{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

kan jeg godt sige at jeg vil....... {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
jeg vil mægtig gerne have at min hund ''Uffe'' skal have hvalpe med en søde lille dame :).
men jeg ved ikke rigtig noget om det.

hvordan skal jeg finde en hun som kan parres med uffe?.
Skal jeg betale penge?.
skal jeg snakke med dyrelægen inden?.
Hvordan kan jeg se at han kan få hvalpe?
kan jeg godt sige(til personen der ejer hunnen) at hvis han skal parres med hende , at jeg kun vil have at han parre sig med hende hvis jeg kan vælge en hvalp til mig selv.

jeg vil rigtig gerne overbevise mine forældre om at Uffe skal have hvalpe.
men jeg ved ikke noget om det så jeg håber at der er nogle kloge nogle som kan fortælle mig om det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan jeg godt sige at jeg vil.......
  • #3   8. sep 2013 ved du hvilke racer han er blandet af? det kunne jeg nemlig ikke finde på din profil.

MEN det er en rigtig dårlig ide at lade ham lave hvalpe, da der findes så mange hvalpe i forvejen som ikke kan finde nye hjem.

det kan blive en meget dyr ting for jer, da han er blandet af flere racer og derfor skal hans testes for en masse sygdommen inden avl. det kan koste jer rigtig mange penge.

syntes det er en meget bedre ide at kigge efter en ny hund hvis det er fordi du ønsker dig en hund mere. der er masser af hunde og hvalpe som søger nye hjem og som har svært ved at få det.

• #4   8. sep 2013 Hej Mathilde.

Uffe ser rigtig skøn og dejlig ud!

Men ofte er det tævens ejer der spørg til en hanhund som han/hun finder egnet til sin tæve. ikke omvendt. Og at gøre en hanhund klar til avl koster en del penge i undersøgelser og sundhedstest, hvor man undersøger om han er sund og rask. Ofte skal hunden i røntgen og have taget billeder af knogler, nogle tager til specialdyrlæger og få tjekket øjnene, blodprøver m.m. Det er netop for at sikre ingen af forældrehundene overfører sygdomme eller skavanker til hvalpene.

Det kan ofte bedre betale sig at købe en hvalp i stedet for at lave den selv.

Nyd du i stedet at han er en sådan skøn hund.

• #5   8. sep 2013 Ro på folkens. TS er kun 12.
    Sådanne emner skal blot ties ihjel.

• #6   8. sep 2013 Okay smiley Tak michelle smiley

• #7   8. sep 2013 velbekomme Mathilde. håber i finder en sød lille hund, og dropper tanker om avl på Uffe og bare nyder ham. han ser jo ud til at være en dejlig hund.

• #8   8. sep 2013 Casper, jeg kan kun se rolige indlæg, så det er vist dig der skal slappe af (:

• #11   8. sep 2013 TS - vær så rar at rette din profilalder, hvis du er 'kommet til' at skrive forkert.

• #12   8. sep 2013 Kig profiltekst maj-britt smiley

Sidst vi havde en på den alder herinde blev der stor frustration og kaos. Uanset hvad TS skriver, bør det være hendes forældre som skal sættes ind i tingene og ikke TS. Det er forældrenes hund.

• #14   8. sep 2013 casper, vil du så bare foreslå at man slet ikke svare hende? det syntes jeg faktisk ikke man kan være bekendt når hun på en pæn måde spørger om hjælp til noget som hun ikke ved noget om.

• #16   8. sep 2013 Tja, og hvis man så "tier det ihjel", så får TS aldrig svar/hjælp/gode råd og kan i værste fald ende med at kaste sig ud i et hovedløst projekt, fordi "ingen" råder hende og viser vejen.

Er det da bedre Casper? (Og desuden ser jeg ingen "grim" tone herinde!)

• #17   8. sep 2013 Der laves mange flere hvalpe end der er gode hundehjem til. Din hund er jo også en omplacerings-vaps. Så der er ingen grund til at lave hvalpe bare fordi...

Kommentér på:
kan jeg godt sige at jeg vil.......

Annonce