Falsk drægtighed, mælk i patterne! Falsk drægtighed, mælk i patterne!
hej
Fie var i løb i August, og som altid er hun desværre blevet indbildsk drægtig - det har hun også været i de sidste to løbetider, sidst var hun meget omsorgsfuld og en god mor overfor en plastik hvalp.. Denne gang har hun 'kun' fået mælk i patterne, det hvade hun dog ikke sidst.. Men da det nu er søndag og jeg ikke rigtig kan gøre noget idag, vil jeg spørge om andre har prøvet det samme? Skal det presses ud, eller skal jeg lade det være? Skal hun havde medicin som hjælp igen? Sidst fik hun jo galastop fordi hun jo havde fået 'baby', det har hun ikke rigtig denne gang,hun er dog bare rigtig pylret..
Hun skulle have været sterelliseret her efter når hun er sig selv igen, men har af økonomiske og planlægnings mæssige årsager valgt at vælge til efter næste løb - der har jeg nemlig ferie i forbindelse med, og kan være ved hende mere end ved denne tid.. Men men, det var inden jeg så hun faktisk producerede mælk - for jeg mener der er noget med når de producere mælk at det kan øge risikoen for livmoderkræft? Nogle, der ved noget om dette???
- Stina
sep 2010
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 44 Svar: 684
Du skal bare holde øje med om hun hæver, bliver rød og øm, for så er der højst sandsynligt "yver"betændelse
aug 2009
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
sep 2010
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 44 Svar: 684
aug 2009
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
Falsk drægtighed, mælk i patterne!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside