759 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Scanning - dybt imponeret Scanning - dybt imponeret

Ja så har Clara været til sin første scanning.... og den var positiv!! Det er vores 7. kuld og første scanning overhovedet. Vi plejer at tage røntgen.
Vi deltager i et projekt hvor dyrlægen scanner fra 19. dagen og nogle gange tidligere. Clara er på 20. dagen i dag og der var tydeligt fosterblærer - 4-5 stk. Hun skal scannes igen i næste uge og så vil der være hjerteslag at se. Nu er det så spørgsmålet om hvor mange det bliver til i den sidste ende. Jeg er da godt klar over at absorbtion er en mulighed men mon ikke der skulle være en enkelt eller 2 til nytårs aften;-)
Det er i hvert tilfælde ikke sidste gang vi scanner. Nu er jeg fri for at vende og dreje den stakkels tøs for at se om brystvorterne er vokset fra formiddag til eftermiddag;-)
Hun har haft de samme tegn som sidste gang så jeg var egentlig ikke så meget i tvivl meeeeen man ved jo aldrig......

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scanning - dybt imponeret
  • #1   20. nov 2012 Altid spændende, har en der skal scannes på torsdag, så jeg håber også på nyt års hvalpe, de er alle sammen afsat, så jeg håber bestemt, at der i det hele taget er nogen.
    Hvad gav du for scanningen?

• ChiLilli
    ChiLilli Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 3
    #2   20. nov 2012 Tillykke med den dejlige nyhed og den gode oplevelse:)

Bliver godt nok spændende at se hvor meget forskel der så er at se til næste gang:)

• #4   20. nov 2012 Tillykke... og håber alt går efter planen:)

Rami skal skannes på lørdag og jeg glæder mig MEGET!

Hvilke tegn ser du hos hende?

• #5   20. nov 2012 Tillykke Marianne smiley
    Håber også alt går vel hos dig!

• #6   20. nov 2012 Tak tak. Det foregår på Nysted dyreklinik og projektet koster 830 kr. Prisen er en samlet pris hvadenten hunde er tom eller den bliver scannet de 3-5 gange i løbet af drægtigheden som er planen. Dyrlægen ville hest scanne allerede fredag bar for at vise hvor hurtigt det går. Vi kunne så først tirsdag hvor det er dag 27. Ved senere scanninger kigges der på lemmer, vandsamlinger(fx i hovedet), hvordan fostrene ligger, nogle kan der sågar ses køn på!! joh det er en dygtig dyrlæge og et dyrt apparat. De ønsker i øvrigt gerne så mange racer/deltagere som muligt.

Lise hun har ved begge drægtigheder virkelig været madliderlig lige efter parring - sågar marsvinenes pose foder blev tømt - og er først nu begyndt at få lidt mad lede de sidste par dage. Dog ikke nok til at hun er gået fra foderet. Hun er så småt begyndt at få større brystvorter og farven er også ændret en smule. Hun er stadig hævet bagtil, hun gider ikke lege med de 2 unge hunde hvilket hun op til parring har gjort 24/7 og ikke mindst så klæber hun helt vildt selvom det ikke burde kunne blive værre;-)
    Selvom hun havde samme tegn sidst, så har vi haft en tæve som udviste samme tegn og alligevel gik tom, så er derfor ville jeg gerne have vished og jeg syntes dette projekt er spændende og værd at deltage i.

• #7   20. nov 2012 eeejjj hvor dejligt smiley tillykke med det smiley vi går også på glas her hjemme og venter på at de små poter melder deres ankomst, men jeg regner med 7-10 dage endnu.. dumme ventetid!!!! smiley

Kommentér på:
Scanning - dybt imponeret

Annonce