg og fortælle min søster om hændelsen i morges smiley

Denne her tur har været en rutschebane af følelser, men det bliver godt at komme hjem til mand og hus og alle mine andre dyr smiley

https://hsfo.dk/horsens/Person-omkommet-efter-brand-i-raekkehus-paa-Pagevej/artikel/224008

• #71   15. apr 2019 Det var dog forfærdeligt, Patricia smiley Mange tanker til dig og din familie.

• #72   15. apr 2019 Jeg har bare fulgt med fra sidelinjen, for at lære mere om opdræt.
    Det gør mig virkelig ondt med din far, kondolerer.

• #74   17. apr 2019 Mange tak allesammen
    Maki og jeg kom godt hjem i går aftes, det var en 11 timers køretur men uden alt for mange problemer, så det var jo skønt.

Vi krydser fingre for næste gang ^_^

Her er et billede af maki det var gået i gang med at fange mus på vores lille stop i Tyskland smiley

profilbillede
  • #75   17. apr 2019 Øv en barsk afslutning på den tur smiley
    Ked af at det ikke lykkedes, og ked af at høre, at du har mistet din far på den måde smiley Jeg kondolerer, og sender en trøstekrammer

Kommentér på:
gået i løb! :O

Annonce