{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Mens Vi venter!! {{forumTopicSubject}}

Puha, har lige fået min gamle tæve, Tikki, hjem fra sit udstationeringshjem, da hun er parret og skal have hvalpe her juleaften smiley
Har godt nok været i tvivl om der var noget i hende denne gang, det er lidt besværligt at følge med når nu hun bor ude... smiley Det er hendes sidste kuld og med en meget specielhanhund, så jeg har jo været enormt spændt, jeg vil nemlig selv beholde en fra det her kuld.

Men det går fint, hun er blevet vel modtaget af flokken, selvom jeg dog lige måtte ha fat i ørene på hende da hun ville spise sin datter til middag...
Grunden til hun blev udstationeret var at hun ikke bryder sig om at bo i flok med for mange hunde.. hun bryder sig specielt ikke om andre tæver smiley hun er SÅ udpræget en enehund! og har det nu som blommen i et æg hos mine ekssvigerforældre.

Nu har jeg så ud af en stor bunke hår - der nærmest mindede om en mispasset puddel -fået en fin lille drægtig dværgschnauzertæve, men det tog også lige 2½ times arbejde.... billeder kommer senere!

OG der er helt sikkert noget der "BLUBBER" derinde... godt nok ikke de 8 hun plejer at få, men hvis jeg er heldig måske et par stykker eller 4 smiley

Så NU glæder jeg mig til at få "julegaver"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mens Vi venter!!
  • #1   20. dec 2006 Uuuuh Sussan det er spændende!!!!!!

Jeg glæder mig til at høre mere og se billeder:-)

Og så håber jeg der kommer lige DEN bette hvalp du vil have:-)

• #2   20. dec 2006 Hej jeanette
    JA, det er helt vildt spændende.... Håber jo på en tæve har allerede navnet, hun skal hedde Sváva's De Luze kaldenavn TANI smiley jo jo snak om at være tidligt ude *GG*

Der er billeder af den nyordnede dims på tikkis profil nu smiley STOR forskel, men der er stadig ikke meget mave på hende, trods hun er sat til på søndag - hmmm - der er dog mælk i baren, så vi ser hvad der sker!!

Hvad er det for noget med boligen? Vil du købe et hus? *GGG*

• #3   21. dec 2006 Orv det pyntede *SSS*

Fint navn.. Det skal du ikke være ked af, jeg ved også hvad min nr 2 skal hedde *GGG*

Altså jeg leder jo efter et sted at bo, for jeg vil gerne have nr 2.. og det duer ikke, hvor jeg bor nu *SS*

• #4   21. dec 2006 Ja, hun blev helt fin! men tror hun sys det er LIDT koldt *SS*

Julie sagde godt noget om du ville ha en hund til! endnu en lab?

Nej, det er nok svært at få lejebolig med tilladelse til 2 hunde... held og lykke med jagten!

Hvis du vil købe *GG* så har jeg et STORT hus til salg smiley

• #5   21. dec 2006 Mmmmhhhhmmmmm Så skal jeg da vist lige vinde i lotto først:-)

Ku man leje et par værelser? *GGGG*

Kommentér på:
Mens Vi venter!!

Annonce