Den søde vente tid. Den søde vente tid.
9 ugers spænding er ved at blive forløst ,først går der to til tre uger hvor man spændt kikker på maven ,"er den ikke blevet lidt større " og endelig oprinder den dag hvor man ikke længere er i tvivl ,jo vi venter babyer ,maven vokser ,og vokser og pludselig en dag kan ,man mærke de små pus sparke i moders liv, så nærmer man terminen ,og tænker nu kan hun da ikke rumme mere ,nu må det da være tid til at nyt liv ser dagens lys ,men den vortende mor kikker bare op på en som ville hun sige ,ha jeg ved nok når tid er,tag du det bare roligt .Sådan har det været det sidste døgn ,hele tiden opmærksom på den mindste forandring ,vågner med et sæt om natten ,og så er det bare for at hun skal lidt længere ind under dynen og putte,og rigtig gøre sig det behageligt .
Men nu lige nu ligger hun ude i hendes fødekasse ,opbloknings veerne er begyndt ,der bliver redt seng .Jordemoder kaffen er sat over ,vi er klar min lille modige pige og jeg ,og selv om jeg har prøvet det mange gange før ,så vælter følelserne op i en hver gang for det er da et guds lille mirakkel hver gang et nyt lille væsen ser dagens lys .
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 203
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
Den søde vente tid.