{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på avl..
  • #1   1. feb 2007 en hvalps pris er vel det normale

• #2   1. feb 2007 Hvis hanhunden er en højt præmieret fyr
    og ejeren har brugt mange penge på at få
    han tjekket for sygdomme/hofter/mentaltest osv.
    Så forstår jeg da godt den høje pris

• #3   1. feb 2007 Man siger gerne at prisen på en paring er det somme som prisen på en hvalp. (det er dem med tavler jeg tænker på - hvor HD / AA ok. at mentaltest evt. en avlskåring mm)

• #4   1. feb 2007 Jeg får 750 kr for parringen og 750 pr levende hvalp der fødes. En samojed hvalp med stamtavle koster 7500 kr. så det er jo 10%...Hos os er prisen den samme, medmindre der er tale om en importeret hanhund (nyt blod) så kan man nok sætte prisen lidt højere...

• #5   1. feb 2007 Jeg har oplevet lidt forskellige priser rundt om hvor jeg har fået parret.
    Den model jeg selv syntes er mest tilfredsstillende er 10% af hvalpens pris og måske et salær for parringen.
    Og her er tale om meget højt præmieret hunde på verdensplan..

• #6   1. feb 2007 Da equitta blev parret med en Polsk champion, med HD A, spondylose 0 og hjerte fri kostede det 500 euro - alså cirka 4000 kr.

Ved boxer vælger nogle at tage 1000 for parringen og så 1000 kr pr stambogsførte hvalp. andre tager en fast pris, men det er ike en hvalps pris, nærmer en halv.

Ved begge ordninger, gælder det jo at derer gratis omparring, hvis tæven går tom.

De priser gælder jo kun ved en avlskåret hund - deter ikke nok at den "bare" har tavle

Kommentér på:
Pris på avl..

Annonce