Så vokser man lige en halv meter. :) Så vokser man lige en halv meter. :)
Ja, man vokser da lige en halv meter når man får god og positiv respons på de hvalpe man har avlet.
Jeg har lige haft et kuld DSG'er, og tæven blev hentet for 14 dage siden, og idag modtog jeg en besked fra køber om at de stadig var helt vilde med hende, og at hun kommer rigtig godt ud af det sammen med deres 3 andre hunde, de har skiftet hende over på Barf, uden nogen problemer overhovedet. Og så skrev hun at de aldrig havde haft så god og nem en hvalp, og at jeg havde præget hvalpene rigtig godt, hvilket de var yderst glade for.
Det er da noget der kan gøre de fleste opdrættere glade.
Især også fordi jeg føler jeg har gjort alt hvad jeg kunne for at hvalpene skulle have det godt, og blive præget bedst mulig.
Men samtidig også har siddet og spekuleret over om der var noget jeg burde gøre anderledes, eller om der var noget jeg skulle have gjort bedre.
Men hvor er jeg glad for at køber er tilfreds.
jun 2008
Følger: 140 Følgere: 125 Hunde: 9 Emner: 388 Svar: 2.483
Og da de begyndte at fare rundt i hele hytten her, kom min kammerat ofte på besøg med hans labrador tæve, som de så har tumlet rundt med.
Og så har de været med ude og hilse på andre hunde.
Og jeg valgte da hundene var ca. 3 uger, at fjerne hvalpegården, da de hurtigt fandt ud af at smutte ud af den, så siden da har de rendt rundt i hele lejligheden.
Og mange tak.
feb 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 218
jun 2008
Jeg har dog også været kritisk med hensyn til hvalpekøberne, da jeg ikke sender mine hvalpe ud til hvem som helst.
Minion: Ja, det er det ihvertfald.
Moderen hedder Molly, har ikke oprettet hende herinde.
Men det er hende her:
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.617
jun 2008
Dem der købte hvalp her hos mig, var også nogen der havde haft en del hunde igennem årene.
Så det er bare dejligt at vide at de sætter pris på det man har gjort for dyrene.
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.617
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.530
Jeg får stadig sms'er, billeder, mails osv fra dem som købte hvalpene i det kuld min mors tæve havde i sommers (min mor blev indlagt med hul i tarmen, var desværre ved at dø, så jeg tog mig af alle 4 hvalpe i samtlige 8uger)..
Det varmer bare så meget at få af vide at man har gjort et rigtig godt stykke arbejde, at hvalpene bare er perfekte og de nemmeste i verden..
Så ved præcis hvordan du har det søde..
jun 2008
Men det er bare skønt med gode tilbage meldinger.
Carina: Ja, det er virkelig rart at få ros. (Især også efter alle de rygter der ellers har gået om mig)
Jeg får også billeder af hende den lille, og får også beskeder på facebook af køberne, og de er bare helt vilde med hende.
Er også sikker på at du har været fantastisk til den opgave smukke.
Man bliver bare så glad når man ved at folk er tilfredse med det man har lagt i det.
sep 2008
Det var dog lidt hårdt, men bestemt noget jeg ville gøre igen.. Dog regner jeg bestemt ikke med at Ditte-pigen skal have hvalpe..
jun 2008
Men jeg vil helt sikkert også gerne have hvalpe igen.
Håber jo på at kunne få min lille dreng jeg har beholdt fra kuldet, indmønstret om nogle år.
sep 2008
Jeg regner som sagt ikke med at prinsessen skal have hvalpe, så hvis jeg skal det der hvalpe sjov igen så bliver det kun hvis mors tæve skal have et kuld igen..
jun 2008
Så må du se om du kan overtale din mor til et kuld mere på et tidspunkt.
sep 2008
sep 2008
jun 2008
Jeg har indtil videre kun haft et kuld, men det er bare super dejligt at dem der har overtaget hvalpene, gider bruge lidt tid på at sende billeder, og skrive hvordan det går med ens "babyer".
Så vokser man lige en halv meter. :)