{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

kender i det :) {{forumTopicSubject}}

kender i det? fik liva scannet, dyrlægen kunne se der var noget, hun mener det er en hvalp, men vil ha hende i røngten på tirsdag, så er liva dag 45, men hun kiggede slet ikke efter hjertebanken eller andet, så jeg ved ikke om jeg kan tro på det? jeg så også noget...en sort kraftig ring om noget som lignede en livmoder som er forstørret, i midten af den så jeg en hvalp???men synes da det er underligt hun ikke scannede om der er hjertebanken i dette, hun mente bare at det nok er en hvalp og vil ha taget røngtenbilleder, hun sagde det er svært at se på en yorkshire?tror faktisk ikke at hun scanner drægtige hunde ret tit...hvad mener i

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kender i det :)
  • #1   26. apr 2013 Hvorfor tager du ikke hen til en dyrlæge som har erfaring med drægtige tæver i stedet for??

• #2   26. apr 2013 synes det er sin egen sag at opsøge en anden dyrlæge, har altid brugt hende jeg har, men vil lige se hvad hun siger på tirsdag, så kan det godt være jeg prøver en anden smiley

• #3   26. apr 2013 du siger noget madam blå, kender en opdrætter, tror jeg vil køre ud til hende i dag smiley

• #4   26. apr 2013 Jamen jeg tænker bare når du har så meget tvivl og det ikke virker til dyrlægen har erfaring med det, så forstår jeg ikke du tager til en anden dyrlæge.. Det ville jo gøre det hele meget lettere fremfor at du sidder med en tvivl pga din dyrlæge smiley

• #5   26. apr 2013 ja alexandra, ku være jeg skal gøre det på mandag, det tror jeg at jeg gør

• #6   26. apr 2013 Det synes jeg er en god idé, det er også godt at have en erfaren dyrlæge på hånden, hvis nu der skulle ske noget under fødselen.

• #7   26. apr 2013 netop smiley

• #8   26. apr 2013 ved du noget om scanningbilleder, Alexandra det billede jeg så var en stor (hule) med en meget kraftig ring om, indeni hulen lå noget der lignede en edderkop med mange ben, er det et foster?

• #10   26. apr 2013 ok det var det jeg så også smiley og netop den kraftige mørke ring om (edderkoppen ) tror jeg vil finde en dyrlæge på mandag der er mere eraren i scanning, og så udskyde den røngten til lidt senere..tak for svaret

• #11   26. apr 2013 Dag 45.... Så burde du kunne se en forskel på både hendes mave og brystvorterne

• #12   26. apr 2013 er lige kommet hjem fra en opdrætter med megen erfaring, hunmærkede på liva og sagde med det samme at der er 1 hvalp, hun tror kun der er den smiley derfor er der ikke så meget at se på liva endnu, men hun har taget 200 gram på og er blevet mere bred/rund...har fået en aftale med opdrætter at hun vil stå standby når fødslen går igang, så hvis jeg bliver usikker kan hun være ved mig i løbet af 10 min. dejligt smiley skal ud til hende med Liva når hun er dag 60, så vil hun tjekke op på hende..hun synes ikke liva skal i røngten allerede på dag 45, så den udsætter jeg . er glad for de informationer jeg har fået af hende:) så godt jeg kørte ud til hende

• #13   26. apr 2013 jeg ville også først få tagetr rtg. af hende en uges tid før, for at være mere sikker, en scanning er aldrig helt sikker. fik taget på Lotus og her er 5 stk, som dyrlægen også havde sagt.

profilbillede
  • #14   26. apr 2013 håber virkelig også at hun har taget fejl ved scanningen smiley har hørt/læst at mange har taget fejl ved scanninger, og når hunden så føder er der flere hvalpe...men de kan vel også gemme sig bag ved hinanden, og liva var dag 39 ved 2 scanning, ved den 1 var hun dag 29 og der så man tydeligt 3-4 sorte bobler smiley

Kommentér på:
kender i det :)

Annonce