11. jun 2007 Følger: 11 Følgere: 24 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.291
Scanning - dybt imponeret Scanning - dybt imponeret
Ja så har Clara været til sin første scanning.... og den var positiv!! Det er vores 7. kuld og første scanning overhovedet. Vi plejer at tage røntgen.
Vi deltager i et projekt hvor dyrlægen scanner fra 19. dagen og nogle gange tidligere. Clara er på 20. dagen i dag og der var tydeligt fosterblærer - 4-5 stk. Hun skal scannes igen i næste uge og så vil der være hjerteslag at se. Nu er det så spørgsmålet om hvor mange det bliver til i den sidste ende. Jeg er da godt klar over at absorbtion er en mulighed men mon ikke der skulle være en enkelt eller 2 til nytårs aften;-)
Det er i hvert tilfælde ikke sidste gang vi scanner. Nu er jeg fri for at vende og dreje den stakkels tøs for at se om brystvorterne er vokset fra formiddag til eftermiddag;-)
Hun har haft de samme tegn som sidste gang så jeg var egentlig ikke så meget i tvivl meeeeen man ved jo aldrig......
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 1.088
Hvad gav du for scanningen?
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 3
Bliver godt nok spændende at se hvor meget forskel der så er at se til næste gang:)
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.579
Rami skal skannes på lørdag og jeg glæder mig MEGET!
Hvilke tegn ser du hos hende?
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.579
Håber også alt går vel hos dig!
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 24 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.291
Lise hun har ved begge drægtigheder virkelig været madliderlig lige efter parring - sågar marsvinenes pose foder blev tømt - og er først nu begyndt at få lidt mad lede de sidste par dage. Dog ikke nok til at hun er gået fra foderet. Hun er så småt begyndt at få større brystvorter og farven er også ændret en smule. Hun er stadig hævet bagtil, hun gider ikke lege med de 2 unge hunde hvilket hun op til parring har gjort 24/7 og ikke mindst så klæber hun helt vildt selvom det ikke burde kunne blive værre;-)
Selvom hun havde samme tegn sidst, så har vi haft en tæve som udviste samme tegn og alligevel gik tom, så er derfor ville jeg gerne have vished og jeg syntes dette projekt er spændende og værd at deltage i.
feb 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 218
Scanning - dybt imponeret