953 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

indbildsk eller rigtig drægtig indbildsk eller rigtig drægtig

jeg er førstegangsejer af tæve som er parret op for 56 dage siden med vellykket parring hvor de to hang sammen i 20 min. min dyrelæge sagde at han ingen hvalpe kunne mærke men på daværende tidspunkt var hun også kun 5 uger henne. hun er blevet stor og der kommer gennemsigtig udflåd fra skeden og hendes patter er meget spændte,,,,er der nogle ydre tegn der adskiller de to diagnoser drægtighed og indbildsk drægtig??? er der nogen som har prøvet begge dele og kan reflektere til hvilke forskelle der var på de to gange så jeg kan få en fornemmelse af om der kommer noget eller ikke

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indbildsk eller rigtig drægtig
  • #1   27. jul 2014 Hvordan falsk drægtighed udvikler sig varierer meget. Ligefra at det kun er små ændringer i adfærden, til at de opfører sig og ser ud fuldstændigt ligesom hvis de var drægtige.
    Så jeg tror ikke du skal forvente at kunne skelne det ene fra det andet.

Men du kunne jo få scannet eller lavet røntgen (altefter hvor langt hun er henne?). Jeg undrer moig over at dyrlægen blort har mærket efter og ikke scannet?

• #2   27. jul 2014 Når der er gået 56 dage, er røntgen løsningen for dig. Tæver skal behandles forskelligt alt efter om de er drægtige eller ej, så du skulle gerne have haft styr på dette for mange uger siden.

Falsk drægtige tæver vokser ikke i omfang ud fra hvad jeg har set. Altså med mindre at de fodres forkert.

• #3   27. jul 2014 hov ja, det havde jeg da lige overset at der stod -så er scanning self lidt overflødig.

• #7   28. jul 2014 hun har fået andet foder med mere næring i, men har ikke den store appetit, jeg er hjemme hele tiden for at holde øje hun har en hvalpekasse som er en gammel bund fra et 150 gange 45 kaninbur med aviser i bunden tæpper og en hunde madras, samtidig har jeg lavet andre ekstra steder hvor hun kan ligge sig og føde hvis det er det hun vil...der kommer en del klar væske fra hendes kønsdel af idag...og syntes jeg kan mærke liv, så tror på hun får hvalpe....vil ikke stresse hende med at tage til dyrelæge nu hvor det er op over.....

• #8   28. jul 2014 og har vand stående flere steder...

• #10   28. jul 2014 ok...hun har idag også fået lever og hjerte fra kaniner af og der er jo masser af mineraler i....

Kommentér på:
indbildsk eller rigtig drægtig

Annonce