Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drægtig ??
  • #1   3. mar 2007 Omkring 28 dagen, kan hunden både skannes, og der kan tages blodprøve.

• #2   3. mar 2007 jeg fortrækker blodprøver - da hunden ikke kan teste positiv på den, uden at være drægtig og den kan tages på 28. dagen - ved en scanning, kan mange dyrlæger tage fejl og de kan alligevel ikke sige noget konkret om antallet at hvalpe - dette kan også gøres på dag 28 - ved dog at Birgitte Schøtz er så dygtig at hun kan gøre det på dag 25

• #3   3. mar 2007 Jeg spurgte nemlig min dyrlæge og hun sagde ikke noget om at man kunne tage en blodprøve, men det synes jeg at jeg har hørt et eller andet sted. Det er så rigtigt.
    Min dyrlæge mente at hun kunne scanne Dolly allerede på 21 dagen, kan man virkelig det ?? Vi er på dag 10 idag.

• #4   3. mar 2007 jep - ;O))
    Elsker mennesker der kalder en spade for en spade og en skovl for en skovl ;O) - har hørt hende til fordrag en gang og så på opdrætteruddannelsen - synes hun er super - har du en anden oplevelse af hende ??

• #5   3. mar 2007 Jeg tror ikke, at man kan skanne på 21 dagen, og det er faktisk bedst at vente til den er over 30. dagen. En blodprøve måler mængden af hormoner i blodet´, eller mangel på samme, hvis den ikke er drægtig

• #6   3. mar 2007 Jeg snakkede faktisk med Birgitte Schjøth i telefonen da Dolly skulle insemineres, og hun gav mig så nummeret på en her i jylland, der også er hammer dygtig..

• #7   3. mar 2007 Jeanette: det bildte min første dyrlæge også mig ind - det eneste jeg fik at vide var så at vi måtte komme igen en uge senere og det koster jo. Det vil jeg absolut ikke gøre, det er bare for at tjene penge og hvis de siger at der er hvalpe og det viser sig at der ingen er, så trækker dylle på skylderne og siger at fosterne er blevet absorberet

• #8   3. mar 2007 Jeanett: smid lige det navn ind her - det kunne da være intersant at kende - var det angående insemination eller scanning ??

• #9   3. mar 2007 Susanne, nu du siger skovl.

Da der lå alt det sne, sagde de i fjernsynet, at hvis man kørte ud, skulle sørge for at have tæpper, skovl, mobiltelefon og benzin i tanken......Men jeg vidste bare ikke, hvordan jeg skulle få tæpper og skovl i tanken:-)

• #10   3. mar 2007 Lykke: ;O))) nix det er sgu ikke nemt ;O)

• #11   3. mar 2007 Jeg har ellers brugt den samme dyrlæge i mange år og jeg synes da ikke lige hun er typen der snyder folk. Hun er dygtig, hun har undervist på landbohøjskolen i mange år. Men man kan jo kun se folk til deres næsetip.

• #12   3. mar 2007 Tove Mitchell
    Sønderskovvej 151
    6200 Åbenrå
    74620292

Hun er kanon dygtig, det er hende der i sin tid startede Canicold op, som Birgitte Schjøth senere overtog.

• #13   3. mar 2007 Jeanett: ved bare at Birgitte ikke selv scanner før dag 25 og min dylle absolut intet kunne se og på 28. dagen så han mindst 4 fostre og der kom 0. Så jeg bruger kun blodprøver, hvis jeg ikke bare venter og ser og hun er drægtig - det handler kun om en uge, så kan du jo se at hun vokser - men hvis det er et lille kuld og jeg længere henne i drægtigheden stadig er i tvivl, så vil jeg tage en blodprøve. Sidst tog vi et røntgenbilled - tror det var 14 dage før fødslen, fordi hun kastede meget op - dylle ville være sikekr på at alt var ok, inden vi bare slog det hen med drægtighedsproblemer og gav hende special kost. Der kunne vi tydligt tælle de 7 fostre der var - det var sjovt

• #14   3. mar 2007 hvad var det hun er god til - alt indenfor fertilitet, som birgitte ??

• #15   3. mar 2007 Så tror jeg bare vi snupper en blodprøve på 28 dagen, det koster nok heller ikke så meget, hvor lang tid går der så inden der kommer svar på prøven ??

• #16   3. mar 2007 Ja, hun er rigtig dygtig til det hele, men det skal hun nok også være når Birgitte anbefaler hende.. Hun tappede hanhunden, lavet en mikroskopi og inseminerede Dolly og jeg kom af med 1110,- kr Det synes jeg var en billig omgang..

• #17   3. mar 2007 under et par timer

• #18   3. mar 2007 ved du om hun har en hjemmeside ??

• #19   3. mar 2007 Reese - hvad er din opfattelse af hende ??

Kommentér på:
Drægtig ??

Annonce