{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.442 visninger | Oprettet:

4 hvalpe født helt uden problemer :D {{forumTopicSubject}}

Jeg ved jeg er lidt sent ude, da det er 3 dage siden hvalpene blev født. Men nu vil jeg fortælle om min fantastiske tæve smiley
Hun gik i fødsel på dag 60 kl 11 om aftenen, skønt vi havde sagt pænt til hende at vi ikke gad noget natteroeri smiley slimproppen gik og hun "fødte" to vandbobler. Der efter gik hun i en dejlig 6 timers opblokning og først kl 05.46 smutter hun den første hvalp ud, en lækker blå han med hvide poter og halespids. Min veninde og jeg kiggede væk i 2 minutter, hun hverken halsede eller bev, og pludselig var han ude. smiley
Kl 06.25 kommer første tæve til verden en blå/fawn også leg hvide poter og halespids.
07.23 kommer nr 2 tæve også blå/fawn bare lidt lysere og med hent blå hale, hvide poter og halespids.
Til sidst kl 07.50 kommer sidste tæve ud, den smukkeste kridhvide tæve! Simpelthen så smuk!! smiley og Gud hvor jeg håber hun bliver langhåret. smiley

Hun tog alle 4 hvalpe til sig med det samme. Og ville hverken spise eller tisse det første døgn, hun veg ikke fra deres side!! Hun er en utrolig mor!! smiley

Det er et drømmekuld for mig, kunne ikke tænke på nogen bedre fødsel eller smukkere hvalpe smiley
Igår aftes var den første hvalpe køber påbesøg og har reserveret en tæve. Hun får verdens bedste hjem smiley

Alt i alt er jeg bare så stolt af min vidunderlige tæve!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4 hvalpe født helt uden problemer :D
Kommentér på:
4 hvalpe født helt uden problemer :D

Annonce