{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mens vi venter
  • #1   22. aug 2021 Me too smiley smiley

Spændende, ventetid er en svær tid ...

• #2   23. aug 2021 Her ventes osse og håber det varer længe endnu (januar). Sidst gik det liiige en tand for hurtigt da Miss E meldte sin ankomst i uge 29.

• #3   23. aug 2021 annelise så krydser vi fingre for at den næste gider blive indenbords lidt længere...

Bæreren af lillebror er for øvrigt selv født i 28 svangerskabs uge
    for 25 år siden.

Så vi var spændte på hvordan det skulle gå med den første (Astrid som sidder og venter op af maven), men hun kom til tiden.

Og lillebror kan komme hvad dag det skal være nu, for slimproppen er gået. (termin er d. 2-9, så det er jo inden for de 2 uger man kalder til tiden)

• #4   23. aug 2021 Dorthe.... Ja for pokker. Vi behøver ikke en mikro baby mere. Dengang sad jeg på Sicilien og kunne ikke gøre meget andet end at vente og følge med på sms. Ikke særligt sjovt

Dejligt de begge ikke har så meget fart på. Det må ha været en nervepirrende tid, indtil fødslen gik igang til normal til.

Tillykke med lillebror når tiden kommer smiley

• #5   23. aug 2021 Mht slimprop ... da jeg ventede min første var jeg voldsomt stor, var også indlagt længe (svangerskabsforgiftning) og i det hele taget træt af hun ikke bare kom ... slimproppen gik, og glædestrålende gik jeg ud og sagde det til sygeplejerskerne, fordi jeg tænkte "nu sker der noget" ... de svarede grinede at det kunne godt gå op til 2 uger før smiley smiley smiley .. jeg blev lidt skuffet ... og endte i et kejsersnit 8 dage over termin ... da var hun så også bagt færdig 4680 gr og 57 cm

• #6   1. sep 2021 Så ankom lillebror, og ganske som ventet er han jo det smukkeste barn Nord for alperne..

profilbillede
  • #7   1. sep 2021 MUMS hvor ser han lækker ud, han har da vist ikke manglet noget derinde id en et-værelses smiley .... Tillykke med ham ....

• #8   1. sep 2021 Nej han har ikke mangler noget.
    Ikke fordi vægten er voldsom, han vejede 3605 gram, men han var kun 49 cm. lang. Så han er en kort tyksak. (det er storesøster også)

Og fødslen var hurtig. Kl. 03 mærkede datteren den første ve, kl. 05 var de på sygehuset (de havde fået besked på at komme tidligt i forløbet)
    Kl. 06:28 kom han... Så det var heldigt at de kom med det samme

• #9   5. sep 2021 Tillykke med den lille tyksak. Hvor er han skøn

Kommentér på:
Mens vi venter

Annonce